Forum Klubu ROVERki.pl :: [R414] Szarpie przez kilkanaście sekund po rozgrzaniu. LPG
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R414] Szarpie przez kilkanaście sekund po rozgrzaniu. LPG
Autor Wiadomość
zym 




Dołączył: 11 Lut 2012
Posty: 31
Skąd: Gdańsk



Wysłany: Sro Maj 09, 2012 19:56   [R414] Szarpie przez kilkanaście sekund po rozgrzaniu. LPG
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 1998

Witam,
w styczniu wymieniałem świece i kable wysokiego napięcia. W marcu zakładałem nowy parownik LPG. Niedawno jeszcze wymianiany był alternator.

Na starym parowniku problem był od razu po rozgrzaniu i ogólnie nie dało się dalej jechać.

Problem:
Teraz występuje po przejechaniu około 4 km lub jakiś czas po tym jak wskazówka temperatury zatrzyma się na środku.

Gdy w tym momencie akurat stoję na światłach, to ciężko jest ruszyć. Gdy puszczam sprzęgło i dodaję gazu, to obroty spadają tak jakbym gaz nagle puścił. A jednak ciągle go trzymam, ratuje tylko wciśnięcie sprzęgła.

Gdy jadę powiedzmy na 5 biegu i nadejdzie ta nieszczęsna chwila, to auto nie ma mocy, lekko poszarpuje, ale dodanie gazu nie powoduje przyspieszenia. Po chwili wszystko wraca do normy.

Gdy w tej chwili jadąc chcę zmienić bieg, to muszę zrobić, to bardzo szybko, bo po wciśnięciu sprzęgła obroty gwałtownie maleją, prawie do zera. Poza tym momentem obroty spadają powoli.

Czasami problem występuje kilka razy w trakcie jazdy, a czasami w ogóle tego nie czuję, ale rzadko.

Liczę na Waszą pomoc.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Maj 09, 2012 19:56   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
hudy23_1985 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 06 Gru 2009
Posty: 361



Wysłany: Sro Maj 09, 2012 20:21   

hmm ale nic nie wiemy jaka to instalacja gazowa czy II gen na mikserze czy IV sekwencyjna
tak czy inaczej regulowałeś instalacje po wymianie reduktora ??
 
 
zym 




Dołączył: 11 Lut 2012
Posty: 31
Skąd: Gdańsk



Wysłany: Sro Maj 09, 2012 20:28   

No tak, instalacja II generacji (wiem, że to źle, ale nie strzela, pali 7,5-9l, ogólnie z mocą nie ma problemu, więc nie widzę sensu inwestować, zresztą nie stać mnie:).

Regulacja była na oko przez zakładającego, przejechałem się, było bardzo mało mocy. Wróciłem, gościu wyregulował drugi raz na oko, czy słuch i poza opisanym w pierwszym poście problemie jest ok.
 
 
hudy23_1985 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 06 Gru 2009
Posty: 361



Wysłany: Sro Maj 16, 2012 17:25   

Hehe na oko to można było ustawiać MALUCHA
Pojedź kolego do dobrego gazownika
Zapłacisz 30 zł i bedziesz miał spokuj
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R414] Szarpie silnikiem na benzynie
A na gazie idzie równo
lukasz_dygowski Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 5 Pią Wrz 21, 2007 12:49
piter34
Brak nowych postów [R414 98'] Problem z silnikiem - szarpie
RadekNet Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 8 Sro Sie 19, 2009 07:51
RadekNet
Brak nowych postów [R414] szarpie przy zmianie na 2 i puka przy ruszaniu
przemo119 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Pią Sie 02, 2013 16:06
przemo119
Brak nowych postów [R45] 2.0 TD Dławi się, dymi i gaśnie po rozgrzaniu
Maciejkubi Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Czw Cze 30, 2016 01:22
Remigiusz
Brak nowych postów [R400] Silnik klekocze po rozgrzaniu
serwacy82 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 13 Czw Lis 18, 2010 10:05
serwacy82



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink