Forum Klubu ROVERki.pl :: [r45] zamarzający impulasator czy też tak macie przy mrozach
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: Adrian
Pią Lut 10, 2012 16:07
[r45] zamarzający impulasator czy też tak macie przy mrozach
Autor Wiadomość
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Czw Lut 09, 2012 22:03   [r45] zamarzający impulasator czy też tak macie przy mrozach
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000

witam
od tych mrozów zamarza mi impulsator
gdy się silnik trochę rozgrzeje to zaczyna pokazywać prędkość
tylko dziwi mnie że przy tych mniejszych mrozach (-6 -10) też to się dzieje co raczej w tamtym roku się nie zdarzało w tych temperaturach.
czy to impulsator może się już psuć??
jeszcze co mnie dziwi to ze ten zamarznięty impulsator strasznie hamuje silnik
gdy ruszam to trochę szarpie
a gdy już sobie jadę prosto i równo i nagle puszcza i mierzy prędkość to silnik dostaje większej wiksy i przyspiesza trochę mimo ze pedał w tej samej pozycji.
co go napędza
nic tam się nie zetnie czy ukręci??
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
Ostatnio zmieniony przez borek88 Pią Lut 10, 2012 14:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Lut 09, 2012 22:03   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
marius__ 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Mar 2010
Posty: 78
Skąd: blisko Niepołomic



Wysłany: Pią Lut 10, 2012 00:07   

Witaj :)

Objawy nieco dziwne... Mi impulsator działa dobrze nawet przy -27 st. więc nie wiem, może się psuje albo przewód nie styka? Mam za to problem z "zamarzającym" paliwem - wytrąca się parafina i raz auto "idzie jak burza", a raz muł i kłęby dymu za mną... Może u Ciebie też to się dzieje poza impulsatorem?
 
 
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Pią Lut 10, 2012 06:14   

raz sie stało ale to wina paliwa które sam świadomie choć nie z premedytacją wlałem
spuściłem do 1/4 baku pojechałem na shella i do pełna v-powera i jeździ rok temu jeździł i w tym roku też będzie jeździł tylko u mnie w tym roku było najniżej -22
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
AdmSrck 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 16
Skąd: Serock



Wysłany: Pią Lut 10, 2012 23:37   

Ja w czasie poprzedniej zimy miałem podobne przygody przy -10 stopniach - wskazania prędkości nie było. W tym roku wszystko jest ok, nie łączyło się to natomiast z jakimkolwiek zamuleniem samochodu. Od tamtej pory zmieniło się to, że mam sporo mniej wilgoci wewnątrz auta.
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Sob Lut 11, 2012 12:13   

borek88, dostałeś PW? co o tym sądzisz? ;) ja rozbierałem swoją skrzynię i jedną wypustkę miałem wyłamaną a w innej skrzyni były wyłamane obydwie
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
magneto 




Pomógł: 80 razy
Dołączył: 30 Lip 2008
Posty: 1047
Skąd: Nakło Śląskie



Wysłany: Nie Lut 12, 2012 09:26   

W zeszłym roku miałem z tym problem, ale auta nie przymulało.Jak silnik się zagrzał wszystko wracało do normy. Podejrzewam że przczyną tego było mycie auta karcherem przy -7 stopniach.Tej zimy jeszcze nie myłem auta i problemu nie mam
 
 
 
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Nie Lut 12, 2012 11:06   

Kozik, tak i rozbierałem i raczej nie to mam taka wielka nadzieje
bo wyciągałem impulsator i ślimak i się kręci ta plastikowa zębatka przy pchaniu auta
no to zamontowałem ślimak i on też się kręci
a w impulsatorze jest ułamany ten plasticzek co wchodzi trzpień ślimaka
tylko dziwne ze on działa jak się silnik rozgrzeje się mocniej
a jak go wyciągałem gdy było zimno to małymi szczypcami ten element który sie obraca dało się obrócić
wydaje mi się ze to będzie to
a z tym muleniem silnika to może mi się wydawało bo teraz tego nie odczuwam

magneto napisał/a:
Podejrzewam że przyczyną tego było mycie auta karcherem przy -7 stopniach.

fakt w ten dzień gdy ostatnio myłem auto był trochę mróz i jechałem do berlina
po 2dniach wracałem i właśnie wtedy było -10 i pierwszy raz w tym roku mi zamarzł

czujnik wyciągnięty i odpoczywa na grzejniku zobaczymy co teraz będzie
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R400/R45/MGZS] Zamarzajacy rygle w drzwiach- Pomocy !!!
Armandoo Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Wto Lut 03, 2015 11:06
slax
Brak nowych postów [R416] Swiecace przewody zaplonowe -tez tak macie?
dawidd Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 11 Pon Wrz 18, 2017 11:17
sTERYD
Brak nowych postów [civic 2.0 itd] jakie macie sposoby na przewody paliwowe?
piter-t Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Sob Kwi 13, 2013 14:43
piter-t
Brak nowych postów [R416 1,6Si]jaki macie zasieg pilota LUCAS?
dawidd Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 9 Sro Cze 23, 2010 18:52
leszczu
Brak nowych postów [R414] szarpie przy zmianie na 2 i puka przy ruszaniu
przemo119 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Pią Sie 02, 2013 17:06
przemo119



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink