Forum Klubu ROVERki.pl :: [R all] Reanimacja starego pilota
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R all] Reanimacja starego pilota
Autor Wiadomość
KKamil 



Dołączył: 05 Lis 2010
Posty: 18
Skąd: Łódź



  Wysłany: Pon Sie 27, 2012 12:07   [R all] Reanimacja starego pilota
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 1997

Mam pytanie do Was koledzy, udało mi się w rzeczach firmowych odnaleźć pilota do Rovera - 3TXA oraz kod odblokowujący immobilizer. Pracownik powiedział mi, że pilot raczej nie działa i była taka sytuacja że nie wiedzieli co z samochodem zrobić, wzięli go na lawetę gdzie odczytali kod i otworzyli go awaryjnie, później już używali zapasowego pilota 17TN i ten nadal działa.

Teraz pytanie czy warto spróbować oddać go do jakiegoś wykwalifikowanego elektryka aby spróbował tego pilota reanimować ?

Czy jeżeli pilot będzie działał to po kilku latach kiedy po prostu nie był używany będzie trzeba go od nowa programować ?

Jeżeli uda się przywrócić do życia pilota to czy przy próbie zsynchronizowania go z samochodem może się jakby "od synchronizować" 17TN ?

Jak dobrze rozumiem skoro są to fabryczne piloty od nowości to powinny one być wpisane w alarm samochodu i działać bez problemowo - zarówno jeden pilot jak i drugi ?

Z góry dziękuję za jakie kolowiek odpowiedzi.
Pozdrawiam
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Sie 27, 2012 12:07   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Pon Sie 27, 2012 12:19   

KKamil napisał/a:
Teraz pytanie czy warto spróbować oddać go do jakiegoś wykwalifikowanego elektryka aby spróbował tego pilota reanimować ?

Pewnie, że można.
KKamil napisał/a:
Czy jeżeli pilot będzie działał to po kilku latach kiedy po prostu nie był używany będzie trzeba go od nowa programować ?

Programować nie, tylko zrobić synchronizacje tzw. 4 razy wcisnąć przycisk zamykania.
KKamil napisał/a:
Jeżeli uda się przywrócić do życia pilota to czy przy próbie zsynchronizowania go z samochodem może się jakby "od synchronizować" 17TN ?

Nie.
KKamil napisał/a:
Jak dobrze rozumiem skoro są to fabryczne piloty od nowości to powinny one być wpisane w alarm samochodu i działać bez problemowo - zarówno jeden pilot jak i drugi ?

Tak.
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
Harry 
Klubowicz



Członek Zarządu


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 2816
Skąd: Łódź

Rover 200

Wysłany: Pon Sie 27, 2012 17:26   

pilot 3txa mógł pasć śmiercią naturalna,ze tak powiem.
Jeżeli auto miało oryginalnie 3txA, a później do pamieci został wprowadzony 17tn to z pamięci został usunięty 3txa, W momencie kiedy bys przypisywał piloty do auta i byś miał 3txa i 17tn to wtedy oba piloty będą w pamięci alarmu

[ Dodano: Pon Sie 27, 2012 18:26 ]
Cytat:
Jak dobrze rozumiem skoro są to fabryczne piloty od nowości to powinny one być wpisane w alarm samochodu i działać bez problemowo - zarówno jeden pilot jak i drugi ?
mógł być np. jeden pilot 3txA i kiedy padł został zaprogramowany 17tn
 
 
 
KKamil 



Dołączył: 05 Lis 2010
Posty: 18
Skąd: Łódź



Wysłany: Pon Sie 27, 2012 21:37   

Tzn. autko zostało kupione w polskim salonie. Jesteśmy jego pierwszym właścicielem i te piloty - 3TXA oraz 17TN otrzymaliśmy w salonie. Tylko właśnie nie wiem jak może być z programowaniem tych pilotów, czy będzie je trzeba programować od nowa. Ale może być tak jak mówisz Harry.
Mimo wszystko warto oddać go do elektryka aby sprawdził wiązki i może pilot zacznie działać ? Czy dać sobie spokój i kupić nowego pilota ?
Mając ten czterocyfrowy kod awaryjny - zawsze rozbroję immo w samochodzie, w razie np. gdy w jednym - sprawnym pilocie rozładuje się bateria ?
 
 
Harry 
Klubowicz



Członek Zarządu


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 2816
Skąd: Łódź

Rover 200

Wysłany: Pon Sie 27, 2012 22:03   

tak immo wyłączysz. Jeżeli dostałeś dwa piloty w salonie to oba powinny być w pamięci(o ile podczas odzyskiwania kodu, nie usunęli go z pamięci), tylko, że jeden już mógł się zużyć
4 cyfrowy kod masz na karcie czy na blaszce. Jeżeli na blaszce to jest do nr grotu kluczyka
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R25] Zamykanie z pilota
ixtab Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 7 Pon Lip 09, 2012 12:39
ixtab
Brak nowych postów [R All] Sprawdzenie pilota
Krzys1757 Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 3 Pią Kwi 08, 2011 12:47
Wizard_gp
Brak nowych postów [R SDI] uruchamianie silnika z pilota
funkcja alarmu
funfel Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 1 Sob Paź 31, 2009 00:11
darek_wp
Brak nowych postów [R All] Samodzielne programowanie pilota!
woythiekus Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 22 Wto Maj 12, 2009 21:54
penio
Brak nowych postów [R25] Pomorze dorobienie pilota.
DunajDunaj Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 1 Pią Paź 20, 2017 22:38
sTERYD



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink