Pilnie poszukuje MG ZR z minimum 2004r. w wersji po lifcie, 103KM, 1.4 benzynka. Stan jak najlepszy, bezwypadkowy, bez korozji z minimalnym przebiegiem. Stan najlepiej idealny . Wchodzi możliwość kupna z Niemiec. Cena kupna w PL do 13 tysięcy złotych, a W Niemczech najlepiej Max 2.5 Tysiąca Euro. Są to ceny +/-. W załącznikach zamieszczam kilka ofert jakie znalazłem dotychczas na internecie. Proszę o opinie na ich temat i jak najszybszą odpowiedz najlepiej Tu na Forum, albo na maila: kamil-d-atlasik@wp.pl.
http://otomoto.pl/mg-zr-9...-C25804806.html
Coś za tani, nawet do opłat. Czyżby byłby jakiś haczyk Tak ogólnie to na fotkach źle nie wygląda. No i brakuje jednej zaślepki w przednim zderzaku która kosztuje w okolicach 200-300 zł.
zgadzam sie z przedmówcą, dodam jeszcze, że ma wgniotkę na boku za kierowcą.... Moim zdaniem (patrząc na kierownicę) przebieg jest zmniejszony....
leszczu napisał/a:
http://suchen.mobile.de/a...Features=EXPORT
Jedyna mankamet to przednie szybki na korbkę.
Dokładnie przeciwmgielnych przód też nie ma, spojlerków na progach brak (inne egzemplarze mają, niech sie wypowiedzą inni czy powinien mieć) ale za to pięcio drzwiowy.... Bardzo czysty, zadbany, z tego zestawienia jak dla mnie najładniejszy.Porównaj zużycie kierownicy z tym w PL a przebieg maja podobny....
leszczu napisał/a:
http://suchen.mobile.de/a...Features=EXPORT
Przedni zderzak, jakby ma inny odcień. Brak znaczków na tylnych słupkach
szyby korby
leszczu napisał/a:
http://suchen.mobile.de/a...Features=EXPORT
ten wygląda ładnie. Ma fajną rzadko spotykaną tapicerkę.
Za 13k zł w takim stanie jakiego wymagasz to szukaj raczej MG ZR przed liftem. Dostępność części blacharskich będzie większa, a w środku nie będzie morza plastiku. Poszukaj w dziale GIEŁDA, ktoś z Krakowa miał do sprzedania ZR.
Dzięki za opinie Te szyby na korbki faktycznie wada. Nie widzi mi sie kupować auto za 12 tys i ręcznie odsuwać szyby, wolałbym jednak jakiś komfort . Na razie jestem za opcją nr 4 ale do kupna auta jeszcze min miesiąc bo dopiero wtedy uzbieram pieniądze. Byłbym wdzięczny gdyby ktoś miał możliwość obejrzenia tego auto (opcja nr 4), może ktoś w niedługim czasie bd przejazdem to by obejrzał. Byłbym naprawdę wdzięczny .
A i jeszcze jedno pytanie może gdzieś była ale jestem nowy i tu jest naprawdę bardzo dużo informacji. Czy jest jakaś zasadnicza różnica między Roverem 25 po lifcie a MG ZR ? Oprócz bardziej sportowego wyglądu ?
są jeszcze ze 4 inne oferty ale troszkę starawe i bez zdjęć to nie wrzucałem.
Wiem, że troszkę dużo ale bardzo ciężko dzisiaj znaleźć zadbane Mg bądź Rover 25 (też biorę pod uwagę ale jestem zakochany w MG ) więc chciałbym prosić o waszą ocenę
SiwyMGZR, dobrze wyregulowany gaz przy VVC to bardzo mały spadek mocy. Poczytaj ten temat http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=76474 masz tu wykresy z hamowni VVC na gazie i benzynie.
Trzeba przyznac, że tak czy siak moc imponująca ale mam złe wspomnienia z instalacją gazową i dlatego jestem troszke nie ufny ale też nie jestem wybredny.
Dieselek odpada gdyż nie mam opcji garażowania na czas obecny i na pewno nie byłby on garażowany przez cały ten rok i być może następny więc dieselek by się troszkę nie sprawdził ale coraz bardziej przekonują mnie MG ZR z przed liftingu. Może macie jakieś oferty ? a jak to jest z tą uszczelką pod głowica ? kupując ayto jak sprawdzić czy jest ona sprawna ?
No i to już jest argument przeciw dieslowi... Szukaj benzynki, tylko nie 1.4, bo to trochę bieda żeby wersja sportowa miała ten sam silnik, co zwykły 200/25
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum