Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620]Problem z odpaleniem po długim postoju
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R620]Problem z odpaleniem po długim postoju
Autor Wiadomość
Jordan87 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 26 Cze 2006
Posty: 412
Skąd: Wrocław

Rover 45

Wysłany: Sro Lis 30, 2011 20:04   [R620]Problem z odpaleniem po długim postoju
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997

Witam

Chciałem zaczerpnąć informacji, bo może ktoś coś podpowie.

Próbowałem dziś pomóc odpalić pewną 620 Turbo Benzyna (oznaczenie silnika to TI?) ale bez efektów.

Auto długo stało bo miało wypalony tłok i jakoś właścicielowi nie śpieszyło się z naprawą.

W ogóle nie słychać aby pracowała pompka paliwa na włączonym zapłonie. Obstawiałem że to problem z immo bo na początku okazały się padnięte baterie w pilocie, ale nawet po ich wymianie w ogolę nie było żadnych znaków że auto w ogolę wykrywa pilota (dioda na pilocie się świeci przy korzystaniu z przycisków na nowych bateriach). Po włączeniu zapłonu przez chwilkę świeci się kontrolka immo (ten zielony kluczyk) a po wyłączeniu zapłonu miga pięć razy. Przy użyciu kluczyka na zamku od strony kierowcy słychać tylko centralkę, diody/kontrolki/migacze nie migają. Próbowałem synchronizować różnymi kombinacjami (jak w 200/400) ale bez zmian.

Pilot jest chyba radiowy bo żadnej diody która by wychodziła na zewnątrz pilota nie ma.

Jakieś pomysły z czym może być problem? Może niepotrzebnie czepiam się tego pilota. :)
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Lis 30, 2011 20:04   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
kruszan 




Pomógł: 47 razy
Dołączył: 06 Lis 2010
Posty: 1292
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 600

Wysłany: Czw Gru 01, 2011 10:31   

dioda na pilocie powinna przy otwieraniu na zielono, a przy zamykaniu na czerwono migać - chyba, że się upaliła... skoro otwiera z pilota to jest ok :)

kontrolka imo działa poprawnie, powinna świecić na start, a po wyjęciu 5x mrugnąć

pompkę paliwa słychać z okolic baku być powinno

więcej nie wiem :neutral:
_________________
Rover 600 2.0 SDi 99'
 
 
Jordan87 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 26 Cze 2006
Posty: 412
Skąd: Wrocław

Rover 45

Wysłany: Czw Gru 01, 2011 12:41   

No właśnie problem w tym że auto w ogóle nie reaguje na pilota. Migają tylko na pilocie diody (czerwona i zielona)
 
 
kruszan 




Pomógł: 47 razy
Dołączył: 06 Lis 2010
Posty: 1292
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 600

Wysłany: Czw Gru 01, 2011 13:15   

Jordan87 napisał/a:
No właśnie problem w tym że auto w ogóle nie reaguje na pilota. Migają tylko na pilocie diody (czerwona i zielona)


znakiem tego pilot jest na pewno sprawny, problem może leżeć w centralce alarmu.
_________________
Rover 600 2.0 SDi 99'
 
 
Jordan87 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 26 Cze 2006
Posty: 412
Skąd: Wrocław

Rover 45

Wysłany: Czw Gru 01, 2011 14:52   

Ale orientujesz się czy to może być źródłem problemu z odpaleniem czy raczej powinien palić skoro kontrolka immo świeci tak jak powinna?
 
 
rami1000 



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 03 Paź 2010
Posty: 147
Skąd: sierpc



Wysłany: Czw Gru 01, 2011 15:43   

pilot ma jeden czy dwa przyciski?
bo wydaje mi sie że 620 ma na podczerwień

[ Dodano: Czw Gru 01, 2011 15:43 ]
i sprawny pilot jest konieczny do wyłączenia immo. (masz cienki kluczyk) a kontrolka kluczyka powinna zadje się zdasnąć odrazu gdyz mignie oznacza że immo nie został deaktywowany
 
 
Jordan87 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 26 Cze 2006
Posty: 412
Skąd: Wrocław

Rover 45

Wysłany: Czw Gru 01, 2011 16:47   

Dwa przyciski, czerwona i zielona dioda na pilocie
Ostatnio zmieniony przez Jordan87 Czw Gru 01, 2011 16:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
panewa 



Dołączył: 06 Paź 2011
Posty: 1
Skąd: kętrzyn



Wysłany: Czw Gru 01, 2011 16:49   

witam a czy silnik z 400 disel będzie pasował do 600

[ Dodano: Czw Gru 01, 2011 16:49 ]
bo moja 600bierze olej pali 11 na sto ciężko pali a mogę mieć sprawdzony piecyk z 400 2,0 disel ale słabszy mocą.
 
 
rami1000 



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 03 Paź 2010
Posty: 147
Skąd: sierpc



Wysłany: Czw Gru 01, 2011 17:43   

kolego panewa chyba piszesz niena temat.
Jak masz 2 przyciskowy to i immo w kluczyku( gruby kluczyk) jak juz pisałem skoro miga kontrolka kluczyka wina leży po stronie immo. W tym przypadku pilot nie ma nic do żeczy, problem jest z kluczykiem.
masz 2 kluczyk?
 
 
marthinez 



Pomógł: 84 razy
Dołączył: 02 Gru 2006
Posty: 932
Skąd: Szczecin



Wysłany: Czw Gru 01, 2011 17:56   

Jordan87 napisał/a:
akieś pomysły z czym może być problem? Może niepotrzebnie czepiam się tego pilota.
Niepotrzebnie.
Równie dobrze możesz go wyrzucić, bo w tym roczniku służy on tylko do otwierania centrala oraz aktywacji/dezaktywacji alarmu. To samo robi kluczyk w zamku drzwi.

A kontrolka kluczyka na blacie prędkościomierza zachowuje Ci się normalnie i tak powinno być, czyli kluczyk jest ok.

Co do sedna problemu niestety nie jestem w stanie pomóc.
Sprawdź, czy jest iskra na świecach przy kręceniu rozrusznikiem (jeśli w ogóle kręci) oraz czy dochodzi paliwo do listwy wtryskowej.
_________________
Pozdrawiam
Marcin
 
 
Jordan87 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 26 Cze 2006
Posty: 412
Skąd: Wrocław

Rover 45

Wysłany: Czw Gru 01, 2011 18:20   

Dzięki za podpowiedz. W takim razie problemu będziemy szukać gdzie indziej.
Silnik kręci ale paliwo w ogóle nie dochodzi bo nie pracuje pompka paliwa.
 
 
rami1000 



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 03 Paź 2010
Posty: 147
Skąd: sierpc



Wysłany: Czw Gru 01, 2011 18:31   

"Po włączeniu zapłonu przez chwilkę świeci się kontrolka immo (ten zielony kluczyk) a po wyłączeniu zapłonu miga pięć razy"
nie doczytałem myślałem że miga po włączeniu zapłonu.
 
 
marthinez 



Pomógł: 84 razy
Dołączył: 02 Gru 2006
Posty: 932
Skąd: Szczecin



Wysłany: Czw Gru 01, 2011 19:21   

Jordan87 napisał/a:
Silnik kręci ale paliwo w ogóle nie dochodzi bo nie pracuje pompka paliwa.
czyli pompa, albo przekaźnik pompy.
Bezpieczniki wszystkie sprawne?
_________________
Pozdrawiam
Marcin
 
 
Jordan87 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 26 Cze 2006
Posty: 412
Skąd: Wrocław

Rover 45

Wysłany: Czw Gru 01, 2011 19:49   

Bezpieczniki jako pierwsze były sprawdzane.
A jest w tym aucie wyłącznik uderzeniowy? Może jakimś cudem uruchomił się.
 
 
marthinez 



Pomógł: 84 razy
Dołączył: 02 Gru 2006
Posty: 932
Skąd: Szczecin



Wysłany: Czw Gru 01, 2011 21:09   

Jest.
Gdzieś koło nóg kierowcy pod plastikiem z prawej strony.
http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=16501
_________________
Pozdrawiam
Marcin
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R620] Problem z odpaleniem
samos Rover serii 600, Honda Accord 5 Wto Cze 21, 2011 03:16
samos
Brak nowych postów [R620] Problem z odpaleniem
cresovia Rover serii 600, Honda Accord 6 Sob Paź 17, 2009 15:58
cresovia
Brak nowych postów [R620] Problem z odpaleniem
krzychu2315 Rover serii 600, Honda Accord 3 Wto Kwi 07, 2009 23:51
NEOSSS
Brak nowych postów [R620] Problem z odpaleniem
carlo Rover serii 600, Honda Accord 4 Pią Sty 06, 2012 17:17
carlo
Brak nowych postów [R620] Problem z odpaleniem
andrew45 Rover serii 600, Honda Accord 3 Sro Wrz 29, 2010 17:43
andrewk



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink