Wysłany: Sro Mar 06, 2013 22:08 [MG ZR] synchronizacja a programowanie pilota, co to jest?
Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2003
Czy ktoś może pokrótce wyjaśnić do czego służy synchronizacja pilota, a do czego programowanie pilota w roverkach?
Pytam bo mam jednego pilota i już trochę poczytałem że muszę dorobić drugi pilot na testbook T4, z kolei zastanawiam się czy nie byłoby taniej wymienić centralkę alarmu i dwa piloty. Tylko czy to zadziała?
Dorobienie pilota za 300 złotych troszkę daje do myślenia. Centralka znajduje się (jak gdyby) pod szybą, za poduszką pasażera, przynajmniej tak wynika z RAVE jak szukałem.
Poprawcie mnie jeśli się mylę.
Czytałem, że niektórzy członkowie klubu mają testbook i dorabiają piloty za 200 ale niestety drugie tyle musiałbym dać na paliwo do nich. Ja jestem z Oświęcimia, można powiedzieć okolice Katowic bo tam mam bliżej niż do Krakowa i jak pytam w okolicy to nikt nie potrafi albo wołają 300-350 zł za dorobienie pilota.
SPAMU¦
Wysłany: Sro Mar 06, 2013 22:08 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Synchronizacja to "dokodowanie" po np. wymianie baterii. A dobranie pilota to już pełne do programowanie pilota np. 2giego. Ceny o których piszesz są wybujałe, znajdź kogoś innego powinieneś w granicach 100-150zł się wyrobić.
ps. ja podlanczalem u forumowicza moje mg do t4 i wogole sie nie polaczyl z immobilaizerem.nie dalo sie dorobic zaprogramowac pilota. a gdzie znalazles za 300zl dorabianie? bo ja ja k szukalem to 550zl wolali masakra tez mam 1 pilot i borykam sie z tym problemem.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum