Wysłany: Pon Lut 13, 2012 12:06 [R200]problem z obrotami silnika diesel
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998
Witam pomocy mam problem z obrotami w moim dieslu.Auto odpala i najpierw ma 1000 obrotów a po chwili bardzo powoli obniża do o kolo 800-820.W czasie jazdy jest zrywny ale jak odpuszczę nogę z gazu czuć szarpniecie i coś w rodzaju mocnego hamowania silnikiem,a gdy wrzucam luz obroty falują od o kolo 850-900 do1000. Auto nie kopci ,mam taki problem od kilku dni co może być tego przyczyna i z jakim wydatkiem się wiąże.Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez awers66 Pon Lut 13, 2012 12:15, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lut 13, 2012 12:06 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 3 razy Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 130 Skąd: Elbląg
Wysłany: Pon Lut 13, 2012 13:58
Te 1000 obrotów i spadanie przy rozgrzewaniu to całkiem normalne.
Ja mam tak w sumie od zawsze z tym hamowaniem silnika. Czasami wraca do normy i przy okazji jest dużo cichszy. Przyjemniej się jeździ. Czasami mam wrażenie, ze pomaga odkręcenie korka baku i wpuszczenie powietrza, bo rurkę odpowietrzającą mam chyba zapchana.
Sprawdziłem bardzo dużo rzeczy do tej pory i nie znalazłem rozwiązania nigdzie indziej. Testbook by się przydał ale mieszkam w roverowej pustce
Znajomy mechanik mówił bym pojechał na komputer może on coś wykaże.Szukałem w necie i znalazłem na jakimś forum chyba VW,że to może być problem pompy i dawki paliwa , ale to były zapisy z 2005 roku
Pomógł: 3 razy Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 130 Skąd: Elbląg
Wysłany: Pon Lut 13, 2012 15:13
Jak nie będzie to testbook to szkoda Twojej kasy. Spróbuj sam odczytać według tej instrukcji http://www.roverki.pl/zro...urbodiesel.html
Ja niestety mam idt i nie mogę tak odczytać.
jutro wybłyskam te błędy.Obroty falują na zimnym i na ciepłym podczas jazdy gdy wrzucę na luz .Dziś miałem trochę jeżdżenia na krótkich odcinkach i raz zachowywał się jak dawniej a za chwile znów na luzie falował na obrotach .Na postoju na rozgrzanym silniku mam 800-820 obrotów dodam lekko gazu opada do 1000 a potem powoli powoli znów do 800-820 wcześniej tak nie było
sprawdziłem przepływke jest oki potencjometr gazu oki sprawdziłem błędy i wyszło mi 34 - Cewka czasu wtrysku paliwa - Przerwa w obwodzie, brak zasilania, uszkodzenie ECM . Skasowałem błąd i ponownie sprawdziłem po krótkiej trasie błędów nie ma ale falowanie jak jadę na luzie nadal jest miedzy 1000 a 900-850 ustaje dopiero jak wciskam hamulec wtedy obroty staja na 900-850 i dopiero po zatrzymaniu opadają dalej do 800-820
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum