Czy miał ktoś styczność z tym "blow off-em" i do czego jest ta magiczna "czarna skrzynka"?
Oraz mam jeszcze takie jedno pytanie, gdyż rozmawiałem z paroma znajomymi którzy pasjonują się motoryzacja i "ponoć" z technicznego punktu można zwykłego blow off-a zamontować i w niemczech tak robią, tylko rodzi się w mojej głowie pytanie:
Jeśli blow off zadziała i spuści ciśnienie z układu a to ciśnienie ma iść do innych elementów to co w tedy będzie?i czy komp nie zeświruje?
SPAMU¦
Wysłany: Czw Paź 25, 2007 19:17 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 2 razy Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 73 Skąd: wołomin
Wysłany: Czw Paź 25, 2007 22:51
blow off upuszcza cisnienie do atmosfery dzieki czemu np. turbo nie zwalnia lub masz pokazowy dzwiek
w polsce jeszcze nie widzialem diesla z blow offem natomiast za granica tak i jest kilka filmow w necie
bo problem jest taki ze w dieslu jest problem ze znalezieniem podcisnienia
zajrzyj na www.streetracing.pl i tam poszukaj bo juz bylo o tym pisane napewno
np. w jednostkach 1.8 t z grupy vag niektore silniki sa niesamowicie naladowane elektronika i tam musisz zastosowac konkretna sztuke bo inaczej elektronika swiruje
Mnie głównie chodziło o to czy ktoś miał styczność z tym gotowym blow off-em co podałem link. I co sie znajduje w tej skrzyneczce co jest z nim, choć trochę cena mnie odrzuca...:)
Pozdrawiam i Dzięki za odpowiedzi.
_________________ "...Ja Żyje Jak Chce I Nic Nie Muszę Bo Mam Czystą Dusze...."
Bov do diesla jest raczej bezsensowny. Przeciez diesel nie ma przepustnicy, wiec nic mu sie nie zamyka kiedy sciagasz noge z gazu. Nie jest on tak uzyteczny jak w przypadku benzyny, chyba, ze dla dzwieku ^^
Jeśli chodzi o bov do diesla to jest parę filmików na necie:
http://youtube.com/watch?v=EijMeuxqDAA http://youtube.com/watch?v=FNx8pLi5f6I
A jeśli chodzi co on daje w dieslu to poprostu dźwięk i z tego co czytałem może dać spadek mocy więc poprostu ja osobiście z tego pomysłu zrezygnowałem.A co do przepustnic to były chyba 3 modele mercedesa w których były przepustnice(z tego co pamiętam z jakiejś lektury).
_________________ "...Ja Żyje Jak Chce I Nic Nie Muszę Bo Mam Czystą Dusze...."
W niektorych nowych silnikach diesla wystepuje przepustnica, ale uzywana jest ona tylko do delikatnego gaszenia silnika (duszenie sie silnika z braku tlenu).
odsiwezam temat panowie. czy zamontowal ktos bova do diesla poniewaz zastanawiam sie nad zalozeniem jedni pisza o przyroscie mocy inni o spadku a mi chodzi tylko o pssssyt nic wiecej. jesli ktos montoweal to moglby opisac co i jak
Pirat_s-ca, http://www.youtube.com/wa...CE53E663551130C
czy to naprawdę takie fajne??
może i przy sprincie to tak ale w mieście i korkach to syczenie doprowadziło by chyba do bólu głowy
borek88 no wlasnie to syczenie jest piekne kolega ma bova w astre 3 gtc fakt ze benzyna ale to jest piekne , i z tego co slyszalem to mozna regulować poziom glosnosci
przyrost mocy od bova? pierwsze słyszę chyba lepsza reakcja na gaz...
[ Dodano: Sob Lut 04, 2012 19:54 ]
Pirat_s-ca napisał/a:
borek88 no wlasnie to syczenie jest piekne kolega ma bova w astre 3 gtc fakt ze benzyna ale to jest piekne , i z tego co slyszalem to mozna regulować poziom glosnosci
chyba jak masz nagrany na CD regulować to można jedynie stopienia otwarcia...
odświeżę. W dieslu faktycznie bov może być w pewnym momencie uciążliwy bo jednak turbinka ładuje już od dołu samego. w Benzynkach jest o tyle inaczej że turbo wstaje później i jadąc spokojnie w ogóle go nie słychać.
Co do spadku mocy, to jak najbardziej jest to możliwe.. zwłaszcza grupie silników VAG ( 1.8T, 2.0 T), gdzie zastosowanie nieodpowiedniego BOV;a pogarsza osiągi.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum