Wysłany: Nie Lut 12, 2012 23:01 Doswietlanie drogi przy skrecie w L albo P [wszystkie R]
Panowie pomysl wpadl mi pewnie nie nowy ... ale mniem wpadl i chcial bym go zrealizowac Mort ? gdzie jestes chcę cię kopsnąć ... ileż przyjemnosci daje ponizanie slugi
Sorry za to to przez pingwiny w domu 24/7
Wiec pomysl jest aby wykorzystac przeciw mgielne swiatla do doswietlania drogi przy ostrych zakretach i malej predkosci .
Ma ktos pomysl gdzie sie podlaczyc ? aby system wiedzial ktore swiatlo ma wlaczyc ? i doswietlic droge ?
Szczerze mówiąc trochę mnie śmieszy takie rozwiązanie doświetlania w stylu VW, który zaczął to kiedyś stosować, tylko nie zauważył, że światła przeciwmgielne też świecą do przodu
ale jak ktoś chce w ABSie masz czujnik obrotu pojazdu wokół pionowej osi. Można też wykorzystać różnicę prędkości prawego i lewego koła (również z ABS).
można też założyć np potencjometr czy inny prosty układ na wałek kierownicy
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
z opisu można wnosić, ze to trochę tandeta, działą tylko po włączeniu kierunku.
Prosty timer odpowiednio ustawiony i da się zrobić w przypadku większości Roverków łącznie z funkcją doświetlania drogi do /od samochodu.
niemniej i tak uważam to za słaby zamiennik lamp uchylnych
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
z opisu można wnosić, ze to trochę tandeta, działą tylko po włączeniu kierunku.
właśnie oto chodzi w tych na allegro,że włączają się wtedy jak kierunek jest włączony
Normalnie światła to z tego co kiedyś się dowiadywałem to reagują na kąt skrętu kierownicą, włączony kierunek. Jeżeli chodzi o skręt to bardziej jest pewnie informacja brana z esp, gdzie esp odczytuje pod jakim kątem jest samochód
z opisu można wnosić, ze to trochę tandeta, działą tylko po włączeniu kierunku.
właśnie oto chodzi w tych na allegro,że włączają się wtedy jak kierunek jest włączony
Normalnie światła to z tego co kiedyś się dowiadywałem to reagują na kąt skrętu kierownicą, włączony kierunek. Jeżeli chodzi o skręt to bardziej jest pewnie informacja brana z esp, gdzie esp odczytuje pod jakim kątem jest samochód
Dokladnie i takiego dziadostwa nie chce bo moge sobie sam zrobic bo to pikus .
Problem ciut wiekszy jest z dopasowaniem zkretu do Kola i predkosci .
- Aby powyzej 15km nie wlaczaly sie lub innej predkosci
- i aby nie reagowaly na kierunkowskaz tylko wlasnie na skret kola .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum