Forum Klubu ROVERki.pl :: Leifa Eriksona Rover 400
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Leifa Eriksona Rover 400
Autor Wiadomość
Leif_Erikson 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lis 2012
Posty: 30

Rover 400

Wysłany: Czw Kwi 25, 2013 18:17   Leifa Eriksona Rover 400

Obecny na forum jestem już od jakiegoś czasu, ale dopiero teraz postanowiłem pochwalić się moim Roverem. :)

Czekałem na wiosnę, by założyć mu nowe koła, które udało mi się zdobyć kilka tygodni temu. Po zakupie (jestem jego właścicielem od roku) wymieniłem fotele na oryginalne, skórzane w takim samym kolorze, jak reszta wnętrza (szare). Efekt jest fantastyczny. Welur (choć był w przyzwoitej formie) się nie umywa.

Moja 4-setka nie jest idealna, choć na tle tego, co widzę w pojawiających się tu i tam ogłoszeniach i tak jest dobrze. Kupiłem ją może nie najtaniej, ale od zaufanego właściciela (również fana Rovera), z powymienianymi wszystkimi eksploatacyjnymi sprawami, więc na początku miałem zero wkładu. Żadnych poważnych dzwonów na pewno nie miał. Jakieś obcierki i inne niedoskonałości na aucie mającym tyle lat to oczywiście normalna sprawa. Na pewno był też malowany tylny zderzak, bo jest w ciut innym odcieniu. Ale ileż można wymagać od auta wartego tyle, co porządny komputer? :)

Nie obyło się bez inwestycji. Zrobiłem mu generalny remont silnika (wymiana uszczelki pod głowicą wraz z planowaniem głowicy, chłodnica, uszczelnienie wszystkiego, co da się uszczelnić). Do tego drążki kierownicze (były jeszcze od nowości), uszczelnienie skrzyni biegów, linki od ręcznego i jakieś inne drobnostki. Auto serwisowane u p. Pawła Midowicza w Krakowie, więc jest pod dobrą opieką. :)

Jeśli chodzi o mankamenty, to niestety korozja. Progi były wymienione w zeszłym roku, więc z nimi nie ma problemów, ale po zimie pojawiły się ogniska na nadkolach. Ale jak widać na zdjęciach - tragedii nie ma. Samochodem jeżdżę jednak właściwie tylko w weekendy do domu ze studiów (60 km w jedną stronę), a studia niebawem kończę, więc pewnie nie zdążę się nawet nimi zająć. :)

Nie wyobrażam sobie lepszego samochodu za takie pieniądze.








Ostatnio zmieniony przez Leif_Erikson Pon Cze 17, 2013 14:21, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Kwi 25, 2013 18:17   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Pią Kwi 26, 2013 21:19   

bardzo ładne autko, a zderzaki oryginał czy przerobione? bo z tego co pamiętam to chromy tam są w oryginale, ale podoba mi się oprócz koloru - za mało czarny ;)
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Pią Kwi 26, 2013 21:34   

Leif_Erikson, zapodaj jakąś fotkę wnętrza. Jakieś plany masz co do modyfikacji ??

Kozik napisał/a:
bo z tego co pamiętam to chromy tam są w oryginale
W R400 nigdy nie było chromów w zderzakach. Tylko w R45.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
marcin8004 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Lut 2012
Posty: 65
Skąd: Stare Miasto

Rover 400

Wysłany: Sob Kwi 27, 2013 05:42   

Wysoko stoi :) - tylko to bym jeszcze zmienił :]
A tłumik to to jaki jest? Całkiem przyzwoicie wygląda :)
Kolorek taki "inny", ale ładny i tak :)
 
 
Leif_Erikson 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lis 2012
Posty: 30

Rover 400

Wysłany: Sob Kwi 27, 2013 12:42   

Jeśli chodzi o chromy na zderzakach, to kwestia już została wyjaśniona. ;)

Fotki wnętrza zapodam w najbliższym czasie, jak tylko znajdę chwilę. Miałem robić je razem z tymi, co już wrzuciłem, ale nie udało mi się jakoś sensownie środka oświetlić na podziemnym parkingu. Muszę zrobić pod chmurką. W każdy, razie moim zdaniem lepiej wygląda w środku, niż na zewnątrz. ;)

Wysokość zawieszenia jest standardowa, tylko fotki były robione z trochę niższej pozycji i dlatego może wydawać się wyższy.

Co do wydechu to mówiąc szczerze nie mam pojęcia, bo po prostu już taki kupiłem, a się akurat odnośnie tej kwestii nie dopytywałem.

Jeśli chodzi o modyfikacje, to jestem fanem zgodności z oryginałem. ;) Zwłaszcza, jeśli mówimy o samochodach kilkunastoletnich, bo właśnie takie najtrudniej jest znaleźć w salonowym wydaniu. Do tego dążę. ;) Wcześniej miałem Golfa III, do którego na przykład szukałem parę tygodni oryginalnych kołpaków w dobrym stanie, więc w tym samym kierunku idę z Roverem. ;)

Najbliższa planowana "modyfikacja" to wymiana podsufitki, bo niestety się zrobił baldachim nad tylną kanapą. ;)
 
 
DENIZOTAC 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 173
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 400

Wysłany: Nie Maj 05, 2013 20:42   

Jakieś zdj wnętrza zapodaj.
Widzę że Aluski od Roverka 45 Tak jak u mnie ;)
_________________
ROVEREK 416
http://forum.roverki.eu/v...p=786617#786617
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink