LPU nie kojarze, widywalem zoltego przed liftem z gazem, ale chyba na warszawskich blachach, kiedys pisywalem w pozdrowieniach. To bym musial pogrzebac.
Ale ramki wygladaja jakby z podpisem kllubowym... mam nadzieje ze wyniki byly godne
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
W klasie to by znaczylo do 1.8 = to by znaczylo bdb wynik, bo to hondzie juz wpadaja. Wiertarki na kjs-ach bardzo dobrze daja sobie rade GRATKI zatem dla kierowcy
[ Dodano: Nie Kwi 01, 2012 23:36 ]
no to niezle pierwsze starty MG
info z FB :
MG
Well done to Jason Plato for coming 1st in the final race at Brands Hatch! Well done to Andy Neate too! What a great way to end a great day! Well done to the whole MG KX MOMENTUM RACING team!
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
jak miał 1,8 (wcale nie lekkim) dobre miejsca w klasie (jeśli klasa była obsadzona oczywiście a nie - dwa samochody ) to jestem pod ogromnym wrażeniem bo chyba w większości podziałów jest 1.6 - 2.0. Więc tu wpada się ze wszystkim od Hond (jak napisał Maniaq) i tu od starszych lekkich 1.6 (>160KM) do nowszych 2.0 (200KM), przez Astry GSI/OPC, Saxo i Pugi od od 106 (które mają często po 160 koni) albo 206 RC, Clio Sporty różnych generacji itp.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
IMHO w KJS ach nawet +/- 20 koni nie daje ogromnej przewagi tylko zestrojenie auta pod trase, jak np masz za dluga skrzynie a jest ciasno, to ciezko ci sie napedzic... itd. Nie raz widywalem Subaki ktore krecily gorsze czasy , bo A- kierowca nie ogarnial, B auto za duze- mniej skretne i turbo nie dawalo rady dmuchac, bo za wolno na 2 bieg, za szybko na 1
KJS to zazwyczaj bardzo krotkie przejazdy, zeby smiescic sie w regulaminie imprez bez zabezpieczenia zglaszania itd.
Roj podjedz swoim kasaczem keidys na spota
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
masz 100% racji ale Rally Sprinty jakoś kojarzą mi się z odrobinę szybszą jazdą niż takie kjs "naokoło trzepaka". Chociaż na rally służew wbijałem 6 razy jedynkę na jeden przejazd więc zrezygnowałem z takiej rozrywki
ale wracając, można i maluchem objechać subaru ale już w klasie 1.6-2.0 wszystkie chyba fury, które wymieniłem są tak samo zwrotne jak MG (albo bardziej bo felgi 17 w MG trochę go słoniują ) i są albo lżejsze, albo mają więcej mocy albo jedno i drugie
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Bumelant [Usunięty]
Wysłany: Czw Cze 21, 2012 13:45
Odnośnie tego z Lublina żółtego to chyba kolegi Spider666 i nie wiem co tu się dziwić, że to auto może dobrze pojechać. Liczy się przygotowanie zawieszenia, hamulce, łącznik mięsny i bezawaryjność. To przedewszystkim. Mocy jest w ZR wystarczająco.
A ja widzac rozne imprezy nadal powiem, ze najbardziej liczy sie wjezdzenie Sa tacy maniacy, ze zaiataja konkurencje nie na setne, a na sekundy, na krotkich oesowych trasach. Nie bierze sie to tylko z mocy auta
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum