Typ: VVC Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2006
Witam,
od jakiegoś czasu w moim MG przy ostrym ruszaniu, gdy tył auta lekko 'siada' pojawia mi się na moment kontrolka hamulca ręcznego.
Widziałem podobne posty na forum, ale tam najczęściej kontrolka zapalała się pod odpaleniu na dłużej. U mnie pali się tylko w momencie kiedy tył auta 'siada' przy ostrzejszym ruszaniu (na 1 i czasem na 2 biegu).
Czy ktoś może się spotkał z czymś takim i orientuje się jak można to 'wyleczyć' ?
SPAMU¦
Wysłany: Pon Sty 02, 2012 13:21 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
dolać płynu do zbiorniczka układu hamulcowego i przy okazji sprawdzić stan klocków i ewentualnych ubytkó płynu, bo on sam z siebie nei powinien uciekać.
dolać płynu do zbiorniczka układu hamulcowego i przy okazji sprawdzić stan klocków i ewentualnych ubytkó płynu, bo on sam z siebie nei powinien uciekać.
Sugerujesz, że niewystarczająca ilość płynu hamulcowego może powodować zapalanie się kontrolki hamulca ręcznego ?
dolać płynu do zbiorniczka układu hamulcowego i przy okazji sprawdzić stan klocków i ewentualnych ubytkó płynu, bo on sam z siebie nei powinien uciekać.
Sugerujesz, że niewystarczająca ilość płynu hamulcowego może powodować zapalanie się kontrolki hamulca ręcznego ?
Tak sugeruje i to dobrze sugeruje, dolej płynu DOT4 do poziomu "max" i problem zniknie.
dolać płynu do zbiorniczka układu hamulcowego i przy okazji sprawdzić stan klocków i ewentualnych ubytkó płynu, bo on sam z siebie nei powinien uciekać.
Sugerujesz, że niewystarczająca ilość płynu hamulcowego może powodować zapalanie się kontrolki hamulca ręcznego ?
Tak sugeruje i to dobrze sugeruje, dolej płynu DOT4 do poziomu "max" i problem zniknie.
Ostatnio w swoim R214 Si tez tak miałem, ze przy ruszaniu od czasu do czasu zapalała się kontrolka ręcznego. Przeczytałem na forum, że trzeba dodać płynu, dolałem i już kontrolka nie mruga
dolać płynu do zbiorniczka układu hamulcowego i przy okazji sprawdzić stan klocków i ewentualnych ubytkó płynu, bo on sam z siebie nei powinien uciekać.
Pomógł: 4 razy Dołączył: 07 Mar 2010 Posty: 122 Skąd: Gdynia
Wysłany: Pon Sty 09, 2012 16:41
Miałem to samo tyle że przy szczelnym układzie hamulcowym bez wycieków mała ilość płynu to kończące się klocki. Ja dolałem a jakiś czas później musiałem wyciągać płyn spowrotem bo przy wciskaniu tłoczków hamulcowych było go za dużo tak że chyba warto sprawdzić klocki
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum