Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2004
Auto MG ZR 2004r 2.0 Diesel
Pasek rozrządu poszedł w diabły przy rozpędzaniu auta, drugi bieg, ok 2000 obrotów... wcześniej przez dwa dni odrobinę się jakby krztusił przy rozpędzaniu... nie zdążyłem dojechać do mechanika na czas.. macie pomysł/doświadczenie jak rozległe mogą być obrażenia silnika i ile może kosztować najgorszy wariant naprawy?
SPAMU¦
Wysłany: Czw Kwi 26, 2012 09:50 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 41 razy Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 1184 Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: Czw Kwi 26, 2012 11:31
Narazie nie ma co rozpaczac.Trzeba rozkrecic góre silnika i zoabczyc jakie sa straty .
W najgorszym wypadku proponowałbym wymiane całego silnika ,badz chociaz gołego słupka.
Teraz firmy Ci nie podam, nie pamiętam, ale obstawiam że problem był innej natury, od paru miesięcy ciekła mi pompa wspomagania rozpryskując płyn po kabinie... widać pasek nasiąkł i szlag go jasny trafił.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum