na tuningu mechanicznym było już kilka tematów odnośnie chipowania diesli. One wszystkie dośc dokładnie omawiają temat. O ile pamiętam to na foeum chyba nie ma nikogo z R25/45 po chipie, więc może być cieżko z konkretnymi poradami.
proponuję także nie zapominac o skrzyni biegów, bo ona prędzej może paść niż sam silnik, jak się przegnie pałę. JA bym preferował rozsądne podniesienie wartości momentu ale także jej wygładzenie w możliwie szerokim zakresie. A zadzwonić oczywiście warto, a nawet trzeba
co by nie zkładać nowego tematu, mam pytanie, jakie są różnice pomiędzy silnikami w R 25 2.0iTD a w MG ZR2.0 iTD?
Moc w sumie wyższa o 12KM i Moment o 20Nm
Z czego to wynika? czy tylko z mapy paliwa?
czy np z Turbiny, wtrysków itp?
Czy ktoś właściwie kombinował w roverkach ze zmianą orurowania seryjnego na kwasiaka ( albo aluminium) i zastąpienie seryjnego IC większym?
Pomógł: 4 razy Dołączył: 04 Maj 2011 Posty: 241 Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Maj 18, 2012 15:37
torek86, wszystko o co pytasz jest na forum omówione. Silniki w R25 i MG ZR są takie same różnią się tylko mapa wtryskowa. http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=66889 zainteresuj sie tym tematem
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum