Wysłany: Czw Maj 10, 2012 18:56 [R75 ] gaśnie tylko na klimie i lpg
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Witam
dodam ze niedawno zakupiłem roverka klima nie sprawna bez gazu
wymieniłem sprężarke działa chłodzi ilośc czynnika odpowiednia
instalacja gazowa nowa reduktor tomasetto arctic, valteki czerwone,zenit
lambdy sprawne silnik krokowy wymyty a objawy takie :
na dojazdach do skrzyzowania hamowanie silnikiem, wrzucanie na luz,wysprzeglenie potrafią obroty spaść nienaturalnie szybko i gaśnie zdaza sie to często ale nie zawsze
mam niedziałające visy ale to chyba nie ma znaczenia gazownik sie poddał wzbogacał mnożnikiem mieszanke na wolnych obrotach pod obciązeniem klimy 1,5h jeździlismy z laptopem prowokując gaśnięcie nie było zadnej powtazalności i reguły wiem że sprężarka daje duże opory ale nie pokoi mnie losowość takiego zachowania
na pb z klimą ok
na lpg bez klimy ok
na postoju lpg+kima ok
jakieś sugestie ?
[ Dodano: Czw Maj 10, 2012 19:56 ]
chyba sam sobie będę odpowiadał
jak na razie to pomaga sztuczne podnoszenie obrotów po przez naciąg linki co jest bez sensu ale działa
jestem przed wymianą świec już zamówione jak wykręciłem przednie 3 to przerwa na nich mnie przeraziła ok 2,5mm nigdy nie były zmieniane a przebieg to 206tys
Ostatnio zmieniony przez CAR Wto Maj 01, 2012 16:44, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Czw Maj 10, 2012 18:56 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Witaj, podłącz się pod komputer gazu i sprawdź główną poprawkę jeżeli będzie poniżej 1,5 ms to na valtekach będą za krótkie czasy wtrysku by utrzymać pracę silnika po wyjściu z cut-off.
Zjawisko nasila się pod dużym obciążeniem silnika na biegu jałowym, które (obciążenie) powoduje sprężarka klimatyzacji. Jeśli znasz się trochę na instalacjach gazowych to może pomóc korekta ciśnienia na reduktorze albo zmiana dysz na mniejsze w wtryskiwaczach gazu - o ile valteki można nazwać wtryskiwaczami (przepraszam za offtop).
PS. Reduktor jaki ma przebieg - może być konieczna regeneracja - bo może nie trzymać ciśnienia - zresztą szczerze mówiąc Tomasseto - w żadnej wersji - nie bardzo się nadaje do tego silnika - miałem w podobnej konfiguracji - założyłem Zavoli Zeta S i silnik nie ma problemu po wyjściu z cut-off z klimą włączoną.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum