Pomógł: 6 razy Dołączył: 17 Maj 2009 Posty: 67 Skąd: Lublin
Wysłany: Pon Maj 17, 2010 14:58 [R75] Kodowanie pilota
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie
Witam czy może ktoś podrzucić procedure albo link do kodowania pilota centralnego zamka.Na forum nie mogę znależć.Wymieniłem odbiornik sygnału,bo prawdopodobnie był przyczyna awarii i centralny z pilota dalej milczy, podkreślam że milczał od kiedy posiadam roverka.Z góry dziękuję i pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Lis 27, 2010 13:48, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pon Maj 17, 2010 14:58 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 6 razy Dołączył: 17 Maj 2009 Posty: 67 Skąd: Lublin
Wysłany: Pon Maj 17, 2010 15:17
póki co wyczytałem tylko do roverków 200 i 400.Nie podoba mi się ta opisana tam procedura, polegająca na czterokrotnym wciśnięciu guzika przy otwartych drzwiach.Można byłoby zaprogramować do obcego auta na parkingu gdy ktoś drzwi otworzy.
Pomógł: 6 razy Dołączył: 17 Maj 2009 Posty: 67 Skąd: Lublin
Wysłany: Pon Maj 17, 2010 15:55
Czyli nie rozumiem.Kluczyk jest na pewno oryginalny i muszę go zsynchronizować z centralka, transponderem czy jak to się zwie.Żeby po prostu działał i nie wiem jak to zrobić.Wciskałem guzik 4 razy przy otwartych drzwiach i nic.
Do tego konieczny jest komputer T4, czyli musisz się udać do warsztatu, gdzie go posiadają. Synchronizację natomiast przeprowadza się po wymianie baterii.
Pomógł: 74 razy Dołączył: 28 Maj 2007 Posty: 625 Skąd: Opole
Wysłany: Pon Maj 17, 2010 16:08
Colin1488 napisał/a:
milczał od kiedy posiadam roverka
czyli nie możesz stwierdzić, że
Colin1488 napisał/a:
Kluczyk jest na pewno oryginalny
oryginalna jest kostka immo włożona w obudowę kluczyka - nie ma nic wspólnego z otwieraniem drzwi. Jeżeli się kluczyk nie chce synchronizować to znaczy, że wymiana odbiornika nic w Twoim przypadku nie dała.
Kluczyk składa się z paru rozbieralnych elementów: obudowa, grot, nadajnik i immo.
W Twoim przypadku pewne jest, że masz oryginalną kostkę immo i właściwy grot.
[ Dodano: Pon Maj 17, 2010 17:08 ]
Colin1488 napisał/a:
odbiornik sygnału,bo prawdopodobnie był przyczyna awarii
Reasumując -posiadając innego pilota np.z aukcji internetowej,sam domowym sposobem nie ,zakoduje" tak aby otwierał mój samochód,mimo że posiadam działającego pilota
Dobrze to rozumuje
Bo czytając wypowiedzi na rożnych forach odnoszę wrażenie że niektórzy ( może piszą bajki ) domowym sposobem kodują sobie drugie piloty.
_________________ Pozdrawiam wszystkich forumowiczów
Pomógł: 6 razy Dołączył: 17 Maj 2009 Posty: 67 Skąd: Lublin
Wysłany: Sob Maj 22, 2010 09:12
chodzi o zaprogramowaniw samego pilota.byłem u elektronika ale ma za słaby sprzęt.W BMW programował w Land Roverze też a u mnie nie mógł.Nie miał nawet takiej opcji w swoim KTS-ie.
kasjopea, niestety T4 nie ma w okolicach.
Colin1488, probowales pytac u CHRUSTa? Witosa pomiedzy makro a parkingiem Carrefour (biala budka dobrze widoczna od str parkingu i stacji paliw Carrefour).
sorki za odkopanie tematu który powstał tak dawno....
ale mam pytanko:
Czy to samo programowanie tyczy sie Hondy Accord V-gen (1997rok).
Pilot jest na jeden guzik. Jest na podczerwień. Samochód posiada immo wyłączany kluczykiem. Kluczyk jest oryginalny. Pilot jest dokupiony z innego Acco. Na "czujce" nad lusterkiem jest napis Valeo 391c IW... na pilocie jest dokładnie ten sam napis. Jak ktoś się orientuje to proszę o odpowiedź. Ewentualnie PW
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum