Ja mam jeden zderzak przerobiony całkiem tzn kierunki w przeciwmgłowych (z lupo) zaślepione listewki brak wgłębienia na tablice grill (na stałe wycięty środek grilla na dole dorobiona potężna dokładka która jest za żywicowana w zderzaku roboczogodzin spędziłem przy nim chyba z 500 a nadal nie skończony (po pieprzonym laweciarzu który wygiął go w C i tu jego problem gdyż wisi 10-12cm nad ziemią jest około 4 cm niżej niż fabryczny ale to robi dużą różnice
Na zimę kupiłem zderzak od rovera 25 i na razie jest git nie wiem czy jego nie przerobię i nie zostanę przy nim, co do pasowania do tylnego będę zmieniał na po liftowy bo na razie mam klasyczny z zrki przerobiony do tablicy na dół
Zdjęcia przodu podczas tworzenia może wygląda tragicznie ale jest naprawdę mocny laweciaż wygiął go że dolna dokładka złączyła się ze światłami a "odeszedł" tylko kawałek gdzie środkowa część grila była przymocowana (co do halogenów przygotowany jest pod dalekosiężne hella ) jedną z wad jest waga waży co najmniej 2 tyle
oraz tylny obecne zdjęcia tyłu można zobaczyć na profilu ale po liftowy dużo lepszy
jeszcze przedni "prześwit"
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Ostatnio zmieniony przez tuners Sob Gru 10, 2011 20:46, w całości zmieniany 3 razy
Pomógł: 4 razy Dołączył: 05 Mar 2011 Posty: 297 Skąd: kolbuszowa
Wysłany: Nie Gru 11, 2011 13:14
Ciufa napisał/a:
scorpion napisał/a:
witam macie moze pomysły jak fajnie zrobic zderzak w ZR
kierunki zmienic na crystal black i wrzucic soczewki w mijania
kierunki juz takie mam a soczewki troche sie boje zeby dowodu nie zabrali a faje te propozycje macie tylko jak sie za to zabrac?z szklanego włukna fajnie sie robi ale pozniej peka nie jest elastyczne:(
jeśli soczi robi firma zajmująca się tym i sprawdzi lampy na stacji to niema problemów sam będę niedługo tak robił (sam się zabrałem za robienie soczewek samego ustawiania dużo czasu a potem okazało się że dochodzi do paska od alternatora i pomysł upadł ) więc lepiej to dać komuś co się zna
Co do samego tworzenia z żywicy jest drogie oraz czasochłonne dobrze zrobione wytrzyma więcej niż plastik ale podstawa to żywica w włóknem szklanym, szpachla z włóknem szklanym i szpachla elastyczna do zderzaków (cena takiej przeróbki jak u mnie wyszła około 500-700zł nawet nie liczę dokładnie bo załamać się idzie
Większość osób kojarzy Szpachlę tylko z uniwersalną gdzie rzeźbią i rzeźbią i na koniec bum bo odpada cena 1 kg uniwersalnej w porównaniu do tej z włóknem 5-10razy więcej i tej do zderzaków 5-15 razy więcej zależy gdzie kupujesz
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 4 razy Dołączył: 05 Mar 2011 Posty: 297 Skąd: kolbuszowa
Wysłany: Pon Gru 12, 2011 19:43
no ale jesli zakłada sie soczewki wyciaga sie to brzydkie szkło a na nim jest wypisana wszystko a jak tego nie bedzie to sie moze jakis nadgorliwy policjant czepic (ostatnio chciał mi zabrac dowod za białem postojówki:()
no za białe postojów ki może, najwyżej że masz z homologacją a nie wiem czy są takie co do soczewek nie wiem czy nie powinno być wtedy na plastiku wytłoczone ale to różnie bywa raczej jak to profesjonalna firma robi to niema problemów
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum