Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998
Witam, jestem nowym forumowiczem przegladnołem dzail porad technicznych i niestety nie znalazlem odpowiedi na pytanie ktore mnie nurtuje, pytanie brzmi czy da sie wyciagnac turbo bez wyciagania silnika? bo z tego co patrze to strasznie mało jest tam miejsca i boje sie ze nie dam rady a chce ja wyciagnac w celu uszczelnienia gdyz mam juz dosyc dobre doswiadczenie jezeli chodzi o uszczelnianie turbin, tylko boje sie ze moge jej nie wyciagnac kto sie orientuje czy bede mial z tym problem prosze o pomoc
Ostatnio zmieniony przez Naki17 Sro Kwi 25, 2012 22:29, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sro Kwi 25, 2012 21:27 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 41 razy Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 1184 Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: Sro Kwi 25, 2012 21:46
najlepiej byłoby je podgrzac palnikiem choc tu to raczej zły pomysł chyba ze twoja turbina szrot i masz inną.Jedynie tylko przepalic niezle auto i wtedy probowac z odkrecaniem.
Pomógł: 41 razy Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 1184 Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: Sro Kwi 25, 2012 21:59
Kto nie prubuje ten nie żyje.Poprostu musisz robic w wyczuciem,(w sumie u mnie tez pierwsza rura do wymiany i tez za bardzo nie zabieram sie za wymiane)
A jak urwia sie to najwyzej bedzie trzeba odkrecic kolektor cały i wtedy na wierzchu majac to spokojnie powykrecasz sobie pourywane sruby.
Jesli urwie sie sam łeb sruby mozna naspawac na dalsza czesc nakretke i sporobowac wykrecic (w wiekosci przypadków sprawdza sie) a rozwiercanie to juz w ostatecznosci.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum