Forum Klubu ROVERki.pl :: [220 sd 96] Nie wchodzi na obroty dławi się i dymi
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Paul
Pią Lis 19, 2010 10:05
[220 sd 96] Nie wchodzi na obroty dławi się i dymi
Autor Wiadomość
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Wto Sie 17, 2010 19:55   [220 sd 96] Nie wchodzi na obroty dławi się i dymi

Witam mój sasiad kupił pół roku temu 220 SD 86 KM i woczoraj przyprowadził go do mnie bo auto nie chce jechac i nie wkręca się na obroty czasem nawet cieżko ma odpalic.
Pierwsze co sprawdziłem to wtryski pokolejii wyciągałem wszystkie i zakładałem inne (na pewno sprawne) od rovera seri L nic nie pomogło..;/
Nastepnie sprawdziłem czy paliwo idzie ze zbiornika i na wszelki wypadek podałem mu czyste paliwo z bańki za pomocą wężyka i nic auto dławi się.
Czasem jest tak ze auto zapali i kręci się do 5000 i po chwili obroty spadają i tak do 2000 obr/min i wiecej się nie wkręci...;/
Odpiąłem wtrysk sterujący i zapaliłem auto i tu ku mojemu zdziwienie nic się nie stało nawet kontrolka silnika się nie zapaliła ;/
Sprawdziłem układ paliwowy przy pompie i jest ok pompa jest zasilona paliwem z banki i przelewem wraca do zbiornika czyli tak jak byc powinno.
Dziś sąsiad mi oznajmił ze tydzien temu zalał auto Biopaliwem no ale nie wiem czy biopaliwo pokonało by silnik seri L ;/
MOje pytania są takie czego jeszcze szukac, gdzie tkwi problem ze auto nie chce wejśc na obroty i przy tym jak się dławi to troche bardziej dymi na biało niebiesko.
Czym steruje wtrysk sterujący w SD z pompą mechaniczną ??
Czy przepływomierz może miec jakieś znaczenie ze auto nie chce wejśc na obroty ?? Czego szukac ?? bo brakuje mi pomysłów
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Sie 17, 2010 19:55   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Wto Sie 17, 2010 20:32   

Firq napisał/a:
Pierwsze co sprawdziłem to wtryski pokolejii wyciągałem wszystkie i zakładałem inne (na pewno sprawne) od rovera seri L nic nie pomogło..;/

Jak wsadziłeś od iDT to jasna sprawa, że nie pomoże, bo wtryski od iDT w SDi/SD strasznie zamulają silnik.
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Wto Sie 17, 2010 21:45   

wtryski od SDI ten sam rocznik założyłem i nic
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
korzen 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 83
Skąd: pn



Wysłany: Wto Sie 17, 2010 21:51   

podobne objawy miałem jakiś czas temu i okazało się że wszystkiemu winne były poprzecierane przewody prowadzące do kostki przy pompie wtryskowej. zaizolowalem i znikło falowanie obrotów, kopcenie, nie wkręcanie się na obroty i problemy z odpalaniem:) sprawdź może u ciebie też tak będzie.
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Wto Sie 17, 2010 21:55   

Ty masz sdi pompe sterowana przez kompa a tu jest przypadek SD pompa mechaniczna
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
korzen 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 83
Skąd: pn



Wysłany: Wto Sie 17, 2010 21:56   

racja. nie doczytałem
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Wto Sie 17, 2010 22:06   

nie szkodzi :)
Jakieś inne propozycje Panowie ?
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
praktis 



Pomógł: 55 razy
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 736
Skąd: Żyrardów



Wysłany: Wto Sie 17, 2010 22:11   

Filtr paliwa kiedy wymieniany?
_________________
Kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle ...
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Wto Sie 17, 2010 22:18   

wczoraj i nie jest on powodem ;/
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
plemaster 



Pomógł: 21 razy
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 391
Skąd: Wrocław

Rover 200

Wysłany: Wto Sie 17, 2010 22:38   

Tak jak mówisz usterki nie powinno spowodować biopaliwo... ja tankowałem tylko bio do czasu aż nie podrożało do 4 zł ;P i wszsytko było ok. Ale kiedyś czytałem trochę na temat tego oleju z roślinek i pamiętam że było coś o tym że bio ma inną gęstość od zwykłego diesla i przez pierwsze tankowania "wypłukuje" jakiś "osad" który osiada przy używaniu zwykłego diesla. Może to właśnie jakieś syfki gdzieś wlazły.
 
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Wto Sie 17, 2010 22:54   

MOże i tak ale gdzie by to aż tak dławiło ze odpale auto i pedał w podłoge wejdzie na wysokie obroty chociaż nie zawsze i po chwili obroty spadaja i nie wejdzie wyżej jak 2000 obr/min a jak puszcze gaz to dławi sie i chce zgasnąć
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Wto Sie 17, 2010 23:02   

Może pompa siada? Chyba mechaniczna nie jest nieśmiertelna ;)
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Wto Sie 17, 2010 23:06   

tez biore to pod uwage ale najpierw chce sprawdzić wszystko co można. Bo są chwile ze auto odpalę i Hula do 5000 obr/min i pohcodzi pochodzi zgasze auto i na nowo nie chce sie wkręcać....
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
mirwin 



Pomógł: 24 razy
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 628
Skąd: Wołomin

Rover 400

Wysłany: Sro Sie 18, 2010 08:46   

A turbinka, normalnie chodzi?
 
 
praktis 



Pomógł: 55 razy
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 736
Skąd: Żyrardów



Wysłany: Sro Sie 18, 2010 08:52   

Przy przegazówce nie zasysa gruszki?
_________________
Kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle ...
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Sro Sie 18, 2010 09:30   

turbinka jest troche spocona ale chodzi wirnik się kręci luzy w normie na wirniku.
gruszki nie zasysa juz sprawdzałem to i pozatym podaje paliwo z banki bezpośrednio i nic nie pomaga
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
gwidon1701 




Dołączył: 22 Lis 2009
Posty: 66
Skąd: Połczyn Zdrój



Wysłany: Nie Sie 05, 2012 17:08   

Firq mógłbyś napisać co mu było ? Bo mam bardzo podobny problem .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R25] nie wchodzi na obroty i dymi na biało
mlody4woj Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 17 Wto Lis 15, 2011 19:57
gralu
Brak nowych postów [R25] Nie wchodzi w obroty
patryk20 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Pią Mar 02, 2012 01:12
Remigiusz
Brak nowych postów [zr160] nie wchodzi na obroty
scorpion Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 11 Pią Cze 10, 2011 20:38
doktor_who
Brak nowych postów [R25 1.4] Nie wchodzi na obroty, nierówno pracuje
krzychuuu1992 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 22 Pon Cze 19, 2017 13:16
krzychuuu1992
Brak nowych postów [Rover 25 2,0 idt ']01nie wchodzi na obroty
rafal01 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Nie Kwi 05, 2009 19:57
rafal01



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink