Forum Klubu ROVERki.pl :: [r200] tarcze nacinane ktore lepsze i czy warto?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[r200] tarcze nacinane ktore lepsze i czy warto?
Autor Wiadomość
Naki17 



Dołączył: 25 Kwi 2012
Posty: 69
Skąd: Osola / Wrocław



  Wysłany: Sob Lis 03, 2012 16:00   [r200] tarcze nacinane ktore lepsze i czy warto?
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998

Witam chce wybrac lepsze tarcze do mojego roverka zeby lepiej hamował przy okazji xd i pytanie ktore lepiej kupic i czy wogole warto :) te http://allegro.pl/tarcze-...2700909273.html czy te http://allegro.pl/sport-t...2738665875.html
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Lis 03, 2012 16:00   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Sob Lis 03, 2012 16:10   

A co to jest Bozarto :lol: bo pierwsze słyszę ;)
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Lis 03, 2012 16:32   

Naki17, Chcesz to na codzienna jadze czy na Tor :wink: Ja bym jedynie kupił nacinane bez dziurek :wink:

A tak jak na co dzień to zwykle tarcze wentylowane :ok:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
hertz25 




Pomógł: 12 razy
Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 538
Skąd: Maków Maz

Rover 200

Wysłany: Sob Lis 03, 2012 16:52   

dolacze sie do tematu ,niemam abs to te tarcze co kolega wyzej podal to podejda i do r 200 :?:
_________________
....special stereo system ....
 
 
kangaroo69 



Pomógł: 27 razy
Dołączył: 08 Sie 2010
Posty: 562
Skąd: Lubelszczyzna



Wysłany: Sob Lis 03, 2012 19:43   

hertz25 napisał/a:
niemam abs to te tarcze co kolega wyzej podal to podejda i do r 200

Jęśli masz teraz tarcze lite to nie podejdą bo będziesz musiał zaciski wymienić, jeśli masz wentylowane to spokojnie da radę :smile: Chodź w tym pierwszym przypadku to też nie stanowi problemu bo zaciski nie są drogie :smile:
_________________
http://www.ekmoto.pl/KONKURS-a13_0.htm
 
 
ttrrool 



Dołączył: 25 Lut 2011
Posty: 11
Skąd: Kłobuck



Wysłany: Pon Lis 05, 2012 00:41   

Z tego co mówił mi mechanik to tarcze MIKODA krzywią się.
 
 
camaro17 




Pomógł: 31 razy
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 1320
Skąd: Pęgów

MG ZR

Wysłany: Pon Lis 05, 2012 09:25   

ttrrool, a jeździł na nich osobiście że tak twierdzi ?? ? czy to tylko jakieś pogłoski że Mikada się krzywi ?? Jak byś się mocniej zagłębił w necie po różnych forach samochodowych lub danych marek to Mikoda ma tylu zwolennik jak i przeciwników. Wszystko zależy od użytkowania samochodu , jeżeli jest to normalna jazda tylko dom-praca i z powrotem , z naciskiem więcej miasto to na pewno taka zmiana na sportowy zamiennik np. Mikoda + klocek np TRW, Ferrodo da znaczna poprawę w hamowaniu niż na zwykłych tarczach.

Zachęcałbym również do zmiany nowego płynu hamulcowego np o większej tem pracy, większość osób o tym zapomina przy wymianie hamulców, a koszt w porównaniu do całości znikomy .
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Lis 05, 2012 13:46   

ttrrool, Wszystkie tarcze samochodowe się krzywią nie ma idealnego który by się pod wpływem gorąca i nagłego wychłodzenia nie z deformował :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Marc-in 



Dołączył: 29 Lis 2009
Posty: 61
Skąd: Silesia

Rover 200

Wysłany: Wto Lis 06, 2012 12:02   

Tarcze nawiercane czy też nacinane mają większą skuteczność hamowania,
ale też szybciej ścierają klocki.
Do takich tarcz zalecane są klocki o dużo większej twardości,
a co z tym idzie - wzrasta cena ;)
Jeśli potrzebujesz takich tarcz tylko do lansu - to osobiście odradzam
Jeśli tor i zwiększenie bezpieczeństwa to...
Ate, TRW, Mikoda również, ale klocki tylko Ate.

Ogólnie poszukaj sobie wentylowanych i będzie OK

Ja np. mam z przodu i z tyłu tarcze wentylowane
i klocki Boscha, bo pylą bardzo słabo - czyli ścierają się mniej,
a co za tym idzie - nie muszę myć felg co 200km ;)

A co do gięcia tarcz to nie gną się tylko ceramiczne i carbonowe :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Jak jest tarcza nagrzana i wpadniesz w kałużę to wygnie się każda czy to za 30zł
czy za 300 ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [Rover 200/25/MG ZR] Artykuły, z którymi warto się zapoznać
kasjopea Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 0 Pon Sty 24, 2011 18:27
kasjopea
Brak nowych postów Przyklejony: [R200/25, MG ZR] Workshop Manual ROVERki.pl
sknerko Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 23 Sro Paź 03, 2018 13:24
Prescenn
Brak nowych postów [R220SD] Lampy przednie - które i czy warto?! dopasowanie..
(Depo vs DJAuto vs inne)
krzysztof_ns Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 46 Sro Mar 25, 2009 13:24
MiL999
Brak nowych postów [r200] Łożysko tylne do wymiany, które ?
the.edgy Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Sro Kwi 01, 2009 14:45
the.edgy
Brak nowych postów [R200] Tarcze rdzewieją ;/
Korczus Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 10 Pon Cze 08, 2009 07:18
sogreg1



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink