Forum Klubu ROVERki.pl :: [r45] sprzęgło - WYNALAZEK - porady
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[r45] sprzęgło - WYNALAZEK - porady
Autor Wiadomość
karooo 



Dołączył: 09 Paź 2010
Posty: 259
Skąd: Szczecin

Rover 45

Wysłany: Czw Lis 15, 2012 22:04   [r45] sprzęgło - WYNALAZEK - porady
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000

Witam,
a wiec Panowie przedstawie wam moja historie ze sprzeglem, otoz okolo roku temu kupilem od tomateam sprzeglo firmy NATIONAL, wszystko super, dalem auto na warsztat.
Na samym wejsciu zapytalem mechanika czy da rade wyregulowac pedal sprzegla tak aby byl na rowno z pozostalymi, mechanik zadowolony odpowiedzial, ze oczywiscie da rade i tak zrobi, zadowolony odebralem auto wszystko dzialalo super az do cieplych dni, w cieple dni sie slizgalo i skrzypialo, wiec do nich pojechalem i stwierdzili ze do dupy sprzeglo i bym im glowy nie zawracalm olalem sprawe bo wiedzialem ze to debile..... Dzis dzien wsiadam do auta sprzeglo coraz nizej zaczynalo brac, musialem wciskac tak mocno ze malo sie nie przebilem do komory silnika bym mogl biegi wrzucic... wystarcza 1mm by sprzeglo zaczynalo brac, wiec pomyslalem sobie ze pojade do znajomego mechanika by mi podregulowal na pedale, otoz wchodzi pod pedaly i mowi ze regulacji nie ma, ale to co zobaczylismy to jest przyspawana nakretka ktora nie pozwala pedalowi isc wyzej i sa na rowni wszystkie, wiec dochodze do wniosku ze to wlasnie dlatego sie slizgalo itd poniewaz nie byl wysprzeglony do konca, dzis dzien b.czesto nie moge wrzucic biegu i jazda jest straszna.... co myslicie panowie o tym? musze jakos ta nakretke przyspawana wyrzucic i zobaczyc co bedzie... nizej foty,... pozdrawiam









 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Lis 15, 2012 22:04   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Czw Lis 15, 2012 22:12   

mniejszych zdjęć nie dało rady zrobić tylko w rozmiarze avataru? :wink:
 
 
karooo 



Dołączył: 09 Paź 2010
Posty: 259
Skąd: Szczecin

Rover 45

Wysłany: Czw Lis 15, 2012 22:19   

zaraz poprawie :) sorry

http://www.fotosik.pl/pok...730f2c0676.html
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Czw Lis 15, 2012 22:39   

O ja pier... :neutral:
Naprawdę trzeba być niedorozwinięty aby coś takiego wymyślić.... mechanik chyba z zawodu jest piekarzem... wstyd i hańba mu!
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Lis 15, 2012 22:53   

Ogólnie źle nie zrobili :wink: Tylko wydaje mi się ze dali za gruba śrubę i nie wyczuli dokładnie punktu kiedy sprzęgło nie bierze.

Ja u siebie taka modyfikacje zrobiłem i działa to bez zarzutu tylko mi się teraz wygięła ta blaszka od regulacji bo dałem za chuda blaszkę :wink:



[ Dodano: Czw Lis 15, 2012 22:53 ]
Wiem tylko jeszcze tyle ze w jakim modelu Rovera, ale chyba w 600 jest tam wkręcona śruba i mocowanie którym można regulować wysokość pedału sprzęgła :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
haxigi 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Maj 2012
Posty: 345
Skąd: Chodzież

Rover 400

Wysłany: Czw Lis 15, 2012 22:53   

skoro to taki mechanik to aż dziwne, że ta śruba się trzyma tam i jest dobrze przyspawana :D
_________________
http://www.spritmonitor.de/en/detail/541704.html
 
 
rapek 




Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 47
Skąd: Kraków

Rover 400

Wysłany: Pią Lis 16, 2012 05:49   

a nie wypadł ci czasem seger w pompce sprzęgła pod maską samochodu? ja miałem nierówno pedał sprzęgła bo pompka była zrypana i trzeba było ją wymienić.
 
 
 
karooo 



Dołączył: 09 Paź 2010
Posty: 259
Skąd: Szczecin

Rover 45

Wysłany: Pią Lis 16, 2012 11:08   

Rapek nie wiem gdzie to jest i jak to sprawdzic pytanie kolejne mam do innych,czy wy macie zrobione coś podobnego?czy po prostu cały czas macie pedal wyżej i tyle?

[ Dodano: Pią Lis 16, 2012 11:07 ]
Panowie mam jeszcze pytanie,czy normalnie w miejscu tej nakretki coś ma być?czy usunąć ja i nic tam ma nie być?
 
 
mirwin 



Pomógł: 24 razy
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 628
Skąd: Wołomin

Rover 400

Wysłany: Pią Lis 16, 2012 11:09   

Ja mam wyżej i nie przeszkadza mnie to.
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Lis 16, 2012 12:25   

karooo, Ja mam taki patent podobny jak ty tylko ze mi się nic nie działo. Ogólnie tam nic nie ma jak nakrętkę wywalisz :wink:

Po głębszej analizy twojego foto oni ta nakrętkę za daleko do środka wepchali nigdy nie wysprzeglalo do końca to trzeba na podkładkach wystroić z wyczuciem żeby to przed punktem łapania był pedał opuszczony.

Trzeba się było na forum spytać byś sam to zrobił :wink: :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
truten23 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 1453
Skąd: Busko-Zdrój



Wysłany: Pią Lis 16, 2012 14:40   

karooo, A mi się wydaje że poprostu padłeś ofiarą zbytniego kombinowanie w dążeniu do ideału (co prawda zrobił to mechanik, ale na Twoje polecenie) :wink:
Pamiętaj, że jeśli zbyt bardzo zaczniesz poprawiać fabrykę, to w końcu coś się zepsuje :twisted:
_________________
>lepiej głupio zapytać, niż mądrze coś spie....lić<
 
 
 
karooo 



Dołączył: 09 Paź 2010
Posty: 259
Skąd: Szczecin

Rover 45

Wysłany: Pią Lis 16, 2012 16:00   

panowie, wymontowalem pedal sprzegla ale mam kolejny wielki problem :( , ponizej foty, wypadl mi ten trzpien i nie wiem jak go wsadzic?


 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Lis 16, 2012 16:03   

Rozwaliłeś pompkę sprzęgła :roll:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
karooo 



Dołączył: 09 Paź 2010
Posty: 259
Skąd: Szczecin

Rover 45

Wysłany: Pią Lis 16, 2012 16:04   

ja nawet nie ruszylem i sam wypadl... moge to jakos naprawic?
 
 
zdzichu 



Pomógł: 47 razy
Dołączył: 14 Sty 2012
Posty: 602
Skąd: Chełmek



Wysłany: Pią Lis 16, 2012 16:06   

U mnie jest tam fabryczna śruba którą można regulować położenie. R 214 / 96
 
 
karooo 



Dołączył: 09 Paź 2010
Posty: 259
Skąd: Szczecin

Rover 45

Wysłany: Pią Lis 16, 2012 22:34   

witam,
udalo mi sie naprawic wszystko, lecz chyba wiem juz co sie dzieje, auto chodzi dobrze, dolalem plynu i bylo super z biegami przez pierwsze 50km, potem postoj i znowu powoli to samo czyli biegi ciezko wchodza itd, pod nogami u kierowcy widze, ze wycieka lekko plyn z tego silownika, czy to moze byc wina pompki ? ze sprzeglo sie zapowietrza i zle chodzi?
 
 
Adrian 
Moderator



Pomógł: 227 razy
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 2726
Skąd: Ząbki

Rover 400

Wysłany: Sob Lis 17, 2012 09:16   

Tak. To wina pompki. Wymień ją.
 
 
 
karooo 



Dołączył: 09 Paź 2010
Posty: 259
Skąd: Szczecin

Rover 45

Wysłany: Sob Lis 17, 2012 12:09   

to teraz pytanie, nowa czy uzywana co myslicie panowie?
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Lis 17, 2012 13:32   

Nowa oczywiście :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
karooo 



Dołączył: 09 Paź 2010
Posty: 259
Skąd: Szczecin

Rover 45

Wysłany: Sob Lis 17, 2012 14:22   

ok remi, a wiesz moze z jakiego auta/modelow jeszcze pasuje? na allegro koszt nowej do r45 250zl , a luka 350zl

[ Dodano: Sob Lis 17, 2012 14:22 ]
moze warto ja naprawic samemu zestawem naprawczym?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: !! ZASADY KĄCIKA "Porady techniczne" !!
Przeczytaj, zanim napiszesz PIERWSZEGO posta!!!
kasjopea Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Czw Lis 18, 2010 02:41
kasjopea
Brak nowych postów [R420] Chyba sprzęgło ale potrzebuję porady
rangers Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Wto Mar 17, 2009 21:59
rangers
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R45]Potrzebuje porady
kwyniu Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Wto Lis 27, 2012 19:57
szoso
Brak nowych postów [R45] Proszę o porady...
Dzieks
reddragon666 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 10 Pon Cze 30, 2008 12:31
pgrad
Brak nowych postów [R45] Porady eksploatacyjne
makusz8 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 9 Sob Kwi 19, 2008 12:26
String



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink