Wysłany: Sob Mar 26, 2011 18:32 [r200] problem z kontrolką SRS
Typ: SD Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999
Witam,
Mam problem z kontrolką SRS.Szukałem na forum,ale nie znalezłem rozwiązania.
polutowałem przewody pod fotelami,ściagnełem i wyczysciłem taśme SRS,spryskałem wszystkie wtyczki wd-40.
po złożeniu wszystkiego odpaliłem auto kontrolka zgasła po czym za chwile znów sie zapaliła i cały czas świeci.
Proszę o pomoc!
SPAMU¦
Wysłany: Sob Mar 26, 2011 18:32 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Te styki są pozłacane i one nawet jak będa w minimalnym stopniu przyśniedziałe co nie będzie nawet widoczne to juz może wystarczyć aby opór wzrósł o te kilka omów co z kolei spowoduje zaświecenie się kontrolki SRS.
Nie wiem jak wygląda diagnostyka sensora SRS w tym modelu, ale warto by od tego zacząć.
U mnie też ta kontrolka się ciągle pali, a komp nie może się z tym połączyć bo niby coś z tym sensorem jest nie tak, u 3 byłem trzech próbowało się podłączyć i każdy tak samo mówił... A jak ta kontrolka się pali to poduszki nie działają nie ?
w moim przypadku było tak że kiedy zdjełem poduszke kierowcy zobaczyłem ze nie była podłączona i moje pytanie jest takie czy jest możliwe ze komputer zapamietał błąd i trzeba poprostu skasować??
U mnie tez sie swieciła i przez przypadek zgasła jak chciałem sprawdzic bezpiecznik od klimy pod maską wyciągłem go a nastepnie włozyłem i zdziwiłem sie bo poduszka już nie swieci a wcale jej nie chciałem naprawić
Dołączył: 01 Lut 2011 Posty: 57 Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: Pon Mar 28, 2011 09:54
U mnie był podobny problem, kontrolka gasła, samochód postał ok miesiąca i teraz nie gaśnie. Sprawdziłem odpięła się poduszka pasażera, złożyłem i kontrolka świeci dalej. Sprawdziłem chyba wszystko i dalej nie chce zgasnąć. Nie jestem tylko pewien taśmy przy kierownicy chociaż po pomiarach wygląda na ok.
Oczywiście, tyle że w przypadku poduszek, nie ma co kasować, bo w R200 błędy się nie zapamiętują
Prosta sprawa: - układ sprawny = ciemność
- występuje usterka = świeci kontrolka
Diagnostyka odbywa się przy każdym włączeniu zapłonu.
Dołączył: 01 Lut 2011 Posty: 57 Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: Sro Mar 30, 2011 18:11
Da się jakoś sprawdzić oprócz wymiany taśmę pod kierownicą?? Czy jest możliwość podłączenia bezpiecznika za taśmą. Bo podłączając do taśmy nic nie pomaga więc może to taśma. Wszystkie wtyczki posprawdzane
Samą taśmę można sprawdzić miernikiem pod względem ewentualnych przerw lub zwarcia (uwaga, bo taśma jest tak skonstruowana, że przy wypięciu wtyczki styki zwierane są ze sobą automatycznie), można też przed taśmą do instalacji wpiąć na próbę bezpiecznik 2,2ohm. Jeżeli kontrolka SRS zgaśnie tzn że usterka leży po stronie taśmy lub samej poduszki.
Samą taśmę można sprawdzić miernikiem pod względem ewentualnych przerw lub zwarcia (uwaga, bo taśma jest tak skonstruowana, że przy wypięciu wtyczki styki zwierane są ze sobą automatycznie), można też przed taśmą do instalacji wpiąć na próbę bezpiecznik 2,2ohm. Jeżeli kontrolka SRS zgaśnie tzn że usterka leży po stronie taśmy lub samej poduszki.
Czy wystarczy zwykły opornik 2.2 ohm czy musi byc np. co najmniej 5 watowy?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum