Jestem zainteresowany kupnem 75 z silnikiem 2,5 z gazem (mając jednego na oku na alledrogo) mam kilka pytań odnośnie na co mam zwrócić szczególną uwagę przy kupnie takiego modelu i prosiłbym o waszą opinie na temat tego modelu, gdyż zdania są podzielone ale zawsze najgorszą opinię wystawiają Ci co nigdy nim nie jeździli:) oraz co bardziej polecacie diesla czy benzyne? Jak do tej pory jeździłem Citroenem ZX'em 1,9TD i jestem z niego bardzo zadowolony jeździłem nim przez 2 lata i tylko raz byłem w warsztacie
Pozdrawiam Kacper
SPAMU¦
Wysłany: Wto Gru 27, 2011 00:34 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Wto Gru 27, 2011 15:34
na pewno nie najbogatsza wersja ,np. nie widzę spryskiwaczy lamp, czujników cofania,kontroli trakcji albo żaluzji tylnej szyby czy też sterowania tempomatem przy kierownicy .
oo właśnie spryskiwaczy nie ma a są założone ksenony tempomat akurat jest widać to na innych zdjęciach. Masz rację co do szyb a ja nawet nie zwróciłem na to uwagi... W załączniku są dodatkowe zdjęcia które dziś dostałem od sprzedawcy
Pomógł: 36 razy Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 1654 Skąd: wieluń
Wysłany: Wto Gru 27, 2011 19:36
czy mi sie wydaje czy kierownica z poliftowym jaśniejszym drewnem??
_________________ -DIAGNOSTYKA I NAPRAWA PIECY I STEROWNIKÓW WEBASTO !
-NAPRAWA SILNIKÓW WENTYLATORA CHŁODNICY W ROVER 75
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Wto Gru 27, 2011 20:07
Brylant172 napisał/a:
oo właśnie spryskiwaczy nie ma a są założone ksenony tempomat akurat jest widać to na innych zdjęciach. Masz rację co do szyb a ja nawet nie zwróciłem na to uwagi... W załączniku są dodatkowe zdjęcia które dziś dostałem od sprzedawcy
Są też takie lampy w wersji halogenowej. Nie musi to być xenon.
Są też takie lampy w wersji halogenowej. Nie musi to być xenon.
na zdjęciach jednak wyglada jak xenon chyba, że ma jakieś super żarówki
To jest soczewka i wystarczy inaczej ustawić balans bieli i możesz mieć lampy żółte lub niebieskie. Ponadto żarówki też bywają w takich samych barwach jak xenony.
[ Dodano: Wto Gru 27, 2011 20:26 ]
encor napisał/a:
Wygląda dosyć ładnie. Jednak jak na 160.000 km, ma bardzo wytartą kierownicę i wygniecione siedzenia.
Stanem kierownicy bym się nie mocno nie sugerował (pomimo, iż stopień zużycia wygląda na właściwy), ponieważ mogła być wymieniona... i to nie ze względu na stopień zużycia ale po prostu na ładniejszą wersję.
Jedyne co zauważyłem, to ułamany przycisk od sterowania siedziskiem fotela pasażera.
Po zdjęciach niewiele można powiedzieć. Moim zdaniem wygląda o.k.... ale podczas oględzin może wyjść bardzo wiele drogich rzeczy. Jazda próbna jest niezbędna w przypadku tego modelu.
Dzisiaj od sprzedającego dowiedziałem się o defektach tego auta.... a więc do wymiany jest tylna klamka w drzwiach bo się zacina oraz trzeba ustawić luzy w kierownicy gdyż wjechał w dziurę i kierownica jest skrzywiona w lewo... I już powiedział że 1tys z ceny zejdzie he he
tylko trzeba wziąć pod uwagę że to jest 2001rok , więc nie ma co wymagać od samochodu stanu salonowego samochod 10 letni a nowe tylko w salonie i to też nie zawsze
Najważniejszy jest silnik , sprzęgło i rozrząd w tym samochodzie. Wiem bo ja u siebie wymieniałem niestety już prawie wszystko co możliwe. Zawias się zabardzo nie sypie. Apropo klamki to używana gdzieś koło 40zł. Warto zwórcić uwagę na te lampy soczewkowe , musisz sprawdzić linie soczewki (sprawdzić czy nie anglik) , jeżeli xenon założony to przydałoby się atrapy spryskiwaczy zrobić żeby Misiaczki się nie czepiały No a z szybami , to niestety trzeba liczyć na fart ,że cie za to nie zatrzymają, bo inaczej będziesz albo musiał się wypłacać na miejscu albo zabiorą ci dowód i trzeba będzie szukać kogoś w stacji kontroli żeby ci podbił że zerwałeś folie. Wjedz gdzies na kanał niech ci sprawdzą zawieszenie, czy nie ma wycieków w obrębie silnika. Sprawdz przedewszystkim czy wentylator się załącza, sprawdz stan oleju , zobacz czy w płynie chłodniczym nie ma oleju i czy w filtrze powietrza też go nie ma. No i przedewszystkim sprawdz go czujnikiem , w orginale powinien mieć od 60 do 100 gdzieś. No i chyba na tyle , chociaż jeszcze pare rzeczy można posprawdzać ale to już najważniejsze chyba wymieniłem.
A i podobno od gazu w tym modelu padają kolektory. Nie wiem na 100% gdyż nie mam gazu więc niech ci ktoś potwierdzi jak to jest dokłądnie z gazem w tym modelu i silniku
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum