jasne, że może Ale i tak duża część ludzi ma gdzieś bezpieczeństwo, liczy się wygląd i parę innych mniej ważnych czynników Cena części np. Nie wiem, nie znam się. Jak bym miał puknięty przód, to bym rozważał zmianę pasa przedniego i reszty gratów, ale nie mam, więc nie rozważam.
chyba logiczne ze ciecie i spwanie blachy wplynie na amortyzowanie przy uderzeniu
Nie koniecznie.
Bo jedyna ingerencja w sztywną część karoserii to górna część pasa przedniego który jest i tak bardzo miękki.
Maska, błotniki, itd to kilka śrubek.
Za pochłanianie dużych sił odpowiadają podłużnice.
Błotniki, maska, zderzak, pas przedni głównie chronią pieszego.
Ps. Pas przedni w R400 (górna część) zamocowana jest do bardziej sztywnych elementów na dobrą sprawę za pomocą 4 zgrzewów i jednej śrubki bo pozostałe 4 zgrzewy zapobiegają tylko przekręceniu pasa.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Dla mnie taka rzeźba to coś w rodzaju marnego "tjuningu" na siłę, jak nie ma pieniążków na całe auto to przynajmniej zrobić jego namiastkę
edycja:
Jeszcze mogę dodać że przecież listwa na tylnym zderzaku 400 nijak się ma do srebrnej listwy w 45, o ile listwy w drzwiach 45 chyba mają takie same rozmiary co w 400 to na zderzakach już różnią się grubością i kształtem (mowa o sedanie, bo ht w ogóle nie ma listwy).
Tak więc jeszcze tylny zderzak dochodzi do wymiany, chyba że ktoś preferuje po trochu wszystkiego z różnych aut , nawet gdy pomalujemy przedni zderzak oraz listwe to sprawne oko wychwyci ten pseudo tuning i różnice między przodem auta a jego pupą.
Moje zdanie jest takie, nie kombinować do przesady i dbać o to co jest.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum