Pomógł: 41 razy Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 1184 Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: Czw Kwi 19, 2012 18:50 [R220 SDI]Montaż pompy od SD/ustawienie zapłonu L seria
Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997
Witam
Chciałem zapytać czy bedzie cos potrzebne do przekładki pompy od SD do SDI.
Wiem ze podobny temat juz jest założony,ale niestety za chiny nie moge podczepic sie pod niego(kieruje mnie do str głownej)
Co z kompem oraz reszta czujników pod załozeniu ?
up
Podepne sie pod moj temat aby za bardzo nie zasmiecac forum
Mogłby ktos wytłumaczyc jak sprawnie ustawic zapłon (odpowiednie nastawienie ) pompy
wtryskowej w tym silniczku ,nie wiem za bardzo jaki obrac punkt zaczepienia .
Z góry dziekuje i prosze o odp gdyz robota mi staneła z przekładka pompy .
hej ty masz SDI tak i chcesz przełożyć pompę z SD do SDI oki tylko kompa tez będziesz musiał zamienić
[ Dodano: Czw Kwi 19, 2012 22:09 ]
strasznie dużo przekładania cię czeka nie lepiej kupić pompę od SDi i po sprawie a tak to okablowanie IMMo do zrobienia
[ Dodano: Czw Kwi 19, 2012 22:10 ]
no chyba ze się mylę ^^
Pomógł: 41 razy Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 1184 Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: Nie Kwi 22, 2012 09:02
Remigiusz napisał/a:
kadzaf, Moze nie warto odpalać bez ecu
Tylko nim przyjdzie ECU to jeszcze ze 2tyg w plecy , żeby znów nie okazało sie, ze pompa zastana (nie wiadomo ile ona leżała)
jesli jest na ciegno to chyba ono oraz regulator powini regulowac dawka paliwa...
Pomógł: 41 razy Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 1184 Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: Sro Kwi 25, 2012 20:46
Własnie nie ma ,tak samo z kreskami na obudownie pompy nie kazda ja posiada.Vw i pochode juz maja wyciecie w kole.
Jedynie jak mnie sie udało to zaznaczyc sobie miejsce na kole gdzie bedzie widac puste miejsce od klina (nie bedzie w tym miejscu odcisniete)
Dalej to prosta sprawa.
Chociaz ja poszedłem inaczej ustawiłem tłok na pierwszym w sumie spreżania gdzies ok 2mm przed gmp i wtedy ustawiłem koło zebate w momencie poczatku tłoczenia i wtedy załozyłem pasek.narazie chodzi jak talala .
Pomógł: 41 razy Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 1184 Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: Sro Kwi 25, 2012 21:08
Na tej od Firq tez zero jakichkolwiek znaczków czy punktów na pompie.
Dzis zalozyłem z ciekawosci rowniez tą od SD i jestem w przeszło jej(ktos zle załozył górna dzwigienke w pompie i cały czas dawała na max. teraz chodzi jak pszczólka
kadzaf, z tego co ja sie dowiedziałem to w SDI bez znaków dużo cierpliwości trzeba żeby ja ustawić jak trzeba. W SD jest łatwiej i po chwili się wyczuje dobre ustawienie ALe tam znaki powinni jakieś być.
To co wysyłać tobie dalej te części
Bierz ta SD pompę a nie mac
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Pomógł: 41 razy Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 1184 Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: Sro Kwi 25, 2012 21:43
taa szczegolnie do nastawnika pompy tego to chyba samemu to nie zrobi idealnie sie ,bo jesli chodzi o cała pompe to zabawy raczej tyle samo.Narazie pomecze sie na tej oryginalnej ,A w wolnej chwili pomyslimy nad ta od SD .Tylko jeszcze zeby odwiedziec sie jak usunac immo.bo znów beda z tym problemy...
Pomógł: 41 razy Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 1184 Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: Sro Kwi 25, 2012 22:25
Tylko czy znow czasem nie jest to powiazane z centralka czasem ?
Nie chciałbym jej stracic ,a immo w aucie za 2k jest potrzebnie jak dziecko pannie lekkich obyczajów
Pomógł: 41 razy Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 1184 Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: Sro Kwi 25, 2012 22:41
kurde czemus mnie wczesniej o Panie nie oswiecił... Pytanie jak go znalezc
Bowiem jak juz ci mówilem nie chciałbym za duzo mieszac i w razie potrzeby bez kombinacji wrocic ze wszsytkim do serii.
kadzaf, Oj tam oj tam do serii Po co zrobiczs cos lepszego. Ogolnie dziala IMMo tak ze centralka wysyla tylko sygnal do ECU i on wysyla sygnal do centralki i jak jest ten sam do immo odblokowane.
Mozna wyłączyć kodem IMMO w ECU ale jak się odłączy ECU z prądu to sie jak by IMMO w nim znów reaktywuje. Przez T4 da się wyłączyć całkiem ta funkcje
Beda przy T4 na weekendzie to sie popytam czy dalo by sie cos zrobic
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum