Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Maj 2008 Posty: 366 Skąd: Nowa Huta
Wysłany: Nie Cze 28, 2009 22:37 [MG rózne modele] zegary
Hej, mam pytanie jak sa Rovery/MG z balymi tarczami/zegarami to na jaki kolr sa podswietlane? Zdjecia z allegro czy tego typu mijesc nie pokazuja tego a ciekawi mnie to bo myslałem o zmianie ale nie chce kombinowac za bardzo z wzorami, a od mg pasowałby idealnie do 26 bo to to samo. Jak to jet roziwazane? Jakby mogl jakis własciciel dac zdjecia tarcz w dzine po sasnosci i jak swieca. Dzieki.
SPAMU¦
Wysłany: Nie Cze 28, 2009 22:37 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Maj 2008 Posty: 366 Skąd: Nowa Huta
Wysłany: Pon Cze 29, 2009 08:55
Przełozenie takich do 25tki. Jak to w praktyce wygada? Podejmował sie ktos? To same tarcze ewentualnie wskazowki czy to cały panel łacznie z wyswietlaczem? Szczerze to wole orginalne od jakis badziewiow z alledrogo...
Przełozenie takich do 25tki. Jak to w praktyce wygada? Podejmował sie ktos? To same tarcze ewentualnie wskazowki czy to cały panel łacznie z wyswietlaczem? Szczerze to wole orginalne od jakis badziewiow z alledrogo...
No mozna tarcze przelozyc ale latwiej jest podpiac caly panel, mniej roboty jest.
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Maj 2008 Posty: 366 Skąd: Nowa Huta
Wysłany: Pon Cze 29, 2009 10:38
Moglbys na zdjeciu zaznaczyc co obejmuje stwierdzenie cały panel? Bo wczesniej wydawało mi sie oczywiscie a jak zaczałem sie temu przygladac to juz mam kilka wersji
A przy przekłądce panelu co bedzie wyswietlac wyswitlacz, moj przebieg zapisany jakos w komputerze czy liczył bedzie przebieg z auta dawcy?
Moglbys na zdjeciu zaznaczyc co obejmuje stwierdzenie cały panel? Bo wczesniej wydawało mi sie oczywiscie a jak zaczałem sie temu przygladac to juz mam kilka wersji
A przy przekłądce panelu co bedzie wyswietlac wyswitlacz, moj przebieg zapisany jakos w komputerze czy liczył bedzie przebieg z auta dawcy?
No jak wymienisz to bedzies mial ten stan licznika od dawcy, trzeba bylo jechac jak masz elektroniczny gdzies zmienic stan licznika na twoj jaki masz teraz chyba ze to tobie nie przeszkadza.
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Maj 2008 Posty: 366 Skąd: Nowa Huta
Wysłany: Pon Cze 29, 2009 12:15
No to ostatnie juz pytania:
1) Gdzie mozna stan licznika przekrecic? Pewnie u kogos kto sprzedaj szpaclowozy, ale dzie jeszcze? U mechanika ktory mi podlaczał R do kopmputera? Bedzie to umiał zrobic?
2) Napewno sruby i kale wszsytkie te same rozstaw itp?
3) Czy były jakies ROVERY (nie MG) z takmi tarczami? Jednak ten znaczek bedzie mnie raził. 45 wiem ze maja białe tarcze tez, na oko panel identyczny, ale na oko to chłop umarł w szpitalu...
4) No i trzeba zwrocic uwage by nie był to panel z Anglika jak ten dany przez Ciebie jako przykład.
1) Nie wiem nie przekręcałem nigdy licznika ale na pewno takich speców nie brakuje i się w okolicy znajdzie W sumie powinien umieć jak się z twoim komp podłączył.
2 i 3) No muszis kupic zegary z Rover 220 lub 25 lub Mg Zr to będą pasować inne nie. Ty masz 25 po liftingu i masz elektryczny miernik km? Bo jak masz zwykle cyferki które sie kręcą to będzie wszystko pasować tylko jedna wtyczka jest więcej i trzeba to dorabiać. Ale jak masz elektroniczne to jest to Plug&Play z Mg Zr
4) No to tak.
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
No jak wymienisz to bedzies mial ten stan licznika od dawcy, trzeba bylo jechac jak masz elektroniczny gdzies zmienic stan licznika na twoj jaki masz teraz chyba ze to tobie nie przeszkadza.
Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Maj 2008 Posty: 366 Skąd: Nowa Huta
Wysłany: Pon Cze 29, 2009 18:34
Krzysi3k5 napisał/a:
Bzdura
W komputerze zapisywany jest przebieg.
Hmm na moj mały rozumek tak powinno byc ale pamietam ze jak szukałem w temacie zegarow to ktos opisywał jak przy zamianie samych tarcz połąmał wskazowki wiec musiał zmienic cały panel i jaja z przebiegiem miał.
Te białe od nowych 25tek to sa identyczne nie?
Łatwo nie bedzie znalezc chyab ze sposobem, np znajduje sprzedawce takeigo auta z okolicy i proponuje mu zamiane za jakas sume, on sprzedaje auto za te sama cene plus to co ode mnie a ja mam nowe zegary, ha!
[ Dodano: Pon Cze 29, 2009 19:36 ]
Nie widze tam paska czerwonego na obrotomierzu, ale moze to przez brak podswietlenia.
[ Dodano: Pon Cze 29, 2009 19:42 ]
To lepsze zdjecie z takiej 25tki, nie wydaje mi sie zeby był taki sam, ale nie wiem czemu mi sie nie wydaje. Cos mi nie pasuje/brakuje.
wskazowki sie nie siweca i chyab troche inne. Kurde te z MG wygladaja lepiej. Najlpiej jakby ktos z forum kto ma mg i nowsze 25tki wrzucił jakies eleganckie zdjecia za dnia, zaswiecone i w nocy swiecace:) Bylbym wdzieczny.
Jest temat na niemieckim forum gdzie gość sobie kupił zegary od tych po liftingu i wsadził te z 2004 roku i miał ten stan licznika poprzedniego właściciela.
Kurcze nie wiedzialem ze mialy R25 tez biale myslem tylko ze w R45 byly
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
niuton śmiało możesz sobie wkładać zegarki z MG ZR w całości, jak nie jesteś pewien swoich sił to będzie to dla ciebie ułatwieniem bo nie jesteś niczego w stanie zepsuć, po prostu musisz dostać się do swoich starych, wypiąć kable i wpiąć nowe przykręcić i już wszystko działa, najważniejsze aby sobie z diesla do benzyn ki nie wstawić i odwrotnie. Ja swoja przygodę zacząłem od wymiany żaróweczek, później skrobanie tarcz aby lepiej świeciły, następnie wymiana wskazówek na przewodzące światło i wymiana obrotka to znaczy mechanizmu i wszystko działa a efekt zadowalający. Z ciekawostek swoje nowe wskazówki porównane z oryginalnymi MG ZS i są 100% lepiej doświetlone niż oryginał. Szkoda że w MG ZR nie zastosowano podświetlanych wskazówek jak w ZS ale to można zmienić samemu. Moim zdaniem powinieneś wsadzić z MG ZR ale nie wiem jaki styl preferujesz może to zepsuć całość. Ja żałuje że do R400 nie można przełożyć zegarów z MG ZS, no ale jak to mówią cel uświęca środki i aby mieć takie zegarki trzeba będzie zmienić samochód no ale to za jakieś 3-4 mc. i wszystko będzie OK
Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Maj 2008 Posty: 366 Skąd: Nowa Huta
Wysłany: Pon Cze 29, 2009 22:10
Przekładki to ja sie nie boje. O wiele tu pytam za wczasu bo czasem nie kontroluje siły i cos upierd...e nie wiedzac ze gdziues byłą srubka- takiego czegos sie boje. Auto swoje juz grubo mam rozmyslone. Tez nie chce kupic tarcz ktore okaza sie lipne. DZis kumpel mnie cos postraszył ze jak miał astre a chciał zmienic cały ten panel to koniecznie musiałby byc od modelu o tej samej pojemnosci bo by przekjłamywało.... Moze cos takiego byc? No i jeszcze chciałbym zeby sie wypowiedzieli włąsciciele orginalnych tarcz co do wygladu czy rzeczywiscie te z rovera i te z mg sie roznia, bo moze tylk ozdjecia lipne znalazłem. Jak juz wszytsko bedzie rozplanowane zaczne polowac na tarcze.
niuton to co kumpel ci powiedział to kompletna bzdura, nie wież w to najważniejsze tak jak ci napisałem aby do benzyny była benzyna a nie diesel !!!!!!!! I odwrotnie i to wszystko. Ja w swoim R400 przez 2 tyg jeździłem z zegarami od anglika i prócz złego pokazywania km bo tam mph wszystko było OK nawet wskaźnik paliwa się wyzerował do mego stanu
Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Maj 2008 Posty: 366 Skąd: Nowa Huta
Wysłany: Wto Cze 30, 2009 18:26
No i mam juz okazje, z mg zr 160 konnego ładne europejskie zegary. Ze znacziem cos zrob lub sie przyzwyczje. Przebieg m9 sie zmniejszy
Mam nadzieje ze nie bedzie nigdzie przeklamywac, ani predkoc ani obroty. Chyba biore.
a propo znajac tego gocia co mowił o przekłamywaniu to raczej nie plótł kocopołów bo to nie w jego zwyczaju a mowił o astrach a na eRkach sie nie zna...
[ Dodano: Sro Lip 01, 2009 09:44 ]
camaro17 napisał/a:
Szkoda że w MG ZR nie zastosowano podświetlanych wskazówek jak w ZS ale to można zmienić samemu.
Napewno mozna, ale na zdjeciu w pierwszej odpowidzi w temacie wskazowki sie swieca, wiec...
i tu też http://moto.allegro.pl/it...zr_1_4_16v.html i mówię ci z 100% świadomością że wskazówki w MG ZR są NIE podświetlane. Jedyna opcja to farbka fluorescencyjna ale nie masz oświetlenia z góry wskazówek i musisz przerabiać, lub drastyczniejsza opcja nowe wskazówki i doprowadzenie oświetlenia, ja po takie operacji właśnie jestem. Najlepiej mieć 1 zestaw w zapasie bo wszystko może się stać, ja nie miałem i tydzień jeździłem bez zegarów później tydzień od anglika a teraz już normalnie z nowymi wskazówkami zachęcam do mego tematu.
http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=37225 na samym końcu , co do zdjęć to są poglądowe nie mam czasu na zamieszczenie całości jak krok po kroku, ale w weekend coś będzie jak poprawić wszystko na cacy.
Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Maj 2008 Posty: 366 Skąd: Nowa Huta
Wysłany: Sro Lip 01, 2009 09:48
Ja wierze, ale jak sie ma to do tego zdjecia? Chyab ze to nie sa podswietlane a tylko mi sie tak wydaje bo szczerze nigdy nie widziałem na zywo podswietlanyc, a jak sa to w jaki sposob własciciel to zrbił. Nigdy nie bawiłem sie nawet nie zwracałem uwagi na zegary takze po prostu sie nie znam.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum