Forum Klubu ROVERki.pl :: [R400] Problem z wahaczem
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R400] Problem z wahaczem
Autor Wiadomość
Qbek_1992 



Dołączył: 21 Gru 2010
Posty: 20
Skąd: Krotoszyn



  Wysłany: Wto Maj 15, 2012 15:07   [R400] Problem z wahaczem
Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999

Witam. Musze rozebrac wahacz i tam jest taka sruba zażarta w gumie a musze sie jej pozbyc i ni choinki nie chce drgnac. Probowalem juz na wszelkie sposoby. Moze mi ktos poradzic jak sie jej pozbyc?? Z gory dzieki:)
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Maj 15, 2012 15:07   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1134 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10938
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Wto Maj 15, 2012 15:10   

Zależy o którą śrubę się rozchodzi?
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Maj 15, 2012 15:11   

Qbek_1992, Pneumat da rade :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Qbek_1992 



Dołączył: 21 Gru 2010
Posty: 20
Skąd: Krotoszyn



Wysłany: Wto Maj 15, 2012 15:42   

zdjecia do srub z ktorymi jest problem pod linkiem.


http://przeklej.net/image_details/4018.html

http://przeklej.net/image_details/4019.html
 
 
Kobi84 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 02 Sty 2008
Posty: 443



Wysłany: Wto Maj 15, 2012 17:01   

Radzę odkręcić nakrętkę by byłą na samym końcu śruby i nawalać w nią młotkiem. Powinny w końcu się wysunąć. Do tego psikaj na tulejkę w gumie WD40 i wal dalej. Śruby zapiekły się nie w gumie, a w metalowej tulejce przez którą przechodzą (rdza itp). Jeśli Psikanie WD40 i młotek nie pomogą to podgrzej je palnikiem. Miałem podobnie. Trochę cierpliwości i użycie młotka załatwiło sprawę.

[ Dodano: Wto Maj 15, 2012 18:01 ]
Jeśli masz problem z odkręceniem nakrętek to oczyść śruby szczotką drucianą z syfu by mieć czysty gwint i psikaj WD40. Kilka razu to powtórz, klucz na nakrętkę i wal jego drugi koniec młotkiem. Taki udar zawsze rozwiązuje problem.
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Wto Maj 15, 2012 17:54   

Qbek_1992, ja załatwiłem te śruby szlifierką
Przeciąłem z obu stron i już.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
pgrad 



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 05 Lis 2007
Posty: 499
Skąd: Łódź

MG ZR

Wysłany: Wto Maj 15, 2012 22:24   

Dwa klucze nasadowe z przedłużkami i musi pójść, lub jak wyżej koledzy pisali. Jeżeli zdecydujesz się je przeciąć to nie wiem czy tam nie powinny być śruby o określonej twardości itp.
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Sro Maj 16, 2012 11:38   

pgrad napisał/a:
Dwa klucze nasadowe z przedłużkami i musi pójść,

U mnie klucz się poddał. Złamała się na pół 17`ka.
Śruby o określonej klasie twardości można dostać w sklepie bez większego problemu.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Maj 16, 2012 12:17   

Kupisz 10.9 i spokojna głowa :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
adamek.o2 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 143
Skąd: Zambrów/W-wa

Rover 400

Wysłany: Sro Maj 16, 2012 13:02   

ja gdy miałem taki kłopot to po prostu zrobiłem "dźwignię" - przedłużyłem długośc klucza stalową rurą nakładając ją na ten klucz i przez taką przekładnię , jak każdy wie o wiele łatwiej jest drgnąć śrubę..
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R400] problem z LPG
klik Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Wto Lip 09, 2013 22:32
klik
Brak nowych postów [R400] Problem z ABS
proktogruptor Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Nie Gru 14, 2008 23:54
~Mateusz
Brak nowych postów [R400] Problem z ABS
moritat Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Nie Lut 15, 2009 19:46
ywis
Brak nowych postów [R400 1.4 16v 99r] problem z abs
marian_666 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Pon Sty 18, 2010 09:44
truten23
Brak nowych postów [R400 1.6 Si] Problem z ABS-em
automaniak Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 11 Czw Sie 20, 2009 19:11
mielony22



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink