Forum Klubu ROVERki.pl :: [R220 SDI]Nierozłaczanie świec
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R220 SDI]Nierozłaczanie świec
Autor Wiadomość
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Czw Kwi 26, 2012 11:28   [R220 SDI]Nierozłaczanie świec
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997

Witam
Po ostatnich przygodach z moim R kolejna niespodzianka. :roll:
Problem polega na tym,iż po uruchomnieniu silnika na świece żarowe cały czas idzie prąd.
Co ciekawe na zgaszonym silniku a włączonym samym grzaniu świec przez kilka sekund grzeje i potem prawidłowo je rozłacza /Jak juz odpale znów prąd na nie idzie.
Świece sprawne,przekaznik również odbija ,wiec zapewne przyczna musi lezeć gdzies wczesniej .
Po zmianie pompy dość dużej świec sie kontrolka swiec i one same o wiele dłuzej grzeja nim pusci je przekaznik (wczesniej jakies 3-4sek teraz 2x dłuzej)oczywiscie na wył silniku.
Aktualnie mam wyjety przekaznik i tak sobie jezdze ale to tylko tak na krótka mete.
Z góry dzieki za odp.
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Kwi 26, 2012 11:28   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
chudson 



Pomógł: 31 razy
Dołączył: 14 Lis 2007
Posty: 619
Skąd: Gorzów Wlkp



Wysłany: Czw Kwi 26, 2012 13:35   

Co rozumiesz przez "rozłącza przekaźnik " Bo wiesz o tym ,że świece grzeją jeszcze troche po zgaszeniu kontrolki i jest to normalne ??
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Kwi 26, 2012 13:43   

kadzaf, Przekaźnik do świec jest sprawny i czujnik temp na kolanku podłączony masz :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Czw Kwi 26, 2012 14:14   

chudson napisał/a:
Co rozumiesz przez "rozłącza przekaźnik " Bo wiesz o tym ,że świece grzeją jeszcze troche po zgaszeniu kontrolki i jest to normalne

Dajac prad pod niego słychac owe pstrykniecie (na głownych stykach jest przejscie)
w momencie rozłaczenia przekaznika obwod jest otwarty i prad nie przepływa na kabel od świec.
U mnie az kable robia sie gorące oraz alternator równiez ,cały czas prad idzie na nie.przez to sie grzeja.

Remigiusz napisał/a:
dzaf, Przekaźnik do świec jest sprawny i czujnik temp na kolanku podłączony masz

Raczej sprawny (sprawdzaja na aku po złączeniu jest przejscie a jak pusci przejscia nie ma czyli ok)
czujnik temp podłaczony


W trakcie grzania swiec na przekreconym kluczyku poz II napiecie spada do ok 10,5V w momencie rozłaczenia normuje sie (ponad 12 ) ,na odpalonym silniku kontrolka od swiec zgaszona jest a prad nadal idzie na swiece.(do przekaznika podawany jest cały czas prąd przez to nie rozlacza swiec)
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Kwi 26, 2012 14:36   

To jak się rozłącza na aku osobno to jest ok, Bo tym przekaźnikiem steruje tylko ECU masa i tyle. Nie wiem co narobiłeś ze ECU myśli ze musi grzać świece non stop :wink:

[ Dodano: Czw Kwi 26, 2012 15:36 ]
AHa i nie powinni się grzać non stop świece bo to ciągnie ładnie prądu. I spadek na 10.5V to jest normalne jak jedna świeca ponad 10A ciągnie :wink:

Aha, wiem juz jak IMMO z ECU wywalić :mrgreen: Trzeba kość przeprogramować tylko i odciąć kabel :mrgreen:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Czw Kwi 26, 2012 15:22   

Remigiusz napisał/a:
To jak się rozłącza na aku osobno to jest ok, Bo tym przekaźnikiem steruje tylko ECU masa i tyle. Nie wiem co narobiłeś ze ECU myśli ze musi grzać świece non stop

tez nie wiem :D kable całe gorące to samo antek na szczescie w pore przyuwazyłem i nie spalił sie. :mrgreen:

Remigiusz napisał/a:
Aha, wiem juz jak IMMO z ECU wywalić Trzeba kość przeprogramować tylko i odciąć kabel

Juz na flaszke zarobiłes. :grin:
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Kwi 26, 2012 16:32   

Musze sobie programator zbudować to tej kosci i rozebrać ECU od SD i ja poszukać. Bo zawartość bez IMMO mam :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Czw Kwi 26, 2012 17:07   

Remigiusz napisał/a:
Musze sobie programator zbudować to tej kosci i rozebrać ECU od SD i ja poszukać. Bo zawartość bez IMMO mam

Jeszcze przekalkuluj czy gra jest warta swieczki .(jesli zestawy starowe chodza po 150-200zł) Zeby nie narobic sie za duzo i nie stracic za wiele przy tym czasu.
Od biedy i z immo tez moze byc jesli ma sie kompletny zestaw.Rozumiesz co mam na mysli :wink:

A co do mojego problemu chyba musze go dobrze wyświecić ,teraz po zamontowaniu przekaznika wszystko jest ok.jakies czary ... :twisted:
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Kwi 26, 2012 17:14   

kadzaf, Nie wiem co ty tam modzisz może faktycznie przekaźnik ma jakaś wadę w sobie i podłączenie go na krotko go jakoś naprawiło :wink:

Gra z programatorem jest warta bo się to tez przyda do licznika :mrgreen: :roll:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Czw Kwi 26, 2012 17:22   

Remigiusz napisał/a:
kadzaf, Nie wiem co ty tam modzisz może faktycznie przekaźnik ma jakaś wadę w sobie i podłączenie go na krotko go jakoś naprawiło

Nie wiem sam :mrgreen:
Cała wina poprzednio była przez to ze cały czas dochodzil prąd do przekaznika ,jesli jest zapłon wył to prad nie dochodzi tak samo po kilku sek po przekreceniu tez go odciana.Wiec wina napewno nie lezy po stronie swiec ani przekaznika ,gdyz on spełnia swoje zadanie w momencie ,gdy pojdze na niego prąd bądz zostanie odciety.

Remigiusz napisał/a:

Gra z programatorem jest warta bo się to tez przyda do licznika

Analogowego :twisted:
To na dniach ino patrzec jak bedzie wisiał szyld . :grin:
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Kwi 26, 2012 17:45   

kadzaf, Gruby jeden kabel powinien mieć cały czas napięcie +12V, drugi plus się powinien pojawić po przekręceniu kluczyka :wink:

Do cyfrowego licznika się przyda :mrgreen: szyldu nie będzie :razz:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Czw Kwi 26, 2012 19:46   

Remigiusz napisał/a:
kadzaf, Gruby jeden kabel powinien mieć cały czas napięcie +12V, drugi plus się powinien pojawić po przekręceniu kluczyka

I tak u mnie było tyle ze wczesniej własnie,tylko że na odpalonym silniku nie chciał puscic prąd na cienszym kablu(sterujacym) i przez to caly czas grzały sie siwiecie jak i przewody oraz antek :smile:
Remigiusz napisał/a:
Do cyfrowego licznika się przyda szyldu nie będzie

Pewnie,że przydac sie .A jesli masz stać pod sklepem to lepiej działaj i twórz . :mrgreen:
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R220 SDi]Wymiana Świec Żarowych.
grembi Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 10 Sob Cze 20, 2009 14:20
thef
Brak nowych postów [r220] przekaznik swiec zarowych
przemek676 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Czw Lut 07, 2013 15:40
Brt
Brak nowych postów [R220 2,0SD 98r] Wymiana świec żarowych
zywy30 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 6 Sob Lis 22, 2008 22:47
benio_bicos
Brak nowych postów [r220 SD] Przekaźnik świec żarowych.
alexkret Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 14 Pon Sty 30, 2012 15:35
alexkret
Brak nowych postów [R220 SDI] - BIAŁYSTOK - warsztat do wymiany świec?
Gabrysia Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Sro Mar 18, 2009 13:00
Gabrysia



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink