Forum Klubu ROVERki.pl :: [R25 2.0 diesel] Slabe przyspieszenie
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R25 2.0 diesel] Slabe przyspieszenie
Autor Wiadomość
david7v 



Dołączył: 28 Lip 2012
Posty: 7



Wysłany: Sob Lip 28, 2012 02:03   [R25 2.0 diesel] Slabe przyspieszenie
Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000

Witam wszystkich forumowiczów. Od niedawna stałem sie posiadaczem Rovera 25. Od jakis 2 dni moj Rover stracił moc, mianowicie od 1000-2000 przyspiesza ''srednio'' a powyzej 2000 do jakis 3000tys obrotów nastepuje dziura. Samochod jakby tracil moc bardzo slabo reaguje na pedal gazu. Powyzej 3000tys jakos sie zbiera ale to bardziej ''tak z musu'', wiadomo turbina robi swoje. Czy ktos mial juz taki problem? co to moze byc? dodam ze samochod ma przejechane oryginalnie 165tys. km i nie dawno byla robiona regeneracja turbiny. Czy ktos moze mi w tym pomoc??:)
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Lip 28, 2012 02:03   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
chudson 



Pomógł: 31 razy
Dołączył: 14 Lis 2007
Posty: 619
Skąd: Gorzów Wlkp



Wysłany: Sob Lip 28, 2012 03:03   

Na odległość trudno coś powiedzieć powodów może być wiele jak przepływomierz, nieszczelna instalacja intercoolera, komputer itp lub coś z turbiną ponownie. Nie kopci mocno ? Oleju nie wypluwa koło turbiny ? słychac jak sie ona załącza przy odp. obrotach? Filtr paliwa zmieniany ? Jak zepsuła się turbina ,że była regenerowana ? Ty regenerowałeś czy poprzedni własciciel ?
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Sob Lip 28, 2012 08:00   

david7v, wierzysz w ten oryginalny przebieg ;) weź go przegazuj na jałowym czy wchodzi powyżej 4000obr/min, dodatkowo porównaj dynamikę z odpiętym przepływomierzem, jak jest lepiej to wiadomo od razu co padło :ok:
 
 
 
david7v 



Dołączył: 28 Lip 2012
Posty: 7



Wysłany: Sob Lip 28, 2012 14:38   

Odpiolem przeplywomierz i wszystko jakby po prostu reka odjal;] kreci sie idealnie tylko ze teraz nie chce wchodzic w obroty powyzej ~3800obrotow. czy to jest zwiazane z odpieciem przeplywomierza?? co teraz z nim zrobic? ale samochod odrazu jakby dostal drugie zycie;] nie kopci, nie widac plam oleju. Akurat w ten przebieg wierze poniewaz kupilem go od sasiada ktory jezdzil nim przez 9 lat;]
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Sob Lip 28, 2012 15:27   

przy tym przebiegu nie pada turbo ;) co teraz - pogadaj z Remigiuszem o mapkach mafless zastępujących przepływomierz dozywotnio - możesz jeszcze przeczyścić go - na forum wsio znajdziesz wystarczy poszukać :ok: pozdro
 
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Sob Lip 28, 2012 16:01   

bociannielot, pozwole sie nie zgodzić z Tobą bo gt15 może paść nawet przy 100 tys niestety jak się nie dba o nią we właściwy sposób ;]
david7v, czyli winna jest najprawdopodobniej przepływka i dwie opcje
Kupisz nową przepływke albo tak jak napisał bociannielot, Mapki od Remigiusza
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Sob Lip 28, 2012 16:59   

Podzielam zdanie Firq'a, moja turbałka ma, wierząc licznikowi ponad 250kkm i dmucha super, ale wiem, że niedbanie o turbo, może ją naprawdę szybko zabić ( moi dwaj koledzy to przerobili, jeden w Audi A3, drugi w Alfie 147 )
 
 
david7v 



Dołączył: 28 Lip 2012
Posty: 7



Wysłany: Sro Sie 01, 2012 11:27   

Wiec kupilem nowa przeplywke. Teraz mam pytanie czy jest jakis schemat jej instalowania? czy po podpieciu pod kostke musze odpiąc akumulator na jakis czy czas zeby komputer sie zrestartowal? czy moze musze jechac do specjalisty i podpiac sie pod komputer zeby np. wykasowac ewentualne bledy??
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Sro Sie 01, 2012 11:33   

david7v, no profilaktycznie możesz odpiąć aku - nic po wymianie nie musisz programować itp
 
 
 
david7v 



Dołączył: 28 Lip 2012
Posty: 7



Wysłany: Sro Sie 01, 2012 11:37   

I jest jakis okreslony czas przez ktory silnik musi byc odpiety od pradu? czy po prostu odpiac wsadzic wtyczke i podpiac?
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Sro Sie 01, 2012 11:38   

po prostu tak jak piszesz ;-)
 
 
 
david7v 



Dołączył: 28 Lip 2012
Posty: 7



Wysłany: Sro Sie 01, 2012 12:25   

Ok serdeczne dzieki :)) zaraz tak zrobie i napisze jakie sa efekty.

[ Dodano: Sro Sie 01, 2012 12:25 ]
Po podpieciu przeplywki jest jakby troche lepiej ale nadal to nie jest to co sie dzieje jak sie ja odepnie. Nadal jest taka dziura przy 2000 obrotow. Co moze byc tego przyczyna?
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Sro Sie 01, 2012 13:04   

david7v napisał/a:
Nadal jest taka dziura przy 2000 obrotow. Co moze byc tego przyczyna?


Nic, ten typ tak ma po prostu, ale jest na to kilka sposobów, zapraszam do działu tuningu mechanicznego serii iDT.
 
 
david7v 



Dołączył: 28 Lip 2012
Posty: 7



Wysłany: Sro Sie 01, 2012 19:43   

to co zrobic zeby troche ożywić Rovera??:) ale powaznie bedzie mial takie przyspieszenie?

[ Dodano: Sro Sie 01, 2012 17:19 ]
I przede wszystkim czy da rade podniesc moc nie duzym kosztem? bo nie ma co ukrywac nie dawno kupilem autko i niestety jestem troche splukany :)

[ Dodano: Sro Sie 01, 2012 19:39 ]
Zamieszczam filmik pokazujacy wkrecanie sie w obroty Rovera przed podpieciem przeplywki oraz po.

[ Dodano: Sro Sie 01, 2012 19:43 ]
niestety nic z tego nie moge wrzucic filmiku. Moze jest ktos kto by umial usunac ta usterke (oczywiscie nie za darmo) na terenie wojewodztwa mazowieciego??
 
 
Mundekk 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 04 Maj 2011
Posty: 241
Skąd: Łódź



Wysłany: Sro Sie 01, 2012 22:30   

david7v, tak jak napisał Jugol zapraszamy do działu tuning mechaniczny. Można znacznie podnieść moc małymi kosztami poczytaj sobie w tamtym dziale wszystko znajdziesz. W tych autach wymienia sie mapy na mafless(czyli bez przepływki, więc problem z przepłwomierzem od razu sie rozwiązuje) i najlepiej do tego wsadzić wtryski od sdi
 
 
david7v 



Dołączył: 28 Lip 2012
Posty: 7



Wysłany: Czw Sie 02, 2012 20:34   

Co dadza wtryski od SDI?? czym sie roznia od tych ktore obecnie posiadam?
 
 
Adrian 
Moderator



Pomógł: 227 razy
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 2726
Skąd: Ząbki

Rover 400

Wysłany: Czw Sie 02, 2012 21:06   

Mundekk napisał/a:
david7v, tak jak napisał Jugol zapraszamy do działu tuning mechaniczny


http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=66889
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R214iS 98r] brak mocy i slabe przyspieszenie
Goonies Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 42 Pią Sie 17, 2007 10:14
piter34
Brak nowych postów [R200 1,4 benzyna] slabe przyspieszenie + nadmierne spalanie
mala1988 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 22 Czw Wrz 29, 2011 09:06
Wylany
Brak nowych postów [R25] 03r diesel. Przyśpieszenie
Pazdzioch Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 8 Pon Gru 01, 2008 17:38
piter34
Brak nowych postów [R220SDi 99r] mam slabe hamulce
pyrzu18 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Sro Maj 05, 2010 08:28
pyrzu18
Brak nowych postów [R220 SDI 1997, ABS] Slabe hamulce
xtek Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 10 Pon Lut 11, 2008 18:37
Chester



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink