Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Filtr paliwa
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Filtr paliwa
Autor Wiadomość
bareq 



Dołączył: 09 Paź 2011
Posty: 36
Skąd: UK



Wysłany: Wto Lut 07, 2012 20:59   [R75] Filtr paliwa
Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2003

Zmienialem dzisiaj filtr paliwa i zglupialem, (Samochod jak nie zapalał tak nie zapala ) w ktora strone powinny byc zalozone przewody paliwowe? zauwazylem ze po przekreceniu zapłonu, i odlaczonym na filtrze przewodzie paliwowym oznaczonym (sugerujac się strzałką na tej plastikowej obudowie) jako wyjsciowy leci z niego ropa czy tak powinno byc? czy to jest przewod "wejsciowy" ? Ale dalbym glowe ze podlaczylem wszystko tak jak było wczesniej
Ostatnio zmieniony przez apples Wto Lut 07, 2012 21:02, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Lut 07, 2012 20:59   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Wto Lut 07, 2012 21:02   

http://forum.roverki.eu/v...p=665051#665051
 
 
bareq 



Dołączył: 09 Paź 2011
Posty: 36
Skąd: UK



Wysłany: Wto Lut 07, 2012 21:07   

apples - ta fota mi niczego nie rozjasnila :???:
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Wto Lut 07, 2012 21:12   

bareq napisał/a:
apples - ta fota mi niczego nie rozjasnila
No cóż ... jasno na niej widać gdzie jest zasilanie i kierunek przepływu.
 
 
bareq 



Dołączył: 09 Paź 2011
Posty: 36
Skąd: UK



Wysłany: Wto Lut 07, 2012 21:35   

kierunek przepływu to ja mam zaznaczony i na swoim filtrze, pytam żeby się upewnić jaki przewód jest podłączony na wejściu? ten krótki ze znajdującej się powyżej pompy?
edit: zbiło mnie z tropu to że po przekreceniu kluczyka paliwo podawane jest na "out" a powinno byc chyba odwrotnie? Przy probie odpalenia pare razy sie zakrztusil i zgasl, potem juz tylko kreci rozrusznikiem i wogole nie chce "gadac", sprobowalbym podlaczyc odwrotnie ale czy to jest bezpieczne dla silnika? i czy w ogole przez to może nie odpalać?
 
 
haszczyc 



Pomógł: 38 razy
Dołączył: 27 Lut 2009
Posty: 1631
Skąd: Zabrze

Rover 75

Wysłany: Sro Lut 08, 2012 16:23   

przy wymianie filtra paliwa nie załącza się od razu silnika trzeba parę razy przekręcić kluczyk na drugą pozycje by zassało paliwo do nowego filtra
 
 
bareq 



Dołączył: 09 Paź 2011
Posty: 36
Skąd: UK



Wysłany: Sro Lut 08, 2012 18:39   

tak tez zrobilem, nawet go troche zalalem recznie ropa przed zalozeniem, a mimo to nie zapala, nawet rano na zimno nic z tego :/
edit: Właśnie udało mi się odpalić, popukałęm w pompke przy aku i dopiero się odezwała, po czym od razu zapalił, jednak brakuje mocy, szarpie a obroty max 2,5 - 3 tys, ale wydaje się że pali na wszystkie gary, po krotkiej przejażdzce temperatura cieczy ledwo drgneła jednak po zatrzymaniu włączył się wentylator, jak to rozumieć? Czy ta pompka przy aku sie po prostu jednorazowo zawiesiła czy już dokonała technicznego żywota i wymaga wymiany?
 
 
piterazim 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 168
Skąd: Leszno

Rover 75

Wysłany: Czw Lut 09, 2012 08:50   

na zdecydowane 86% umiera ci pompa paliwa. Miałem tak samo. wymieniłem pompę i auto śmiga. Jeśli chcesz podam ci namiary na ludzi
którzy takie używane pompy mają, albo załóż temat w dziale kupię
 
 
haszczyc 



Pomógł: 38 razy
Dołączył: 27 Lut 2009
Posty: 1631
Skąd: Zabrze

Rover 75

Wysłany: Czw Lut 09, 2012 20:15   

Koledzy buczy mi pompka paliwa obok akumulatora czy taka http://allegro.pl/pompa-p...2053491561.html to jest to samo? bo sam nie wiem hmm?
 
 
bareq 



Dołączył: 09 Paź 2011
Posty: 36
Skąd: UK



Wysłany: Czw Lut 09, 2012 21:37   

piterazim napisał/a:
na zdecydowane 86% umiera ci pompa paliwa. Miałem tak samo. wymieniłem pompę i auto śmiga. Jeśli chcesz podam ci namiary na ludzi
którzy takie używane pompy mają, albo załóż temat w dziale kupię


Ma sens kupno używanej pompy? Myslałem o nowym zamienniku, a raczej o dwóch, bo kiedy odłącze przewód paliwowy od filtra przy kluczyku w pozycji "on" to strumień przypomina jakiś problem z prostatą a nie pompę wysokiego ciśnienia. Byłbym wdzięczny za numery katalogowe obu pomp lub foty żebym wiedział co licytować na ebayu, bo z PL do UK średnio mi się opłaci przesyłka
edit: a jednak chyba się opłaci, na ebayu zamiennik pompy pod maską kosztuje 56 funtów, a do pompy w baku 70, zas na alledrogo jedna i druga po 150zl sztuka, czyli połowę tego :shock:
 
 
piterazim 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 168
Skąd: Leszno

Rover 75

Wysłany: Pią Lut 10, 2012 07:40   

haszczyc, pompa z aukcji wygląda jak ta obok akumulatora

bareq, wydaje mi się że lepsza używana pompa Pierburg niż nowa firmy china-krzak, ale mogę się mylić. Inna sprawa wymień tylko pompę przy aku i zobacz czy pomoże.
 
 
motoitalia 



Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 22
Skąd: warszawa



Wysłany: Pią Lut 10, 2012 17:16   

nie polecam żadnych zamienników, gdyż mają za słabe ciśnienie. Sam najpierw kupilem zamiennik a potem oryginal, bo samochod poszarpywal na wysokich obrotach. jak ktos chce moge odsprzedac
 
 
bareq 



Dołączył: 09 Paź 2011
Posty: 36
Skąd: UK



Wysłany: Sob Lut 11, 2012 02:01   

hmm, zakupilem juz 2 'krzaki' za 300 pln, zobaczymy co to jest warte, ciezko mi sobie wyobrazic zeby bylo gorzej niz teraz, bo gasnie juz nawet w czasie jazdy. Jak nic to nie da to wtedy rozejrze sie za uzywkami.
Btw. "cwierka" mi alternator, mozna wymienic samo lozysko czy lepiej kupic uzywany?
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Sob Lut 11, 2012 08:11   

bareq napisał/a:
"cwierka" mi alternator, mozna wymienic samo lozysko czy lepiej kupic uzywany?
Można wymienić samo łożysko. Regeneracja w Polsce około 200zł całego alternatora. Nie masz pewności jaką kupisz używkę, więc przed włożeniem proponuje oddać do sprawdzenia i aby wymienili szczotki oraz komutator abyś za chwilę nie musiał wyciągać ponownie.
 
 
bareq 



Dołączył: 09 Paź 2011
Posty: 36
Skąd: UK



Wysłany: Nie Lut 12, 2012 18:17   

Apples - Wysyłanie alternatora do PL i przysyłąnie spowrotem podwoi tę kwotę co zważywszy że nowy kosztuje 660PLN robi z tego interes co najmniej wątpliwy. Pytałem tu na miejscu i regeneracja alternatora koło 80 Ł, zaś nowy 128Ł czyli podobnie jak w PL. Mam jeszcze jedno pytanko bo widzę że do wersji benzynowych alternatory występują z klimatyzacją, czy w dieslu jest to samo? Czy warto szukać regenerowanego?
 
 
piotrek1000 



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 25 Paź 2010
Posty: 253

Rover 75

Wysłany: Pon Lut 13, 2012 08:43   

jak sie dobrze rozejrzysz to za 500 kupisz alternator
_________________
Był: Mercedes W124 300CE, Rover 75, 45,Jest Lexus ES330, Mitsubishi Pajero Pinin, Volvo V
50 t5
 
 
bareq 



Dołączył: 09 Paź 2011
Posty: 36
Skąd: UK



Wysłany: Czw Lut 16, 2012 00:35   

jednak kupie używkę od jednego z forumowiczów. Mam jeszcze jedno pytanie - mam alternator Valeo 115A, z 3 pinami, YLE 102500. Po sciagnieciu wtyczki zauwazylem ze w niej (patrzac en face) pierwsze gniazdo po lewej pozbawione jest tej metalowej zlaczki wewnatrz, czy tak powinno byc?
 
 
mis_dj 




Dołączył: 25 Sty 2011
Posty: 38
Skąd: Tychy



Wysłany: Wto Sty 22, 2013 00:00   

Ja niedawno regenerowałem alternator w zakładzie zajmującym się tylko alternatorami i rozrusznikami. Objaw miałem taki, że z dnia na dzień zapaliła mi się kontrolka ładowania. Koszt regeneracji:
1. Wymiana wirnika (w starym baaaardzo zużyte okolice szczotek)
2. Wymiana wszystkich łożysk, szczotek
3. Czyszczenie komutatora
320zł
Do tego mam rok gwarancji na części wymienione i naprawę. Zaznaczę, że w poprednim samochodzie (NISSAN), który miałem 6 lat też regenerowałęm alternator 220zł i rozrusznik 80zł. Byłem z usługi bardzo zadowolony - żadnych problemów przez kolejne lata użytkowania nie było.
_________________
MISiek
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] wyciek paliwa spod silnika - filtr paliwa
dexter77 Rover serii 75, MG ZT 8 Czw Cze 20, 2019 14:18
dawidd
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R75] Filtr paliwa
gibek Rover serii 75, MG ZT 2 Sro Wrz 22, 2010 15:30
apples
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R75] Filtr paliwa
CZAREK1965 Rover serii 75, MG ZT 1 Sro Wrz 01, 2010 20:07
kasjopea
Brak nowych postów [R-75] Filtr paliwa
janio Rover serii 75, MG ZT 11 Sob Paź 03, 2015 21:00
janio
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R75] Filtr paliwa
czarny666xl Rover serii 75, MG ZT 4 Sro Wrz 05, 2012 08:12
apples



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink