ITB
Autor
Wiadomość
bula21
Dołączył: 02 Kwi 2007 Posty: 783 Skąd: Bytom
Wysłany: Czw Sty 22, 2009 16:11 ITB
co to jest w silnikach te IBT tak prosto i zrozumiale
_________________.: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
SPAMU¦
Wysłany: Czw Sty 22, 2009 16:11 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Brt
mgz insz.
Dołączył: 07 Cze 2004 Posty: 11396 Skąd: Dolny Śląsk
Wysłany: Czw Sty 22, 2009 19:41
ale o co kaman w jakich silnikach to "coś" jest
_________________ Pozdrawiam - Brt
bula21
Dołączył: 02 Kwi 2007 Posty: 783 Skąd: Bytom
Stone
Dołączył: 17 Sie 2008 Posty: 55 Skąd: Pyrlandia Rover 25
bula21
Dołączył: 02 Kwi 2007 Posty: 783 Skąd: Bytom
Wysłany: Pią Sty 23, 2009 15:00
dzieki
_________________.: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Sirk
Dołączył: 12 Sie 2011 Posty: 315 Skąd: Nowa Ruda Rover 400
Wysłany: Pon Gru 19, 2011 18:21
Ale wy głupoty piszecie. Co za trąbki, te trąbki to się stosuje w do systemu ITB, mają na celu poprawę brzmienia i dopływu powietrza do cylindrów.
ITB - individual throttle body jest to system indywidualnych przepustnic dla każdego cylindra.
_________________ Czasami spotkasz na swojej drodze osobę której nie należy wkur***ć. To będę Ja.
http://forum-lines.ru/rez/ab236900.gif
Markzo
Dołączył: 11 Lip 2006 Posty: 7391 Skąd: Błażowa Rover 75
Wysłany: Pon Gru 19, 2011 18:29
Sirk , gratuluje, zdobywasz tytuł górnika miesiąca ładny odkop
BTW na itb potocznie mówi się orkiestra/trąbki
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
hvil [Usunięty ]
Wysłany: Pon Gru 19, 2011 20:35
Koledzy tak celem uściślenia to nie chodzi o trąbki a o jak najkrótszy dolot, celem pełniejszego wypełnienia cylindrów.
Chodzi jak ktoś wyżej wspomniał o najlepsze wypełnienie a więc przez 4 oddzielne przepustnice bedzie najkrocej:-D i najlepiej:D
Jak Marku pragnę zauważyć jest możliwość posiadania itb i bez trąbek:-D
Np. Montując zestawy filtrów piper crossa na gaźnikach, cale nie ma trąbek ino pudełko z filtrem:-)
Aczkolwiek trąbki a dokładnie ich kształt i wielkość są bardzo pomocne, przede wszystkim przy itb mechanicznych (gaźnikowych).