Wysłany: Sro Lis 30, 2011 20:04 [R620]Problem z odpaleniem po długim postoju
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997
Witam
Chciałem zaczerpnąć informacji, bo może ktoś coś podpowie.
Próbowałem dziś pomóc odpalić pewną 620 Turbo Benzyna (oznaczenie silnika to TI?) ale bez efektów.
Auto długo stało bo miało wypalony tłok i jakoś właścicielowi nie śpieszyło się z naprawą.
W ogóle nie słychać aby pracowała pompka paliwa na włączonym zapłonie. Obstawiałem że to problem z immo bo na początku okazały się padnięte baterie w pilocie, ale nawet po ich wymianie w ogolę nie było żadnych znaków że auto w ogolę wykrywa pilota (dioda na pilocie się świeci przy korzystaniu z przycisków na nowych bateriach). Po włączeniu zapłonu przez chwilkę świeci się kontrolka immo (ten zielony kluczyk) a po wyłączeniu zapłonu miga pięć razy. Przy użyciu kluczyka na zamku od strony kierowcy słychać tylko centralkę, diody/kontrolki/migacze nie migają. Próbowałem synchronizować różnymi kombinacjami (jak w 200/400) ale bez zmian.
Pilot jest chyba radiowy bo żadnej diody która by wychodziła na zewnątrz pilota nie ma.
Jakieś pomysły z czym może być problem? Może niepotrzebnie czepiam się tego pilota.
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lis 30, 2011 20:04 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
pilot ma jeden czy dwa przyciski?
bo wydaje mi sie że 620 ma na podczerwień
[ Dodano: Czw Gru 01, 2011 15:43 ]
i sprawny pilot jest konieczny do wyłączenia immo. (masz cienki kluczyk) a kontrolka kluczyka powinna zadje się zdasnąć odrazu gdyz mignie oznacza że immo nie został deaktywowany
kolego panewa chyba piszesz niena temat.
Jak masz 2 przyciskowy to i immo w kluczyku( gruby kluczyk) jak juz pisałem skoro miga kontrolka kluczyka wina leży po stronie immo. W tym przypadku pilot nie ma nic do żeczy, problem jest z kluczykiem.
masz 2 kluczyk?
akieś pomysły z czym może być problem? Może niepotrzebnie czepiam się tego pilota.
Niepotrzebnie.
Równie dobrze możesz go wyrzucić, bo w tym roczniku służy on tylko do otwierania centrala oraz aktywacji/dezaktywacji alarmu. To samo robi kluczyk w zamku drzwi.
A kontrolka kluczyka na blacie prędkościomierza zachowuje Ci się normalnie i tak powinno być, czyli kluczyk jest ok.
Co do sedna problemu niestety nie jestem w stanie pomóc.
Sprawdź, czy jest iskra na świecach przy kręceniu rozrusznikiem (jeśli w ogóle kręci) oraz czy dochodzi paliwo do listwy wtryskowej.
"Po włączeniu zapłonu przez chwilkę świeci się kontrolka immo (ten zielony kluczyk) a po wyłączeniu zapłonu miga pięć razy"
nie doczytałem myślałem że miga po włączeniu zapłonu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum