na SSB jakiś czas temu było, mnie się to wogóle nie podoba. auto nieproporcjonalne, przód i tył zupełnie z innych parafii, zbyt masywne to. R75 przy tym to wzór smukłości
Wystarczy się przyjrzeć kontekstowi. W 1997 roku MG Rover (a właściwie Rover Group, bo tak się wtedy nazywała firma), pracowała nad Roverem 75. Modernizowano modele 200, 400, 600 i 800, wprowadzając w na przełomie 97/98 wersje poliftowe. Rover chyba nigdy mocno nie śmierdział groszem i jest to wręcz nieprawdopodobne, aby Rover pracował jednocześnie nad dwoma różnymi prototypami i do tego tak odmiennymi technologicznie od gamy modeli, które wtedy były produkowane. Moim zdaniem może to być co najwyżej jeden z wczesnych prototypów Rovera 75... o ile jest w ogóle autentyczny.
Jeśli jest to faktyczny prototyp Rovera 55, to powstał on później niż w 97 roku.
W 1997 roku w sprzedaży był "świeżutki" Rover 200 (w sprzedaż od około roku).
[ Dodano: Pon Gru 19, 2011 22:20 ]
Dla przypomnienia gama modeli miała być zupełnie inna, podobna do tej, jaka była za czasów kanciaka:
- okrągła 2-setka miała być Roverem 100,
- 5 drzwiowa 4-setka miała być Roverem 200,
- 4-setka sedan miała być i była Roverem 400.
Rover wtedy raczej myślał, nad zastąpieniem modeli Tourer, Coupe i Cabrio, które miały powstać na bazie platformy Civica... No chyba, że chciał się odciąć od platformy Hondy aby nie płacić za prawa do niej.
[ Dodano: Pon Gru 19, 2011 22:24 ]
Bo następcą 600 i 800 był 75.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum