leszczu, a u Ciebie jaka wersja wyposażenie była ? w sensie czy nie miałeś nic z tyłu na klapie ?
U mnie jest chyba wersja podstawowa 8V z Niemiec. Czyli nic specjalnego.
kzrr napisał/a:
Ja słyszałem ze wersja Silverstone to najbogatsza wersja dla silnków 16V a Spirit dla silników 8V.
Ogólnie jeśli chodzi o te wersje, to różnie z tym jest, bo np.: spotykałem się z wersją Silverstone bez przednich halogenów, a niby to najbogatsza wersja. Wersja spirit, to chyba modele R200 z silnikiem 1.4 8V z właśnie z taką tapicerką i gałką jaką ty masz i raczej tylko tym się różnią od wersji podstawowych. Kiedyś był na forum wątek na temat tej wersji, ale nie mogę go znaleźć.
Pomogła: 20 razy Dołączyła: 28 Wrz 2001 Posty: 356 Skąd: Warszawa
Wysłany: Sro Lip 04, 2012 13:16
kzrr napisał/a:
leszczu, a u Ciebie jaka wersja wyposażenie była ? w sensie czy nie miałeś nic z tyłu na klapie ?
Ja słyszałem ze wersja Silverstone to najbogatsza wersja dla silnków 16V a Spirit dla silników 8V.
Było znacznie więcej wersji "LE". W kwestii wersji Silversone, to nie była to wersja sygnowana przed MG ROVER a przez MG ROVER Deutchland i na tamtejszy rynek. Generalnie było to standardowe auto, któremu w Niemczech obniżono zawieszenie (sprężyny Eibach), założono koła 7J15 chyba produkowane przez AEZ (ale głowy nie dam), założono metalowe oringi wokół pokręteł do regulacji nawiewu i naklejono badge Silverstone. Z oryginalnych częsci skórzana kierownica i gałka zmiany biegów. Tyle pamiętam w kwestii Silverstone. Do tego wersja Silverstone, to nie tylko 2-setka ale również 4-setki, 6-setki i 75-ki...
W kwestii najbogatszych wersji R200, spotkałam wersję Classic (i chyba we wszystkich modelach była najfajniejsza). Wersja Classic (w wersji 8v), charakteryzowała się beżową, skórzaną tapicerką, kierownicą skóra z drewnem, drewnianą gałką, pełnym wyposażeniem (klima, abs, szyberdach, itd., itd i oczywiście alufelgi).
W przypadku 6-setki ogromne wrażenie zrobiła kierownica z tej wersji (skórzano-drewniana). Do tego kierownica miała takie wybrzuszenia ułatwiające trzymanie, tylko nie do wewnątrz pod kciuki, tylko na zewnątrz, że opierało się dolną część dłoni.
W kwestii najlepszych wersji 2-setki, nigdy nie spotkałam fajniejszej wersji niż BRM.
[ Dodano: Sro Lip 04, 2012 14:16 ]
A takie fotele jak w wątku występowały najcześciej w wersji Vi i Roverze 25 GTi.
Pomogła: 20 razy Dołączyła: 28 Wrz 2001 Posty: 356 Skąd: Warszawa
Wysłany: Sro Lip 04, 2012 14:56
zibik21 napisał/a:
Wowa..alle Gdzie takie spotkac? tzn kupic:)
Ja mam Rover 200 1.4 8V wersja Freeze.
Dopiero co ja sprowadzilem lecz nie mam za bardzo o nim wiedzy:)
Standardowe wyposażenie wersji 8v obejmowało wspomaganie kierownicy, alarm z immobilizerem (bez centralnego zamka). Tak więc w przypadku 8v najczęściej wystarczyło dodać coś z wyposażenia (klima, szyby elektryczne, abs, poduszka pasażera czy szyberdach) + naklejeczka i mamy wersję specjalną
Tak naprawdę jedyną wersją specjalną/limitowaną (w której występują elementy tylko i wyłącznie w tym modelu, to wersja BRM.
W kwestii foteli:
R200 Vi:
Rover 25 GTi:
Rover BRM:
[ Dodano: Sro Lip 04, 2012 15:56 ]
Osobiście uważam wnętrze BRM'a za najlepsze... ale oczywiście czerwona skóra może nie wszystkim przypaść do gustu. Trudno jednak dyskutować, z takimi ekstrasami jak:
- skórzane paski (zamiast plastikowych rączek) jako uchwyty drzwi,
- skórzane kieszenie w drzwiach, zamiast plastikowych odlewów,
- aluminiowy panel nawiewu (zamiast sztucznego drewienka),
- aluminiowe pokrętła regulacji nawiewu (zamiast plastikowych),
- zupełnie inna gałka zmiany biegów, ręcznego, z mieszkiem i podstawą.
- czerwona, skórzana tapicerka,
- listwy chromowane specjalnie do tej wersji (z napisem BRM),
- specjalny wzór 16-calowych felg, który później był wykorzystywany w R45 2.0 V6,
- elementy zewnętrzne tylko do tej wersji (dyskusyjny, pomarańczowy uśmiech),
- panel aluminiowy w desce (zamiast imitacji drewna),
- aluminiowe zaślepki głośników niskotonowych i wysokotonowych,
- czerwone pasy bezpieczeństwa,
- aluminiowy panel otwierania szyb.
a w kwestii rozwiązań technicznych, to jedyna wersja wyposażona m.in. w torsena.
Dlatego nie ma lepszej wersji limitowanej niż BRM (British Racing Motor).
Obledna jest ta wersja BRM Na nasze forum zawital kiedys Holender, ktory mial tankowa i od razu sie w niej zakochalem
Warto dopisac, ze w R 200 BRM wystwpowla tylko w kolorze BRG
_________________ Był R 216 Gti, później R 600 SDI, a teraz Opel Vectra C
A słyszeliście coś na temat specjalnej produkcji R na zlecenie brytyjskiej królowej ? Takie plotki kiedyś mi się o uszy obiły...być może tylko plotki...
_________________ Bo fruwać jest generalnie nieroztropnie, więc nie pijcie przy otwartym oknie!
Ja jak kupiłem swojego Roverka to miałem na klapie naklejkę "Marine", która nie przypadła mi do gustu i się jej pozbyłem. Dzisiaj poszperałem trochę w google i wyczytałem że "Marine" to była właśnie jakaś limitowana seria produkowana od stycznia do listopada 1998r.
_________________ Sprzedam dużo gratów do R200 SDi
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum