Forum Klubu ROVERki.pl :: szusak - Rover 25
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
szusak - Rover 25
Autor Wiadomość
szusak 




Dołączył: 13 Sie 2011
Posty: 44
Skąd: Sękocin Nowy

Rover 25

Wysłany: Sob Lis 03, 2012 11:05   szusak - Rover 25

Witam

Na forum jestem od roku. Samochód też mam od roku ;) . Jest to standardowy Rover 25 1,4 16V 103 KM. Jestem jego czwartym właścicielem. Jest to mój pierwszy samochód i jak na razie jedyny.

Z wyposażenia dodatkowego posiada:
- klimatyzację
- ABS
- welurową tapicerkę
- Radio CD Rover
- dywaniki gumowe Rover

Z racji tego, że jestem fanem pojazdów zabytkowych (do nie dawna głównie FSO, teraz MG) staram się utrzymać pojazd w jak najlepszej kondycji. Ponadto hobbystycznie zajmuję się detailingiem, więc pojazd wygląda coraz to lepiej ;) .

Plany? Wymiana drzwi przednich - prawych - zrobiłem zaprawkę, ale nie wygląda to najlepiej; wymiana silnik - rzegocze, trzęsie się na "zimnym", skrzyni biegów - cały mechanizm jest w rozsypce.

Przed zimą zakonserwowałem auto, nałożyłem trzy warstwy wosku i mam nadzieję, że przetrwa bez szwanku. Jeżdżę nim rzadka, na uczelnię dojeżdżam komunikacją miejską. Od momentu kupna (21 sierpień 2011) przejechałem nim 8 tyś km bezawaryjnie.

Samochód zostaje ze mną na zawsze, ponieważ postanowiłem, że nie sprzedam mojego pierwszego auta. Ponadto jestem z niego bardzo zadowolony i "fajnie" się nim jeździ.

Do samochodu prowadzę zeszycik w którym zapisuję każdą czynność robioną z autem - tankowanie, mycie itp.

W dalszych planach mam zakup MG ZT 160, ale to już dalekosiężne plany ;)

poniżej kilka zdjęć

https://picasaweb.google.com/szusak/Rover25

Pozdrawiam
Krzysztof Szustak
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Lis 03, 2012 11:05   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
pelson91 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2236
Skąd: Sochaczew

Rover 75

Wysłany: Sob Lis 03, 2012 11:11   

zt moze byc 190 a nie 160
_________________
Pozdrawiam,
pelson91
 
 
szusak 




Dołączył: 13 Sie 2011
Posty: 44
Skąd: Sękocin Nowy

Rover 25

Wysłany: Sob Lis 03, 2012 11:38   

aj, chciałem napisać ZR. Pomyłka. Oczywiście chcę kupić ZR 160;)
 
 
pelson91 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2236
Skąd: Sochaczew

Rover 75

Wysłany: Sob Lis 03, 2012 12:04   

btw jak zajmujesz się detailingiem to musimy się kiedyś spotkać, potrzebuję kogoś kompetentnego w zasięgu ręki w tym temacie ;)
_________________
Pozdrawiam,
pelson91
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Sob Lis 03, 2012 12:20   

Najlepsza jest mucha na 3 zdjęciu ;)
A tak poważnie to przy tym przebiegu trafiłeś na jakiś trefny okaz że i silnik i skrzynia jest w kiepskim stanie.
K-seria nie jest jakaś super kulturalna, może poduchą są już kiepskie, przewody etc.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sob Lis 03, 2012 13:40   

pelson91 napisał/a:
zt moze byc 190 a nie 160

może być 160 - 1,8T.
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
szusak 




Dołączył: 13 Sie 2011
Posty: 44
Skąd: Sękocin Nowy

Rover 25

Wysłany: Sob Lis 03, 2012 15:50   

Samochód ma na liczniku 133 tyś. Jak byłem w serwisie Mariusza Stanisławskiego to go dokładnie obejrzał i stwierdził, że ma ponad 250 tyś. Ponadto mój kolega ma Atu 1,4 16V (wiadomo z jakim silnikiem) i pracuje nieporównywalnie ciszej. Skrzynia, hmm, zmiana biegów jest już trochę na czuja, lewarek na biegu chodzi na boki... Znam się trochę na samochodach, bo studiuję na PW SiMR (tkz. samochodówka), a po za tym to lubię;)

Dzisiaj pojawiły się dwie nowe naklejki na bocznej szybie przy Handym z Happy Tree Friends - KLARA Power i Youngtimer Warsaw ;)
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Lis 03, 2012 16:35   

szusak napisał/a:
lewarek na biegu chodzi na boki


Napraw lewarek sobie bo pewnie gumy już na łączeniu śruby nie istnieją lub otwór się powiększył i lata jak żyd po pustym sklepie :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink