Forum Klubu ROVERki.pl :: [R45]Przestawiacz kąta wyprzedzenia tłoczenia pompy wtryskow
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R45]Przestawiacz kąta wyprzedzenia tłoczenia pompy wtryskow
Autor Wiadomość
sztukasik 



Dołączył: 18 Kwi 2012
Posty: 5



Wysłany: Nie Kwi 22, 2012 10:23   [R45]Przestawiacz kąta wyprzedzenia tłoczenia pompy wtryskow
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2004

:?: Mój Roverek zaczął osiągać maksymalne obroty 4000 do tego stał się głośny i podczas przyspieszania wydaje dziwne dźwięki tj. jakby pukanie metalowym przedmiotem. mechanik kilka razy wyjmował pompę - czyścił jakieś kanały i wymieniał jakiś czujnik - nic nie pomogło, do tego zaświeciła się kontrolka. Pojechałem na komputer -kody usterek p1222 lub p0216. znalazłem stronę http://www.roverdiesel.co...eplacement.html - tłumacząc po mojemu to jest Przestawiacz kąta wyprzedzenia tłoczenia pompy wtryskowe ale nie jestem pewien co wy na to i gdzie można dostać taki element?

[ Dodano: Nie Kwi 22, 2012 11:23 ]
:?:
Ostatnio zmieniony przez szoso Nie Kwi 22, 2012 15:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Kwi 22, 2012 10:23   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Nie Kwi 22, 2012 10:27   

sztukasik napisał/a:
Przestawiacz kąta wyprzedzenia tłoczenia pompy wtryskowe
To chodzi o tzw. kąt wtrysku. Tego się nie kupuje, to się ustawia. http://www.roverki.pl/por...em-wtrysku.html skoro pompa była ruszana, to trzeba właśnie ustawić odpowiedni kąt wtrysku.

[ Dodano: Nie Kwi 22, 2012 11:27 ]
http://forum.roverki.eu/v...t=k%B1t+wtrysku
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
sztukasik 



Dołączył: 18 Kwi 2012
Posty: 5



Wysłany: Nie Kwi 22, 2012 11:00   

Kąt wyprzedzenia wtrysku jest ustawiony poprawnie, nie ma kłopotów z odpaleniem. drażni tylko świecąca kontrolka, której nie można wymazać, bo po chwili znowu się zapala, obroty które nie przekraczają 4000 i stukot podczas przyspieszania, zerknij na podany w treści link
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Kwi 22, 2012 11:57   

sztukasik, Jezeli masz tak zwany "tractor syndrome" to trzeba dokładnie ten regulator czasu wtrysku wymienić, silniki chodzi głośno ma mało mocy to jest dokładnie ten przypadek.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
sztukasik 



Dołączył: 18 Kwi 2012
Posty: 5



Wysłany: Nie Kwi 22, 2012 15:13   

super! rozmawiamy o tym samym tylko skąd wziąć t ten regulator czasu wtrysku
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Kwi 22, 2012 21:12   

sztukasik, Kupic w Boschu. Podobno ten sam czujnik jest w pompie od Rover SD ale niestety nie mailem jeszcze czasu porównać numery tych czujników :neutral:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Kobi84 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 02 Sty 2008
Posty: 443



Wysłany: Nie Kwi 22, 2012 21:58   

Mam podobny problem. Silnikowi mocy nie brakuje, ale za to pracuje jak traktor. Jest głośny i słychać pukanie. Też chętnie się dowiem gdzie dostać taki czujnik.
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Kwi 22, 2012 22:42   

Kobi84, Jak nie masz braku mocy to nie jest ten czujnik czasu wtrysku winny :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Bartek8508 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 139
Skąd: Szczecin



Wysłany: Nie Kwi 22, 2012 23:21   

Ta część do kupienia jest na alledrogo, ostatnio były dwie aukcje. Koszt około 700zł. Identyczny montowany był w Transicie. Do jego odkręcenia potrzebny jest chyba specjalny klucz. Po wymianie oczywiście kalibracja pompy.
_________________
Nigdy nie kupię auta na "F"... miałem więc Fiata a teraz mam Peugeota :)
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Kwi 23, 2012 00:29   

Bartek8508, Mozna to tez z innej pompy brać :) ALe tak z 150€ kosztuje u Boscha około :neutral: Żeby to odkręcić trzeba tylko Torx T30 bo sie trzyma na dwóch śrubkach :wink:

Co wy z tym kalibrowaniem macie :roll: Kazdy by tylko te pompy kalibrował :wink: :wink: Odkręcasz odcinasz kabel montujesz nowy czujnik, lutujesz kable i gotowe :wink:

[ Dodano: Pon Kwi 23, 2012 01:29 ]
Ja muszę napisać jeszcze tutka o badanie tych pomp VP30 :wink: :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pon Kwi 23, 2012 06:53   

Bartek8508 napisał/a:
Koszt około 700zł

ale to nowy?
tyle to nawet cała pompa używana nie kosztuje
Remigiusz napisał/a:
Odkręcasz odcinasz kabel montujesz nowy czujnik, lutujesz kable i gotowe

jeśli mówimy o tym samym to tam nic się nie lutuje, chodzi o ten zawór na dole pompy z kostką?
dajcie link do aukcji, chcę wiedzieć jak to wygląda
 
 
sztukasik 



Dołączył: 18 Kwi 2012
Posty: 5



Wysłany: Pon Kwi 23, 2012 13:29   

rozpoczynając temat podałem link na którym jest opisany tok postępowania. Posłuchajcie pracy silnika w prezentacji video a następnie w górnym prawym rogu obejrzyjcie zdjęcie nr 113,114 i 115. Tak to wygląda. Nie trzeba wymieniać pompy, sterownika tylko ten jeden element ale skąd go wziąć?

[ Dodano: Pon Kwi 23, 2012 14:27 ]
Co by nie utrudniać sprawy :http://s41.photobucket.com/albums/e2...t=100_0835.mp4 i dalej jak wcześniej pisałem

[ Dodano: Pon Kwi 23, 2012 14:29 ]
Najlepiej kliknąć na link pod ostatnim zdjęciem - wchodzisz bezpośrednio
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pon Kwi 23, 2012 13:33   

szoso napisał/a:

Bartek8508 napisał/a:
Koszt około 700zł

ale to nowy?
tyle to nawet cała pompa używana nie kosztuje

Piknie by było jakby Vp 30 używane po tyle szły - ostatnio jak paczyłem :shock: na alledrogo to ta cena x3 :ok:
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Kwi 23, 2012 13:40   

szoso, Tu rozmowa o VP37 nie o pompie z SDI :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pon Kwi 23, 2012 17:11   

dobra już widzę :wink:
w idt przewód wchodzi do sterownika i nie ma kostki
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R414] Wymiana wtrysków/pompy paliwa.
Karo0o Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Wto Kwi 22, 2014 20:31
Karo0o
Brak nowych postów [416] Kąt Wyprzedzenia zapłonu
ziec7 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Nie Paź 09, 2011 21:52
ADI-mistrzu
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R45] kąt wyprzedzenia zapłonu
seba11917 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Nie Lip 19, 2015 21:42
sTERYD
Brak nowych postów [R45] elektrozawór kąta wtrysku
kurczak Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 10 Sob Kwi 13, 2013 14:37
szoso
Brak nowych postów [R45 iDT] Ustawienie kata wtrysku
gdzie w okolicach Zielonej Gory
marcinZG Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Sro Gru 02, 2009 15:08
marcinZG



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink