Wysłany: Nie Gru 04, 2011 10:54 Rover 400 czy 25 a może Rover 45?
Witam Was Zanoszę się z zamiarem kupna Roverka, nie wiem dlaczego każdy odradza no ale to inna bajka Chciałbym rzetelnej porady który wybrać, 400 czy 25? Nie jeżdżę zbyt wiele hmmmm miałem Opla Corse i przez 3 lata zrobiłem ok 30-35 tyś Bardzo proszę o pomoc i fachowe porady
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez kaku_bulana Czw Sty 05, 2012 16:34, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Nie Gru 04, 2011 10:54 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
To musisz sobie sam odpowiedzieć na pytanie czy wolisz auto mniejsze czy większe. Dodatkowo w przypadku 400 wchodzi również w rachubę sedan.
No i 400 będą jednak starsze od 25.
Właśnie chyba mniejsze, nie mam jeszcze rodziny więc jak na razie chyba mniejsze będzie odpowiednie No właśnie i wiek też wchodzi tu w grę:) Tylko że są troszkę droższe 25 od 400
Pomógł: 47 razy Dołączył: 05 Mar 2008 Posty: 1080 Skąd: Częstochowa
Wysłany: Pon Gru 05, 2011 23:32
W 400 zdecydowanie więcej miejsca. Kiedyś wsiadłem do MG ZR po lifcie (odpowiednik Rovera 25) i kompletnie nie miałem miejsca na nic. Mam 195cm wzrostu.
A może to tylko przyzwyczajenie do 4-setki.
Sporo części mechanicznych, blacharskich, tapicerskich pasuje od Hondy Civic VI gen 5D więc w razie W łatwiej o części.
Poza tym wydaje mi się, że większe auto jest bezpieczniejsze.
_________________ Był --> Rover 400 1.6 LPG 1999
Jest --> Audi A4 Avant 1.8T LPG 1999
Panowie Jednak zmiana Kupuje 45, chciałbym o jakieś rady przy kupnie, na co zwracać uwagę, jaki najlepiej wybrać, chce przeznaczyć ok 10 tyś na niego. Będzie to moje pierwsze kupno auto więc proszę być wyrozumiałym dla mnie jako laika odnośnie pytań....
Panowie Jednak zmiana Kupuje 45, chciałbym o jakieś rady przy kupnie, na co zwracać uwagę, jaki najlepiej wybrać, chce przeznaczyć ok 10 tyś na niego. Będzie to moje pierwsze kupno auto więc proszę być wyrozumiałym dla mnie jako laika odnośnie pytań....
45-ka ma jedną wadę... fotele od 75-ki. To są grube, mięsiste fotele, pasujące do dużej limuzyny, a nie samochodu na pograniczu segmentu C i D. Nie są zbyt dobrze wyprofilowane i zajmują dużo miejsca. Znacznie lepsze są te, które były używane w wersjach z lat 03-04.
Dla mnie największą wadą 45 to duży promień skrętu i słabe wyciszenie - powyżej 120km/h jest głośno w środku.Poza tym same zalety
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Pią Sty 06, 2012 09:50
magneto napisał/a:
Dla mnie największą wadą 45 to duży promień skrętu i słabe wyciszenie - powyżej 120km/h jest głośno w środku.Poza tym same zalety
W kwestii promienia skrętu, to chyba nie jeździłeś MG ZR i ZS
W kwestii wyciszenia, faktycznie mogło być lepsze. Jeśli porówna się 75-kę z 45, to jest wrażenie, że w tym drugim wręcz panują przeciągi... pomimo zamkniętych drzwi i okien
[ Dodano: Pią Sty 06, 2012 09:50 ]
Coby mnie źle nie zrozumiano. Nie wieje w środku, ale słychać wyraźnie wszystko to, co się dzieje na zewnątrz: słychać pracę zawieszenia, szum opon, etc.
Prosiłbym o jakieś oceny i opinie Zamierzam się wybrać obejrzeć tego srebrnego ....
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Pią Sty 06, 2012 20:22
A jakiś link? Po ocenie ze zrzutu ekranowego wywnioskować nic nie sposób.
[ Dodano: Pią Sty 06, 2012 20:18 ]
Osobiście ciemny do mnie jakoś bardziej przemawia... no i trochę więcej widać:
- felgi nieoryginalne ale mu pasują chyba nawet lepiej niż oryginalne,
- szyberdach (lubię),
- klima,
- opony jakiś lipne ,
- plastikowa kierownica,
- welur,
- brak zdjęcia silnika.
Gdyby nie to, że klima i szyber można powiedzieć, że golas.
Srebrny:
- tłumik końcowy nieoryginalny
- brak zdjęcia wnętrza, a po tym jednym można wywnioskować, że golas,
- brak zdjęcia silnika,
- kierunkowskazy na błotnikach nieoryginalne,
- coś mi się nie widzą drzwi z lewej strony, jakby przednie i tylne miały inny odcień... czy coś.
- po co komu instalacja LPG jeśli mało jeździ (tak do przemyślenia)?
[ Dodano: Pią Sty 06, 2012 20:22 ]
Po zdjęciach, ciemny do mnie bardziej przemawia. Jakieś mam takie odczucia, że na srebrnym mocniej oszczędzano... takie odczucie. Ale wolałbym silnik 1.6 niż 1.4 (najchętniej wybrałbym silnik 1.8, tym bardziej, że spalanie we wszystkich jest podobne).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum