Wysłany: Pon Lis 26, 2012 00:12 [R75] ZAMIENNIK KOŁA DWUMASOWEGO NA SZTYWNE w 2,0CDT ???
Witam wszystkich! Tak jak w temacie mam R75 2,0 traktor - chciałbym wyrzucić dwumasę co ciekawe wymieniałem jakiś czas temu sprzęgło i ku mojemu zdziwieniu tarcza i docisk jest taka jak na sztywne koło (na sprężynach) koło niestety zostało stare, ale w tym momencie już powoli daje o sobie znać, wiem też, że na wiosnę będę podnosił mu moc stąd wolałbym wymienić to na sztywne koło pytanie jest takie czy miał już ktoś z tym do czynienia, jak to się sprawuje i przede wszystkim gdzie i za ile to dostać???? w moich katalogach mam tylko dwumasę, a na allegro są tylko i wyłącznie zestawy sprzęgła ze sztywnym kołem, a jak już wcześniej wspominałem poza kołem mam już wstawione wszystko nowe(LUK), a tak jak każdy nie lubię wydawać za dużo no i oczywiście niepotrzebnie
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lis 26, 2012 00:12 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
poszukaj w dziale R75. Nie ma to sensu co chcesz zrobić bo bez dwumasy rozwali ci resztę bardzo szybko.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Valeo produkuje do niektórych silników kompletny zestaw do przesiadki na jednomas w autach gdzie seryjnie siedział dwumas. Zestaw nazywa się Valeo KIT 4P i jest dostępny do wielu popularnych aut. R pewnie na liście nie ma jak znam życie ( ale głowy nie dam musiał byś sprawdzić w katalogu) jednak jak widać taka przesiadka jeśli zestaw jest dedykowany pod konkretny silnik nie zawsze musi być szkodliwa inaczej taki koncern jak Valeo nie wypuszczał by tych zestawów.
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
kompletnie nie znam się na dieslach, ale gdybyś już szukał takiego zamiennika to nie szukaj R75 tylko kompletu do silnika CDT lub CDTI w zależności co masz z BMW. Jeżeli coś takiego istnieje dla tych silników to szukanie pod BMW na pewno da więcej wyników.
mi też osobiście nie wydaje się żeby to pasowało od bmw-oczywiście mogę się mylić co często się zdarza ale wg mnie o ile uszczelki i typowo silnikowe części pasują to układ przeniesienia napędu chyba jest w zupełnie inny-tu idzie na przód-tam na tył.... ale ostatecznie jeden i drugi ciągnie do przodu
[ Dodano: Pon Lis 26, 2012 21:43 ]
natomiast jeżeli chodzi o aspekt użytkowania nie wiem jak to się ma w roverkach - ale są to silniki od bmw a tam wiem, że z powodzeniem chłopaki zarówno podnoszą moc jak i wsadzają takie gadżety więc i w naszych R75 może to bajecznie śmigać, a co dla mnie najważniejsze wyglądać tak jak powinno
Sprzęgło jak sprzęgło przecież to skrzynia przenosi napęd na koła, a nie sprzęgło więc sprzęgło teoretycznie może być takie samo, ale skrzynia już nie.
skrzynia się rozwali bez dwumasy bo nie jest przystosowana. silnik jest BMW ale reszta już nie i nie ma co porównywać że w Beemce działa.
[ Dodano: Wto Lis 27, 2012 11:01 ]
Moc idzie podnieść z powodzeniem w R75 diesel
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum