Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 1999
Jeżeli zła nazwa tematu to proszę poinformować,bo nie wiedziałem jak nazwać
1) Jakim cudem plastik na impulsatorze mi spadł i razem z nim magnes?
2) Czy gdzieś kupie taki magnes, czy cały impulsator musze kupić?
Może ktoś z Was ma uszkodzony i niepotrzebny ?
3) Kiedy robiłem impulsator,przy akumulatorze znalazłem taką rurkę
gdzie ona może być umiejscowiona? bo nigdzie jej nie mogłem dopasować ( może za bardzo się nie starałem)
pewnie jest potrzebna,bo przy rozgrzanym silniku. teraz wolne boroty mam na poziomie 1500
raz sie zdarzyło,że 3000 i się utrzymywały
dzięki za zainteresowanie. Pozdrawiam
SPAMU¦
Wysłany: Wto Gru 04, 2012 19:52 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Kup cały impulsator, niema co kombinować bo będzie Ci cieknął i tak.
Ja ze swoim walczyłem długo aby olej z niego nie wyciekał i się udało, ale się strasznie najeb... napracowałem.
I cieknie nie z połączenia impulsator-skrzynia a z łączenia w impulsatorze.
chodzi mi o cześć do której jest podłączona wtyczka,a sam plastikowy "kaptur" w kształcie walca nachodzi na magnez. I W tym plastikowym "kapturze" co do chodzi do plastikowej nakrętki jest plastikowy trzpień i wygląda na złamany, lecz kiedy impulsator podłączyłem w celu go spr. to kilometry "lecą" tylko jeszcze go nie zamontowałem i tak z za w czasu pytam czy może wystąpić sporę przekłamanie? Chyba wychodzi na to,ze muszę go zamontować i się sam przekonam co i jak
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum