Forum Klubu ROVERki.pl :: [R400]cały silnik czy głowica???
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: szoso
Pią Lut 24, 2012 07:35
[R400]cały silnik czy głowica???
Autor Wiadomość
bagin1980 



Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 20
Skąd: pol



  Wysłany: Sro Lut 22, 2012 22:05   [R400]cały silnik czy głowica???
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1998

sprawa ma się tak walneła mi uszczelka wiec samochodzik powędrował do mechanika i głowica do planowania po 2 dniach tel. "głowica pęknięta" więc zawiozłem głowicę do lutowania znowu mijają 2 dni i tel. po analizie stwierdzamy że penkniecia nie można naprawić i głowica do wywalenia(masakra 4 dni w domu a z pracy wydzwaniaja
dzień 5 znalazłem super silnik za 800zł po stwierdzeniu przez mechanika że jest ok zaklepałem i byle do jutra:) 6 dnia przywożą silnik dzwoni mechanik i mówi że to nie tan sam a to co ma u siebie to jakiś złom co się nie nadaje do niczego a szrociarz twierdzi że tamten jest uszkodzony dlatego wysłał ten (powiem że dzień wcześniej mówił że samochodzik na własnych kółkach z angili przyjechał a silnik jak żyleta a teraz twierdzi że głowica pęknięta)
nie mam już sił auto 8 dzień w warsztacie kaski poleciało już niemało i już pomyłu nie mam teraz szukam głowicy i znaleśc nie moge wiekszość głowić to roverki 400 ale z silnikiem 1,4 16v kiedy ja mam 1,6 sprzedawcy twierdzą że wszystko podpasuje tylko może być inna śruba od napinacza rozrządu bo jest 8 albo 10 ale ja doczytałem że jeszcze jest inny rozmiar tłoków
jeśli ktoś już kiedyś miał podobny problem proszę o pomoc:
-czy głowica z 1,4 podejdzie do 1,6
-czy mogę włożyć cały silnik 1,4 za mój 1,6 bo znalazłem na miejscu za niewielki pieniądze
-i co lepsze wymiana głowicy czy całego silnik bo koszty są podobne no może silnik wychodzi parę stówek więcej
może ktoś z was ma głowicę prosze o jakieś informacje najlepiej sygnał na tel 668339061 oddzwonie to coś poradzicie ewentualnie e-mail Bagin1980@wp.pl
z góry dzięki
Ostatnio zmieniony przez bagin1980 Czw Lut 23, 2012 15:18, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Lut 22, 2012 22:05   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
chmielu 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Sty 2011
Posty: 116
Skąd: Wrocław

Rover 45

Wysłany: Sro Lut 22, 2012 22:32   

zobacz tutaj:
http://allegro.pl/rover-2...2157360285.html
link powyzej jest przykladowy - wiec nie sugeruj sie opisem.

gość jest naprawde fachowy, zna sie na swojej robocie. wystarczy opisac mu swoj problem i juz.
ma on caly zakład pelen roznych glowic, bloków, korbowodów, czego tylko zapragniesz, do roznych silnikow serii K :)
niestety, wyjezdza on na urlop 26 lutego :(
 
 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1747
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Sro Lut 22, 2012 22:49   

glowice po 95tym roku bodajze we wszystkich silnikach byly takie same, tzn dla 1,4 - 1,6 - 1,8
oczywiscie 1,8vvc to inna bajka

jedyna mozliwa roznica to wspomniany przez ciebie inny otwor na srube napinacza, co za tym idzie inny napinacz, oraz inny pasek
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
bagin1980 



Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 20
Skąd: pol



Wysłany: Pią Lut 24, 2012 13:48   

oki dzięki wczoraj też się dowiedziałem że te głowice są takie same otwór na śrubę 10 czyli taki jak u mnie więc wszystko gra a jeśli był by 8 to mechanik stwierdził że szybciej bedzie przegwintować z otworu 8 na 10.
Tylko teraz mam dylemat bo trafił mi się super silnik robiony miesiąc temu z przebiegiem 142tyś.km zrobione wszystko razem z płynami i calusienki rozrząd (wałki rolki napniacze itp.)
koszt silnika 1200zł (na szrocie średnio 800zł i wszystko może sypnąć się raz dwa i dochodza koszty rozrządu termostatu oleju filtra i może coś tam jeszcze:)) do całości 600zł za przekładkę plus 300 które poszły mi na paliwo i sprawdzania mojej starej głowicy.

czyli podsumowując biorąc pewny świeży silnik całkowity koszt 2100zł
biorąc szrota z ryzykiem że uszczelka głowicy może walnąć raz dwa koszt z dodatkowymi częściami i bez robienia rozrządu wymieniam wtedy tylko sam pasek to 1950zł

więc opcja pierwsza według mnie lepsza:)

a teraz minus tego wszystkiego i tu pytanie do was bo silnik będzie jednak 1,4 104km (mój 1,6 111km) czy odczuję dużą różnicę na mocy silnika i samochód będzię po prostu dużo słabszy???
 
 
polofix 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 661
Skąd: TUREK/DOBRA

Rover 400

Wysłany: Pią Lut 24, 2012 23:01   

1,4 gorszy moment obrotowy przy nizszych obrotach, spalanie cie minimalnie wzrosnie, a tak to sa niewielkie roznice w przelozeniu ale to pikuś. zawsze glowica od 1,4 podejdzie ci pod 1,6 silnik bez problemu. jedynie walki musisz miec od 1,6, wtryski i chyba kolo zamahowe.
 
 
 
pablo773 



Dołączył: 13 Sty 2011
Posty: 113
Skąd: Świebodzin



Wysłany: Sob Lut 25, 2012 09:55   

o stary wyzuciles juz 2100zł .Ja bym juz wolal wydac jeszcze z 4 tys (np kredyt :P ) i kupic drugiego rovera niz sie bawic a tego miec jako dawca "ja bym kilka czesci wzial ;p " ale zobacz taka prawda skad wiesz ze za jakis czas znowu cos sie nie posypie ?
Bylem u panow mechanikow milion razy i powiem tobie ze oni tak w chu.. robia ze to masakra .Ja np juz nie jezdze do mechanikow sam naprawiam ale jak juz by mi cos walnelo co nie mogl bym naprawic a koszt naprawy wachal by sie pomiedzy 2tys a 3 tys to bym wpizd.. pod drzewem rowera zaparkowal i poszedl po drugi.
 
 
bagin1980 



Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 20
Skąd: pol



Wysłany: Sob Lut 25, 2012 14:16   

no teraz już i tak dup...a :razz:
a tak w ogóle jak by ktoś chciał tanio jakieś elementy mojego starego silnika który jeździł naprawdę super bujałem się nim na nowej odwodnicy do wrocka przez 3 miechy i lekko szedł 180-190 z trzema pracownikami na pokładzie.No i jak by co to przez najbliższy tydzień stoi cały 2 roverek 400 sedan z którego wziołem silnik jak komuś coś trzeba to za groszę mechanik sprzeda bo będzie go cioł i złomował:) jak by co to dzwońcie 668339061.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R400] Problem z głowicą, czy głowica z 1.4 pasuje do 1.6
sulphur90 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Wto Maj 06, 2014 11:23
sulphur90
Brak nowych postów [R400] Wskaźnik temperatury cały czas na 0
bartoszek_m Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 15 Nie Gru 28, 2008 23:45
thef
Brak nowych postów [R400] wentylator chłodnicy działa cały czas
yogi2006 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 5 Sro Gru 29, 2010 11:34
sobrus
Brak nowych postów [R400] SOLVED Cały czas leci ciepłe powietrze...
faecd Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 11 Sro Gru 09, 2015 07:38
Tacho
Brak nowych postów [R400] Głowica
ankt Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 10 Pią Maj 23, 2008 14:58
piter34



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink