Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Zwarcie wiazki i wypadanie zapłonu na 4 cylindrze
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Zwarcie wiazki i wypadanie zapłonu na 4 cylindrze
Autor Wiadomość
tomi24lbn 




Pomógł: 12 razy
Dołączył: 15 Mar 2013
Posty: 268
Skąd: Lublin

Rover 75

  Wysłany: Sob Mar 08, 2014 10:47   [R75] Zwarcie wiazki i wypadanie zapłonu na 4 cylindrze
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: 2000

Witam mam problem z wypadaniem zapłonu na czwartym cylindrze ,nie da się wykasować błędu . Zaczęło się od zwarcia wiązki wtrysku 4 ,wiązkę sprawdziłem naprawiłem i podmieniłem świece, cewkę ,wtryskiwacz i nic. Silnik pracuje prawidłowo na wszystkie gary ,obroty nie falują. Błędy sprawdzane interfejsem Elm ,zawsze kasował błędy
Czy możliwe że coś stało się z ecu??????
Proszę o pomoc

[ Dodano: Sob Mar 08, 2014 10:47 ]
1.Włączam zapłon kasuje błędy program pokazuje że błędy zostały skasowane.
2.Wyłączam zapłon ,po chwili włączam znowu zapłon skanuje i błąd nadał istnieje .
Dlaczego nie mogę skasować błędu ?? ?
Czy zwarcie wtrysku uszkodziło komputer silnika??? jak to sprawdzić???
_________________
Wypożyczam blokady do KV6
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Mar 08, 2014 10:47   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
rafalmis1 




Pomógł: 78 razy
Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 2998
Skąd: Dynów

Rover 75

Wysłany: Sob Mar 08, 2014 11:55   

Podmieniles cewkę, ale czy razem z fajka?? Czy fajka została ta co bbyła a cewka inna??
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
rtoip69 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 25 Gru 2010
Posty: 139
Skąd: jasło



Wysłany: Sob Mar 08, 2014 14:54   

Fajka to raczej tutaj nie ma nic wspólnego z tym, bo silnik nie odpalany tylko zapłon włącz- wyłącz . Tak jest w opisie .
 
 
tomi24lbn 




Pomógł: 12 razy
Dołączył: 15 Mar 2013
Posty: 268
Skąd: Lublin

Rover 75

Wysłany: Sob Mar 08, 2014 17:05   

Podmieniona cewka z fajką .
Dziwi mnie to że auto nie odpalane a błąd nadal występuje.
_________________
Wypożyczam blokady do KV6
 
 
rtoip69 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 25 Gru 2010
Posty: 139
Skąd: jasło



Wysłany: Sob Mar 08, 2014 21:13   

To coś z ECU będzie , a masz lpg ?
 
 
tomi24lbn 




Pomógł: 12 razy
Dołączył: 15 Mar 2013
Posty: 268
Skąd: Lublin

Rover 75

Wysłany: Sob Mar 08, 2014 21:45   

Tak mam Lpg. instalacja Lpg była odłączana i było sprawdzane na PB pracuje na wszystkie cylindry na Pb jak i Lpg
_________________
Wypożyczam blokady do KV6
 
 
rtoip69 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 25 Gru 2010
Posty: 139
Skąd: jasło



Wysłany: Nie Mar 09, 2014 10:15   

Może taka adaptacja ECU pomoże .

1. Odłączamy najpierw minusowy (-) zacisk następnie dodatni (+) // po paru chwilach zostają skasowane dane zapisanie w pamięci ECU.
2. Podłączamy (+) dodatni zacisk akumulatora, a następnie masę (-).

ADAPTACJA ELEKTRONICZNEGO URZĄDZENIA STERUJĄCEGO (ECU)

Ponieważ obowiązuje jeszcze nakaz jazdy na światłach mijania/dziennych, polecam uruchomić silnik z włączonymi światłami. Szczególnie osobom, którym auto ma poniżej 900obr/min po włączeniu świateł. Oczywiście adaptację przeprowadzamy na PB*

1. Uruchamiamy silnik i pozostawiamy do osiągnięcia nominalnej temp. 90C czyli wskaźnik na połowie.
2. Zwiększamy obroty do 1200 i czekamy 2 minuty.
Dzięki tym czynnościom urządzenie sterujące zachowuje ponownie w pamięci wartości określające bieg jałowy i inne wartości eksploatacyjne.
3. Zaleca się jeszcze przejechanie około 8 km z różnymi prędkościami, w celu zakończenia procesu zapamiętywania i doprowadzenia do normalnej pracy silnika. Aby komputer poznał cały zakres napięć podawanych przez TPS (czyli jakie napięcie odpowiada pozycji 0 i max przepustnicy) należy przez chwilę wcisnąć pedał przyspieszenia do końca.

Można użytkować auto bez wykonania powyższych czynności, jednak mogą pojawić się przez kilka/kilkanaście kilometrów takie objawy, jak nierówna praca silnika, nierównomierne przyspieszanie czy szarpnięcia. Jeśli w aucie jest LPG, to polecam przeprowadzenie adaptacji.

Pozdrawiam.

*dotyczy aut z LPG
 
 
tomi24lbn 




Pomógł: 12 razy
Dołączył: 15 Mar 2013
Posty: 268
Skąd: Lublin

Rover 75

Wysłany: Nie Mar 09, 2014 10:41   

Aku był odłączany ,na PB tez jeździłem . Wykonam taką adaptacje nic nie zaszkodzi ,chociaż wątpię żeby to pomogło bo błąd jest natychmiast po podłączeniu aku .
_________________
Wypożyczam blokady do KV6
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Wypadanie zapłonu
Ozi546 Rover serii 75, MG ZT 10 Wto Mar 12, 2019 17:55
Ozi546
Brak nowych postów [R 75] Uboga mieszanka i wypadanie zapłonu
oloko3 Rover serii 75, MG ZT 2 Sob Gru 21, 2013 18:20
oloko3
Brak nowych postów [R75] Wypadanie zapłonu warsztat Wrocław
Radek10 Rover serii 75, MG ZT 1 Wto Cze 11, 2019 16:18
dawidd
Brak nowych postów Wypadanie zapłonu i nierówna praca silnika
Mateo2210 Rover serii 75, MG ZT 6 Sob Kwi 27, 2024 23:04
Mateo2210
Brak nowych postów [R75] wypadanie zapłonu i spadek mocy po rozgrzaniu
Ramzes120 Rover serii 75, MG ZT 2 Sob Maj 25, 2019 11:00
Ramzes120



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink