Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Po zdemontowaniu kolektora ssącego (zabrałem się za wymiane świec żarowych) moim oczom ukazał się masakryczny widok a mianowicie cały kolektor w środku zawalony był smolistą mazią , w silniku widzę podobny widok.
Kolektor wyczyściłem wd40 i szczotką do mycia butelek ale co zrobić z tym syfem w silniku i jaka jest tego przyczyna.
co do świec to 3 były spalone a silnik nie bierze oleju.
Błagam o pomoc czy to agonia silnika.
Z boku kolektora jest taki dziwny tłoczek on również był cały w smole czy on powinien się poruszać bo u mnie jest sztywny.
Ostatnio zmieniony przez SyntaX Nie Lis 04, 2012 15:38, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Nie Lis 04, 2012 08:54 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Grabki ! Ten temat zostanie usunięty jeśli nie poprawisz jego nazwy.
Na tym forum obowiązują ściśle określone zasady nazewnictwa tematów.
Proszę niezwłocznie zapoznać się z tym tematem
Aby zmienić nazwę tematu, musisz w pierwszym poście użyć funkcji
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Poprawiłem z info do usera.
Temat był wielokrotnie już poruszany na forum.
Proszę o zapoznanie się z FAQ tam jest wszystko opisane.
Tłoczek powinien się ruszać pod naporem.
Występowanie takiego nagaru to norma.
Sugeruję tez wymianę filtra odmy.
Użyj forumowej opcji Szukaj i zapoznaj się z FAQ
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum