Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1998
Witam. Mam pytanie czy mogę wyczyścić swoją nagrzewnicę kretem lub jakimś odkamieniaczem to ekspresów do kawy ? niektórzy pisza że kret żre aluminium jak fix ale przecież rurki w nagrzewnicy są miedziane . Płukałem już raz specjalnym środkiem z kleen-flo 10 Minute Rad Flush i nic to nie pomogło i teraz jak są takie -20stopniowe mrozy to autko nawet nie wieje letnim powietrzem tylko tak leciutko leciutko ledwie że coś w ogóle wieje jednak to nic nie daje bo jak jadę np. trase 30km to w samochodzie przez całą drogę jest mi zimno Z góry bardzo bardzo dziękuje i proszę o pomoc i odpowiedź na moje pytanko. Czy mogę ją potraktować tym kretem czy nie?. Dodam że robił bym to w ten sposób że wziąłbym tylko i odłączył węże od nagrzewnicy żeby jej nie wyciągać całej i nie bawić się w rozkrecanie połowy auta i podłączył bym do niej węże ogrodowe na wejściu i wyjściu i podpiąłbym te węże do pompki z oczka wodnego z obiegiem którą wsadziłbym do wiadra z gorącą wodą i wtedy by sobie woda krążyła cały czas i płukała nagrzewnice a później bym podłączył węża z bieżącą wodą i płukałbym dotąd aż żeby leciała czysta woda...
SPAMU¦
Wysłany: Pią Lut 10, 2012 08:40 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Specyfiki typu Kret czy inne podobne mogą źle wpłynąć nie tylko na przewody ale i na samą nagrzewnicę. Może być taka sytuacja że po prostu rozszczelni Ci się nagrzewnica albo wyżre dziurę. Jak wiadomo Kret żeby spełnił swoje zadanie to musi być jakiś czas w "przedmiocie" który ma udrożnić i powinien być zlany ciepłą wodą. Ja bym nie ryzykował na twoim miejscu użycia kreta. Ja w moim R45 na jesieni przepłukałem nagrzewnicę bieżącą wodą z węża ogrodowego. Zdjąłem przewody z nagrzewnicy podłączyłem wąż i puściłem wodę. Zalałem potem nowy płyn (Preston) i ogrzewanie się poprawiło. Teraz po przejechaniu kilku kilometrów zanim wskazówka się podniesie to już leci letnie powietrze. Spróbuj przepłukać samą wodą pod ciśnieniem. Mi pomogło. A może termostat nawalił?
nie raczej to jest wina nagrzewnicy bo wsypałem dawniej uszczelniacz do chłodnicy i to był mój największy bląd już nigdy tego nie zrobię ani nikomu nie polecę bo tak mi autko super grzało a teraz to szkoda gadać
proszek czy płyn?
ja płukałem kiedyś nagrzewnicę po płynie uszczelniającym ale nic to nie dało, nie mowa o proszku który bardziej się osadza
nie środkami żrącymi radzę uważać, żeby nagrzewnica nie puściła
sypiesz uszczelniacze i dziwisz się że ogrzewania nie ma, niestety tak to się czasami kończy, ludzie idą po rozum do głowy ale po fakcie gdy jest już za późno, seria K musi mieć sprawny układ chłodzenia, oby tylko nagrzewnica była zawalona
musiałem wsypać uszczelniacz bo mi uciekał płyn ale gdybym wiedział że tak się to skończy zapchaną nagrzewnicą to bym tego nigdy nie zrobił i już nigdy wiecej nie zrobię i nie wsypię tego dziadostwa więc mam pytanie czym najlepiej wyczyścić wypłukać teraz nagrzewnice?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum