kusi mnie Rover 45, z tego względu mam kilka pytań. Nie podam konkretnego ogłoszenia gdyż auto planuję kupić dopiero w styczniu\lutym.
Jednakże przeglądałem już oferty, m.in. na Allegro i stąd chciałbym się ogólnie poradzić Was co do tego samochodu.
Auto będzie mi potrzebne do codziennej jazdy do pracy w Holandii (oraz po pracy). Średnio niech będzie 150 km dziennie.
Nie jestem typem rajdowca więc nie muszę mieć super szybkiego silnika - po prostu ma dobrze jeździć i przyspieszać bez "mulenia".
* Do jakiego przebiegu najlepiej patrzeć na ten model?
* Słyszałem o dość kiepskich przednich szybach. Jak z nimi jest? Czy na serio są tak łatwo rysujące się?
* Wątpliwości też budzi skrzynia biegów. Ponoć wsteczny oraz jedynka chodzą "dziwnie" i należy się do tego przyzwyczaić. Co jest nie tak z tymi biegami? Czy te zachowanie dotyczy modeli z okolic 2004 roku, które są nowsze?
* Czy wersja sportowa (MZMG) poza fajniejszym wyglądem ma jakieś wady techniczne, które sprawiają iż jest gorszym modelem od podstawowego Roverka?
* Znajomy poleca mi założenie gazu gdyż jest tani. Osobiście się trochę tego obawiam bowiem jakoś ciężko się przyzwyczaić do wożenia butli z gazem. Choć paliwo w Holandii jest dość tanie (jak do zarobków),a na granicy DE-NL już po 1 EUR powyżej 15 litrów to jednak cena gazu za 70-80 eurocentów jest też miła
*Na co powinienem szczególnie zwrócić uwagę podczas zakupu?
Ogólnie słyszałem pozytywne opinie i takie też czytam, niemniej nie ma to jak zapytać się na forum o Roverach
SPAMU¦
Wysłany: Nie Gru 30, 2012 19:09 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Witaj przyszły współbracie w doli i niedoli Roverowej
Cytat:
Auto będzie mi potrzebne do codziennej jazdy do pracy w Holandii (oraz po pracy). Średnio niech będzie 150 km dziennie.
Nie jestem typem rajdowca więc nie muszę mieć super szybkiego silnika - po prostu ma dobrze jeździć i przyspieszać bez "mulenia".
2.0 idt Diesel
Cytat:
* Do jakiego przebiegu najlepiej patrzeć na ten model?
Bez znaczenia = 2.0 idt Diesel
Cytat:
* Słyszałem o dość kiepskich przednich szybach. Jak z nimi jest? Czy na serio są tak łatwo rysujące się?
eeee? Pierwsze słyszę
Cytat:
* Wątpliwości też budzi skrzynia biegów. Ponoć wsteczny oraz jedynka chodzą "dziwnie" i należy się do tego przyzwyczaić. Co jest nie tak z tymi biegami? Czy te zachowanie dotyczy modeli z okolic 2004 roku, które są nowsze?
Może nie tyle dziwnie, co dzwoni lewarek - ten typ tak ma. Na szczęście Markzo & Co. rozwiązali już problem Short Shifterem za 120 zł
Cytat:
* Czy wersja sportowa (MZMG) poza fajniejszym wyglądem ma jakieś wady techniczne, które sprawiają iż jest gorszym modelem od podstawowego Roverka?
MG to w zasadzie to samo. Różni się trochę designem i mapą w kompie. Tym razem kłania się Remi i Jego chipy-wtedy bez znaczenia są mapki
Cytat:
* Znajomy poleca mi założenie gazu gdyż jest tani. Osobiście się trochę tego obawiam bowiem jakoś ciężko się przyzwyczaić do wożenia butli z gazem. Choć paliwo w Holandii jest dość tanie (jak do zarobków),a na granicy DE-NL już po 1 EUR powyżej 15 litrów to jednak cena gazu za 70-80 eurocentów jest też miła
2.0 idt Diesel
Cytat:
*Na co powinienem szczególnie zwrócić uwagę podczas zakupu?
No cóż temat rzeka na co zwracać uwagę. To chyba tak jak z każdym wózkiem?
A może chcesz kupić MG ZR Firq'a? tylko 173 BHP. więc na pewno nie będzie zamulać i diesel więc mało pali
Lepiej Szoso?
Ostatnio zmieniony przez redcloud Nie Gru 30, 2012 19:33, w całości zmieniany 1 raz
Pomógł: 9 razy Dołączył: 24 Sie 2010 Posty: 335 Skąd: Kraków
Wysłany: Czw Sty 03, 2013 19:11
Pozwolę sobie podpiąć się pod temat. W przeciągu najbliższych kilku miesięcy noszę się z zakupem Rovera 45 rocznik 2004/2005 (po liftingu). Strasznie uparłem się na ten samochód, a początkowo miałem zamiar kupić R25 2004/2005 - też po lifcie. Stwierdziłem jednak, że nie ma co stać w miejscu i R25 będzie identyczny gabarytowo jak moja 200-ka, stąd zmiana zdania. Przeglądałem popularne portale aukcyjne i przyznam szczerze, że jest wyjątkowo mały wybór tych samochodów.
Jestem w stanie nawet sprowadzić takie auto z zagranicy - samemu po nie pojechać, tylko musiał by to być pewniak. Nie ma na forum kogoś kto trudni się takim interesem i byłby w stanie pomóc coś w tej kwestii?
Na forum widziałem obecne tylko 2 takie modele w posiadaniu kolegów ADI-mistrzu i Jordan87. Gdzie ja dostanę takie auto w rozsądnej cenie?!
Wystarczy przejrzeć kilka wątków na forum,dobrze byłoby też w dziale z ogłoszeniami. Na portalach aukcyjnych faktycznie wybór jest bardzo znikomy,co świadczy o unikatowości modelu 45.
Mój znajomy z pracy ma Rovera 75, zamierzam się go spytać co i jak bowiem wersja 75 też mi się podoba
Nie jestem przekonany tylko do części. Jak by nie patrzeć Rover już nie istnieje i jest to mało popularne auto - z tego względu pomimo, że podstawowe części mogą być uniwersalne to te "cięższego kalibru" czyli poważniejsze - wymagające importu z innego kraju.
Szczerze powiem, że mam na oku jeszczę Opla Astrę II - 3 drzwiowy 1.8 na gaz z prostym silnikiem (bez pompy). To auto też mi się podoba, a na jego korzyść przemawia fakt, że jest o wiele popularniejsze, a przez to jest masa zamienników.
Niestety wnętrze jest brzydsze, ale jak ma to być auto do pracy toteż nie ma co cudować
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum