Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2002
Witam
Wczoraj umyłem cześć silnika kola alternatora, później odpaliłem i po 15 min z alternatora poleciał dym. Okazało sie ze szczotka sie ułamała (nie widzę związku z tym myciem ale moze ...) Pytanie - jak sprawdzić regulator napięcia. Cewki i diody sa ok, ale nie wiem jak sprawdzić regulator. Wymontowanie alternatora w tym aucie to "przygoda" wiec wołałbym miec pewność ze wsadzę dobry. Próbowałem sprawdzić tak - pod szczotki żarówka 5W a do punktów + i - podłączyłem regulowany zasilacz. Żarówka po włączeniu zasilacza tylko mignie, nie zapala sie przy obniżeniu napięcia. 2 Wyjścia z regulatora (te mniesz obok szczotek nie podpinałem. Czy dobrze go sprawdzam bo z pomiarów moich wynika ze jest uszkodzony
Pozdrawiam
[ Dodano: Sro Wrz 05, 2012 13:37 ]
mój sposób opisany nie byl prawidłowy, postanowiłem poskładać mimo wszystko alternator i wszystko gra, czyli opis wyżej jest zły
Ostatnio zmieniony przez apples Czw Wrz 06, 2012 07:19, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sro Wrz 05, 2012 12:37 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum