Forum Klubu ROVERki.pl :: SDi ECU reverse engineering
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
SDi ECU reverse engineering
Autor Wiadomość
krzdry 




Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 57
Skąd: Ostrów Wielkopolski



  Wysłany: Wto Kwi 16, 2013 23:38   SDi ECU reverse engineering

Witam ,

wczoraj przeglądając internet - http://www.randomexploits...semble_code.htm

wpadłem na taki właśnie genialny pomysł by zczytać i rozkodować mapki które drzemią w naszym ECU :idea:

z tego co widzę nikt tego nie robił a ktoś ze sporą wiedzą z zakresu elektroniki/informatyki mógłby bez problemu te mapki później modyfikować

a ponieważ przeglądając to forum wpadłem na wielu bardzo mądrych i doświadczonych ludzi pomyślałem ,że byłoby to w zasadzie świetny projekt i bardzo rozwojowy bo do tych najmocniejszych roverów na forum jak i tych z delikatnymi modami moglibyśmy SAMODZIELNIE , jako społeczność tworzyć nowe mapy (bo po co dokładać na chip tuning który polega na tym samym skoro można za te pieniądze zmieniać turbałki czy inne podzespoły)

to jak ? kto jest ze mną ? :mrgreen:

a tak na poważnie to co myślicie o takim projekcie ?

pozdrawiam Krzychu
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Kwi 16, 2013 23:38   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
pelson91 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2236
Skąd: Sochaczew

Rover 75

Wysłany: Sro Kwi 17, 2013 09:28   

generalnie mapowanie SDI już jest na porządku dziennym, przynajmniej u nas w klubie i przynajmniej w okolicach Warszawy ;)
_________________
Pozdrawiam,
pelson91
 
 
krzdry 




Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 57
Skąd: Ostrów Wielkopolski



Wysłany: Sro Kwi 17, 2013 10:07   

ale jest to usługa jednego z forumowiczów który zarabia jako tuner czy takie otwarte mapowanie z którego każdy korzysta i każdy coś dokłada od siebie ? :smile:

bo jedyne co mnie gryzie to okolice Warszawy ,niby ładna okolica ale ode mnie to jest 290 w jedną stronę :sad: :sad:

a do hamowni w pleszewie chyba nawet 30km nie mam :smile:
i fajnie byłoby zrobić to we własnym zakresie (umiem rozbierać ecu,programować)i mniejwięcej ogarniam o co chodzi z mapami tylko nie widziałem jeszcze map w formacie innym niż binarny w którym nie wiele widać z małą podpowiedzią sam mógłbym sobie pisać bez zawracania głowy wszystkim dookoła :D
 
 
pelson91 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2236
Skąd: Sochaczew

Rover 75

Wysłany: Sro Kwi 17, 2013 10:11   

trudno tu mówić o zarabianiu ;) po prostu poświęca swój czas na rzecz klubu roverki.pl i w moim sdi w kilka chwil podniósł moc do 126KM/264Nm
_________________
Pozdrawiam,
pelson91
 
 
krzdry 




Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 57
Skąd: Ostrów Wielkopolski



Wysłany: Sro Kwi 17, 2013 10:46   

u mnie w sumie największym problemem pozostaje dystans bo nawet jakby zawołał ode mnie 1/3 tego co tuner gdzieś w okolicy to z dojazdem wyjdzie to samo :( a chciałem tego uniknąć i zrobić samemu tyle ile dam radę czyli właściwie całą mapę w końcu bym zrobił sam ,a jest jakiś temat o mapowaniu czy jest to temat tabu ze względu na tunerów na forum ?
 
 
pelson91 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2236
Skąd: Sochaczew

Rover 75

Wysłany: Sro Kwi 17, 2013 10:47   

nie pozostaje nic innego jak czekać na ich odzew w tym temacie ;)
_________________
Pozdrawiam,
pelson91
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sro Kwi 17, 2013 11:09   

Ja tam nei widze problemu przyjemne z pożytecznym = wizyta na czerwcowym Zlocie :) ... poznasz ludzi, pobawisz się autem na torze a i pewnie będzie "osobnik" który grzebie w SDi i podniesie moc ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
krzdry 




Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 57
Skąd: Ostrów Wielkopolski



Wysłany: Sro Kwi 17, 2013 11:51   

tylko tu nie chodzi o jednorazowe podniesienie mocy ,tylko o to żeby we własnym zakresie wystroić jakoś przyzwoicie silnik po większych zmianach :smile:

wiesz chodzi oto by nie dymić na pół polski w trasie na taki zlot , i miesiąc po zlocie znów dymić bo wtryski wymienię :mrgreen:
 
 
Sabz 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Maj 2012
Posty: 299
Skąd: Szklarska Poręba

Rover 200

Wysłany: Sro Kwi 17, 2013 12:11   

Czyli masz na myśli, żeby zrobić instrukcję "zrób to sam" na ten temat, tak? :)
_________________
A driver don't pick the car. The car'll pick the driver.
It's a mystical bond between man and machine...
 
 
 
krzdry 




Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 57
Skąd: Ostrów Wielkopolski



Wysłany: Sro Kwi 17, 2013 12:26   

no coś tędy ,ale nawet nie tyle instrukcję co stworzyć taki forumowy Map-kącik , widzę ,że sporo l-series jest tu po modach ale mody modom nie równe ,i aż kłuje w serce mnie fakt ,że na tej samej mapie jedzie tu kilka maszyn gdzie jedne mają większy ic , inne mniejszy a jeszcze inne seryjny , kilka jest na VNT inne na GT a te mapki tak dość anemicznie się produkują względem ilości modowanych aut :smile:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink