Forum Klubu ROVERki.pl :: [R400Si Lux] Wymiana Zderzaka i lamp i maski
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R400Si Lux] Wymiana Zderzaka i lamp i maski
Autor Wiadomość
Quizzer 




Dołączył: 12 Mar 2012
Posty: 2
Skąd: TGK



  Wysłany: Nie Maj 06, 2012 17:17   [R400Si Lux] Wymiana Zderzaka i lamp i maski
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1998

Witam Serdecznie pytanie do Was ...
Czy w 400 bez przeróbek wejdą lampy i zderzak , maska od 45 ??
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Maj 06, 2012 17:17   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
HiS 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 21 Gru 2010
Posty: 115

MG ZR

Wysłany: Nie Maj 06, 2012 17:20   

+przedni pas, oraz błotniki

edit:
Choć ładnie spasowany przód R400 moim skromnym zdaniem ... jest ładniejszy :P
Ostatnio zmieniony przez HiS Nie Maj 06, 2012 17:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Nie Maj 06, 2012 17:23   

No dokladnie caly przod bys musial wymieniac, wiec czy to ma sens
 
 
 
pelson91 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2236
Skąd: Sochaczew

Rover 75

Wysłany: Nie Maj 06, 2012 17:25   

chyba, że przód skasowany :D wtedy porzeźbić można
_________________
Pozdrawiam,
pelson91
 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Nie Maj 06, 2012 17:38   

Tylko rzezba w tym rejonie bedzie skutkowac ze przy malej stluczce, samochod moze zatrzymac sie przy kierownicy
 
 
 
pelson91 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2236
Skąd: Sochaczew

Rover 75

Wysłany: Nie Maj 06, 2012 18:07   

jasne, że może ;) Ale i tak duża część ludzi ma gdzieś bezpieczeństwo, liczy się wygląd i parę innych mniej ważnych czynników ;) Cena części np. Nie wiem, nie znam się. Jak bym miał puknięty przód, to bym rozważał zmianę pasa przedniego i reszty gratów, ale nie mam, więc nie rozważam.
_________________
Pozdrawiam,
pelson91
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Nie Maj 06, 2012 18:09   

bizon napisał/a:
Tylko rzezba w tym rejonie bedzie skutkowac ze przy malej stluczce, samochod moze zatrzymac sie przy kierownicy

Przetestowałeś to pisząc takie dyrdymały?
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Nie Maj 06, 2012 18:23   

Cytat:
Przetestowałeś to pisząc takie dyrdymały?

Nie testowalem (na szczescie) ale chyba logiczne ze ciecie i spwanie blachy wplynie na amortyzowanie przy uderzeniu
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Nie Maj 06, 2012 18:31   

bizon napisał/a:
chyba logiczne ze ciecie i spwanie blachy wplynie na amortyzowanie przy uderzeniu

Nie koniecznie.
Bo jedyna ingerencja w sztywną część karoserii to górna część pasa przedniego który jest i tak bardzo miękki.
Maska, błotniki, itd to kilka śrubek.
Za pochłanianie dużych sił odpowiadają podłużnice.
Błotniki, maska, zderzak, pas przedni głównie chronią pieszego.

Ps. Pas przedni w R400 (górna część) zamocowana jest do bardziej sztywnych elementów na dobrą sprawę za pomocą 4 zgrzewów i jednej śrubki bo pozostałe 4 zgrzewy zapobiegają tylko przekręceniu pasa.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
HiS 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 21 Gru 2010
Posty: 115

MG ZR

Wysłany: Nie Maj 06, 2012 20:04   

Dla mnie taka rzeźba to coś w rodzaju marnego "tjuningu" na siłę, jak nie ma pieniążków na całe auto to przynajmniej zrobić jego namiastkę :lol:

edycja:
Jeszcze mogę dodać że przecież listwa na tylnym zderzaku 400 nijak się ma do srebrnej listwy w 45, o ile listwy w drzwiach 45 chyba mają takie same rozmiary co w 400 to na zderzakach już różnią się grubością i kształtem (mowa o sedanie, bo ht w ogóle nie ma listwy).
Tak więc jeszcze tylny zderzak dochodzi do wymiany, chyba że ktoś preferuje po trochu wszystkiego z różnych aut ;) , nawet gdy pomalujemy przedni zderzak oraz listwe to sprawne oko wychwyci ten pseudo tuning i różnice między przodem auta a jego pupą.
Moje zdanie jest takie, nie kombinować do przesady i dbać o to co jest.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R 45] wymiana tylnego zderzaka
Adam_s21 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Sro Maj 04, 2011 14:20
Jugol
Brak nowych postów [r420] wymiana lamp przedmich
chudy1155 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 5 Nie Wrz 08, 2013 14:47
szoso
Brak nowych postów [R400si]Kontrolka abs-u
JEFF Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Pon Lis 19, 2012 15:34
Gość
Brak nowych postów [r400si lux] interfejs diagnostyczny
galken Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Czw Lip 16, 2009 22:16
sTERYD
Brak nowych postów [R400si]Tylne światła
JEFF Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Nie Paź 07, 2012 17:42
JEFF



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink