Typ: Di Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996
@EDIT:
witam. Więc przylutowałem wszystko jak trzeba i biegi I II i III działają tym samym tempem. IV natomiast szybciej się kręci. O co chodzi ? Moze to wina tych rezystorków że są RDC i RDO ?
zlutuj druty oporowe i tyle cudow. a jak juz chcesz lutowac te rezystory to po pierwsze pisze tam wyraznie ze szeregowo wiec zdjecie nawet nie potrzebne, po drugie ze zdjecia wiecej widac niz z Twojego szkicu
szeregowo i równolegle to nie za bardzo wiem jak to jest ja właśnie ze zdjęcia nic nie wiem, a z obrazka bardziej rozumiem Jedną końcówką rezystorka do jednej blaszki, a drugą do drugiej ? Czy obie końcówki rezystorka do jednej blaszki ?
ok poradziłem sobie, w sumie stare druciki skręciłem bez lutowania i wymiany na rezystorki i działa a jak się spierniczy to już wiem jak to połączyć i gitara
[ Dodano: Sro Sie 22, 2012 20:31 ]
witam. Więc przylutowałem wszystko jak trzeba i biegi I II i III działają tym samym tempem. IV natomiast szybciej się kręci. O co chodzi ? Moze to wina tych rezystorków że są RDC i RDO ?
W tym temacie na stronie pierwszej są zdjęcia kol. Robertus74 a na drugiej moje - może to Ci pomoże. Jeżeli "biegi " źle działają - raczej połączyłeś źle - kol. sTERYD w ww. temacie wytłumaczył zasadę działania (ostatni post - pierwsza strona).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum