i jak to na forum, znów małe zgrzyty co do mocy, to IDT w MG to dobry motorek, podatny na mody, i przy 140KM juz mocno daje radę.. co do ZR-A 160 to dla mnie szału nie robi.. nie wiem czemu ale jakoś nie jestem przekonany do tych motorków.. wole zdecydowanie Hondowskiego VTI 160, lepsza kultura, dźwięk i kop przy 5tyś obr, ale nie o tym teraz mowa..
wcześniej ktoś się prężył że 0.7s do 100 to mało a to jest przepaść tak na prawdę.. mój samochód ma masę 1580kg i moc katalogowo 170KM ( nie wiem ile teraz jest, nie byłem na hamowni i nie chcę kitów wciskać) ale seryjnie do 100 przyspiesza w 8.5s więc wynik mega wyśmienity.. dążę do tego że chetnie chciał bym się ustawić z kimś z forum na kresce z ZR-160 i pokazać wam że mi nie ucieknie chociaż mam 400kg cięższe autko, a czemu?? dlatego że najważniejsza jest w autkach trakcja przy podobnych mocach, to że się ma 200KM to nie znaczy że samochód będzie przyspieszał jak burza, bo może miec złą trakcję i objedzie go autko 50KM słabsze!! pozdro
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lut 13, 2012 17:22 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Kop przy VVC jest "mały" bo ten system działa w całym zakresie obrotów, nie włącza się nagle jak VTEC, więc nie wciska tak w fotel.
Do tego na plus K-Serii przemawia mała waga
Oczywiście przeczy to temu że silniki Hondy sa bardzo fajne.
Co do trakcji to święta prawda, nie bez powodu BMW ma napęd na tył.
Na szczęście VVC nie dysponuje (w przeciwieństwie do diesla) jakimś monstrualnym momentem obrotowym, żeby mieć poważny problem z trakcją. Ostatecznie to tylko 1.8 bez turbo. Ale rozkłada go równo w całym zakresie i to jest w tym silniku najfajniejsze, nie trzeba go wysoko kręcić żeby jechał.
komik88 [Usunięty]
Wysłany: Wto Lut 14, 2012 09:16
no zgadzam się z toba w 100%, sam mam BMW i wiem co to jest dobra trakcja, nie porównywalna do przedniego napędu.. silniki VTEC to jest dokładnie to samo co u mnie Vanos i to uderzenie jest mocno odczuwalne.. ale masz racje, moment w ZR 160 jest dużo mniejszy jak w IDT i problemu z trakcją wielkiego nie powinno być, tym bardziej przy dobrych oponkach..
dążę do tego że chetnie chciał bym się ustawić z kimś z forum na kresce z ZR-160 i pokazać wam że mi nie ucieknie chociaż mam 400kg cięższe autko, a czemu??
Chciałbym to zobaczyć. IDT nie będzie miało żadnych szans z VVC. Ja proponuję, aby na następnym zlocie coś takiego zorganizować, bo ten temat był już nie raz poruszany na forum.
komik88, czemu chcesz czymś co ma 8.5 do 100 objechać coś co ma poniżej 8 a może bardziej nie czemu, tylko jakim cudem Jeśli obydwa auta będą w zbliżonym do serii stanie, to wynik na starcie masz wiadomy bez względu na to czy będziesz miał 4x4, FWD lub RWD... nie bardzo wiem co Ty starasz się udowodnić
leszczu, musiałby to być wyścig szybkiego kierowcy IDT i VVC oprócz tego musiałyby to być osoby którym nie żal auta żeby tak katować,
wg mnie nie dłubane IDT vs VVC to vvc wygra
jeśli dłubane IDT vs VVC to kto wie...
porównanie by musiało być z VVC które jest w dobrym stanie i ma seryjną moc a takich jest mało
mój ma 145KM i 166Nm ale na taki wyścig się nie piszę bo szkoda mi auta
czy wy jesteście ślepi za przeproszeniem?? chyba napisałem jasno że mam BMW a nie rovera i czytajcie ze zrozumieniem że mój samochód seryjnie ma 8.5s do 100, teraz może ok 8.2s i jestem więcej niż pewny że to wasze vvc mi nie ucieknie.. wiem jakie autka tą betką objeżdżam i to że masz 400kg lżejsze autko nie oznacza że masz wygraną sytuacje.. wiem co to znaczy uderzenie z obrotów tylnego napędu.. chetnie się zmierze..
czy wy jesteście ślepi za przeproszeniem?? chyba napisałem jasno że mam BMW a nie rovera i czytajcie ze zrozumieniem że mój samochód seryjnie ma 8.5s do 100, teraz może ok 8.2s i jestem więcej niż pewny że to wasze vvc mi nie ucieknie..
nie chcę Cię obrażać wiec nic już więcej nie napisze
komik88 [Usunięty]
Wysłany: Wto Lut 14, 2012 12:49
a wiesz kolego co to jest czytanie ze zrozumieniem?? bo chyba nie przeczytałeś tego co napisałem wyżej tylko od razu się plujesz i cwaniakujesz na tym forum, także takie wysmiewania itp to pozostaw sobie dla siebie. pozdro
Wg. Ciebie 7.8 do setki to dłużej niż 8.2 do setki, więc ze zrozumieniem to u Ciebie jest spory problem, nie pluje się i nie ciągnij tematu bo sam skompromitujesz się jeszcze bardziej.
bo chyba nie przeczytałeś tego co napisałem wyżej tylko od razu się plujesz i cwaniakujesz na tym forum, także takie wysmiewania itp to pozostaw sobie dla siebie. pozdro
Z tego co patrze to ty się prujesz i wyśmiewasz. A tak wogle to skończmy ten OT, bo twoje "przyspieszanie do setki " w "BMW" mało kogo obchodzi i nic nie wnosi do tematu.
Rovera K generalnie nie jest łatwo objechać, nawet 1.4
Filmik zobacze jak wróce do domu bo w pracy mi filtruja.
Bumelant [Usunięty]
Wysłany: Wto Lut 14, 2012 14:04
Prawda jest taka, ze ktos kto kupuje vvc to kupuje je po cos i dobrze wie jaki jest plus tego auta. Dyskusja i wojenka nie ma sensu bo zarowno vvc ma pewne plusy jak i dieselek. Kazdy kierowca jest inny i lubi cos innego. Ja osobiscie nigdy nie lubilem jazdy dieslem bo zalezy mi na kjsowej zwinnosci w zakrecie przy pierwszych 3ch biegach - tego w zadnym dieslu nie uswiadczylem a jezdzilem chyba wszystkimi jakie sa najpopularniejsze u nas na rynku. Natomiast w trasie bardzo fajnie sie to sprawuje i daje rade na kopciuchu. Wszystko zalezy do czego to auto ma byc i mozemy dopiero dyskutowac.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum