Forum Klubu ROVERki.pl :: MGF kompresor
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
MGF kompresor
Autor Wiadomość
misiekdziku 




Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 9

MG MGF

Wysłany: Pon Kwi 02, 2012 22:36   MGF kompresor

Witam wychodzę z takim pytaniem nie wiem czy dobry dział jak coś to proszę o przeniesienie czy ktoś próbował założyć kompresor do mgf lub ma informacje o takiej operacji? Nie za bardzo się na tym znam i chciał bym zapytać jakie to mniej więcej koszta i czy da radę i czy się opłaca ? : )
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Kwi 02, 2012 22:36   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Pon Kwi 02, 2012 23:01   

MGF z allegro ;) tanio kupiony cos :D mysle ze szkoda kasy pakować w kompresor(+ jakies zakucie bo na seryjnych gratach nie polatał by długo) po 1 mało miejsca po 2 silnik z tyłu po 3 k-seria :D po 4 koszta ;)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
misiekdziku 




Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 9

MG MGF

Wysłany: Pon Kwi 02, 2012 23:09   

Tak własnie myślałem cholera ale jak patrzę na te mx5 z kompresorem albo turbosprężarką to aż mnie ściska :D Mgf tak z allegro ;p i wcale nie tak tanio najdroższy jakiego znalazłem na allegro ;P poza jakiś za 20 tys :D
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Pon Kwi 02, 2012 23:11   

misiekdziku, autko fajne 120 KM daje rade ;) Jak chciales autko do ścigania czmu nie kupiles np 800kg CRX-a z 2.2 pod maska :P ?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Kwi 02, 2012 23:11   

pitu pitu, wchodzi do mgf nawet 2,5l KV6. Pchaj 1.8T (fabrycznie uturbione, przygotowane na wieksze moce i Nm). w serii 150/160KM i ok 220Nm. Łatwo podkręcalne jak każde tjurbo ;) i w tak lekkiej budzie, do tego przy centralnie umieszczonym silniku i RWD robilo by to szał ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Kwi 02, 2012 23:12   

misiekdziku, Jak masz kasę to pakuj czego jeszcze nie było :D 1.8 K-seria Turbo albo V6 :razz:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
misiekdziku 




Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 9

MG MGF

Wysłany: Pon Kwi 02, 2012 23:15   

bo crx to kupa nie podoba mi się z wyglądu a ja lubię jak samochód jest ładny i ma odejście a te 120 koni według mnie bez polotu :P mogłem kupić mx5 z3 ale tego jest tona na ulicach a Mgik się wyróżnia i to jest fajne :P

[ Dodano: Pon Kwi 02, 2012 23:15 ]
haha temat do przemyślenia ale pewnie kasę odłożę i znowu się wtopie w samochód który na 4 nie będzie miał trakcji :D
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Pon Kwi 02, 2012 23:17   

misiekdziku, tak jak piszą koledzy najtańszym wyjsciem bedzie swap na uturbione seryjnie 1.8T Co nie oznacza że będzie tanio ;)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
misiekdziku 




Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 9

MG MGF

Wysłany: Pon Kwi 02, 2012 23:20   

liczę się z kosztami które pewnie przekroczą wartość nie jednego mgf`a na allegro ale za to będzie samochód którym pojeżdżę ładne kilka lat :P 1 raz mam do czynienia z marką mg i bardzo mi się podoba więc czemu nie zostać przy tym i pomodzić trochę przecież wszystko można zrobić po kosztach kupić z3 2.5 i też będzie latać a zrobić samochód wyjątkowy który będzie szokował to już inna sprawa :P
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Kwi 03, 2012 05:44   

jak ma szokować to wal 2,5 w miejsce seryjnego 1,8l i 1.8T do bagaznika z przodu ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Wto Kwi 03, 2012 10:19   

Markzo napisał/a:
Pchaj 1.8T (fabrycznie uturbione, przygotowane na wieksze moce i Nm). w serii 150/160KM i ok 220Nm. Łatwo podkręcalne jak każde tjurbo ;)

Pytanko mam z ciekawości skąd nagle taki entuzjazm do 1.8T? Do tej pory nikt chyba u nas nie dłubał w tym silniku, a nagle na forum w co drugim temacie polecają swap na 1.8T. Vagowski 1.8T wiem, ze się kręci genialnie i jest sporo projektów na jego bazie ale to zupełnie inna jednostka. Mocno dłubnietego roverowego 1.8T to jeszcze u nas nie widziałem ale może po prostu coś mnie ominęło?
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Kwi 03, 2012 10:36   

Tomi_114 troche rozebrał 1.8T i ma faktycznie mocniejsze bebechy od zwykłej kserii. A co do polecania go, to co innego? kazdy doladowany motor jest bardziej rozwojowy od n/a ;) nie omineło Cię nic, choc niebawem powinno wyjechac troche zdłubane 1.8T :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Wto Kwi 03, 2012 10:48   

Nie wiem co innego, tak tylko pytam bo przez tyle lat była cisza nikt o 1.8T nie wspominał, aż tu nagle na hura wszędzie byście wkładali 1.8T :P To, ze Tomi coś tam grzebie to wiem dlatego ja zanim bym komuś cokolwiek polecił zaczekał bym na efekty pracy Tomiego. Wtedy będzie wiadomo coś wiecej bo jak narazie to takie polecanie w ciemno jest...
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Kwi 03, 2012 11:33   

Pływak, Ja to tylko pisze bo jest jeden z mniejszych silników i masz moc 160km dlatego tak to jakoś polecam. Do tego Turbo i ładny moment obrotowy. Ja się mało co interesowałem K-seria ale uważam ze 1.8T w serii ma dobry potencjał bo masz Turbo i jest gabarytowo mniejszy niż 2.0T czy V6 oraz koszt eksploatacja jest mniejszy :wink:

Trzeba się jednak przekonać BRT miał racje mówiąc ze auto z Turbo to Benzyna czy Diesel to już fajne :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Wto Kwi 03, 2012 12:25   

Remigiusz napisał/a:
Trzeba się jednak przekonać BRT miał racje mówiąc ze auto z Turbo to Benzyna czy Diesel to już fajne

Remigiusz, jakoś nie wyobrażam sobie MGF-a z L-serią :lol:
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Kwi 03, 2012 13:33   

bociannielot, L-serie już ma wiele zastosowań :D Ostatnio widziałem L-serie na żaglowce :mrgreen: Robi jako silnik w lodzi :roll:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Wto Kwi 03, 2012 13:37   

o SDi + napęd na tył ;P
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
misiekdziku 




Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 9

MG MGF

Wysłany: Wto Kwi 03, 2012 16:06   

Ja to chyba do tego mgf`a silnik od helikoptera założę :D bo jak już mi diesla doradzacie to wyprzedzę wasze propozycje :D
 
 
maniu48 
Moderator




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 815
Skąd: Staszów

MG ZS

Wysłany: Wto Kwi 03, 2012 17:40   

nigdy nie zakładaj SDI-to szrot. Jak cos to SD i jazda ;)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Kwi 03, 2012 22:08   

generalnie to forum jest "mało tuningowe" i jakieś powazniejsze modyfikacje tutaj miejsca niemaja, dorzucmy do tego dosc spora cene silnikow 1.8T (do niedawna ok 4-5k) i mamy powod czemu tak malo wiadomo o ich modyfikacjach ;) teraz sie cos moze zacznie dziac :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MG ZR 160] Kompresor ??
jrdarus1 Tuning mechaniczny 48 Sro Lut 27, 2013 21:47
Kozik
Brak nowych postów R618 98' kompresor
co o tym sądzicie
sila Tuning mechaniczny 12 Pią Cze 06, 2008 15:30
maciej
Brak nowych postów R216 GTi 94r D16A8 Kompresor.
PabloWROC Tuning mechaniczny 1 Nie Lip 05, 2009 23:06
michone
Brak nowych postów MG ZR 160 + KOMPRESOR? CZY SILNIK WYTRZYMA?
Mgik160 Tuning mechaniczny 19 Pon Lis 03, 2014 11:41
Strzemo
Brak nowych postów [zr160] Turbo czy Kompresor
Adam160 Tuning mechaniczny 6 Pon Lip 25, 2011 09:34
Kozik



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink