ja miałem takie przewody WN w r45 1.8, niestety po 3 miesiącach wróciły przebicia więc tak jak w vw dorobiłem do tamtych oryginalnych co były na początku... zostawiłem konektory i gumowe obudowy a wymieniłem same przewody. Narazie śmiga:)
Wg mnie nie pasują NGK bo zbyt długie fajki oraz przewody - oczywiście do silnika 18K4F.
Bosch też nie pasuje, Janmor też nie. No właśnie mam ten sam problem jakie kupić i jak sprawdzić?
Sprawdzałem opornikiem i nowe mają 6 kOhm. Czy ktoś potwierdzi tą metodę ? Wiec na początek trzeba sprawdzić czy kable są złe.
dawidek126 - możeszs opisać jak przerobiłeś stare. Jak można wyjąc przewody ze starych fajek i włożyć nowe nie psując fajek ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum