Forum Klubu ROVERki.pl :: Kolejne mądre informacje Honda i silnik iTD
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Kolejne mądre informacje Honda i silnik iTD
Autor Wiadomość
Bidi
[Usunięty]






  Wysłany: Pon Sty 28, 2013 10:55   Kolejne mądre informacje Honda i silnik iTD

witam , dziś w Motorze takie informacje znalazłem i nie będę tego komentował :oops:

http://zapodaj.net/f612ab65a18d4.jpg.html


Ostatnio zmieniony przez Bidi Pon Sty 28, 2013 16:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Sty 28, 2013 10:55   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
bociannielot 
Moderator




Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pon Sty 28, 2013 11:09   

Najlepsze że nawet u nas na forum niektórzy myślą że tam siedzi iDT, a tu mamy SD i SDi (w kombi było SDi no i w accordach - hatchback hondy, civic maił SD).
 
 
 
tronsek 




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Pon Sty 28, 2013 11:27   

bociannielot napisał/a:
niektórzy myślą że tam siedzi iDT, a tu mamy SD i SDi (w kombi było SDi no i w accordach - hatchback hondy, civic maił SD).
tylko, że Honda oznaczała Civic'a jako 2.0iTD a Accord'a jako 2.0TDi. Stąd te nieporozumienia.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Remigiusz 




Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Sty 28, 2013 12:20   

:mrgreen: haha.. Nikt się naprawy nie chce podejmować, to nie K-seria :P I w tym silniku akurat pompy nie padają ktoś się grubo pomylił :-|
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
leszczu 




Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Pon Sty 28, 2013 12:28   

Remigiusz napisał/a:
to nie K-seria

A co k-seria jakaś inna ?? Co ona ma takiego niepowtarzalnego od innych silników ??
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
bociannielot 
Moderator




Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pon Sty 28, 2013 12:34   

tronsek napisał/a:
bociannielot napisał/a:
niektórzy myślą że tam siedzi iDT, a tu mamy SD i SDi (w kombi było SDi no i w accordach - hatchback hondy, civic maił SD).
tylko, że Honda oznaczała Civic'a jako 2.0iTD a Accord'a jako 2.0TDi. Stąd te nieporozumienia.
szwagier miał civica w hatchbacku - i na 99% jestem pewien że nie było tam oznaczenia iDT myślę że TD :) , Ale może iDT tyczy się Aerodeck'a ?? ja już w sumie wiem że nie wiem nic :) .
Ostatnio zmieniony przez bociannielot Pon Sty 28, 2013 12:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Bidi
[Usunięty]






Wysłany: Pon Sty 28, 2013 12:42   

w Hondach Civic i Acordach na klapie było TD
 
 
monia 




Dołączyła: 01 Mar 2012
Posty: 114
Skąd: Ząbki



Wysłany: Pon Sty 28, 2013 13:03   

W Motorze takie "kwiatki" zdarzają się bardzo często. Nie raz czytałam sprostowania do artykułów z poprzednich wydań. Pomyłki w oznaczeniach silników, najczęstszych usterek itp są nagminne. Po takim czymś często zbulwersowani czytelnicy wytykają im brak wiedzy. Jednak nikt w redakcji się tym nie przejmuje, bo wciąż nikt się fatyguje, żeby sprawdzić poprawność informacji zawartych w artykułach.
 
 
tronsek 




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Pon Sty 28, 2013 13:07   

bociannielot napisał/a:
szwagier miał civica w hatchbacku - i na 99% jestem pewien że nie było tam oznaczenia iDT myślę że TD
było
tronsek napisał/a:
2.0iTD
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
kadzaf 




Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Pon Sty 28, 2013 13:09   

Dlatego ja nie kupuje tego typów swierszczyków :mrgreen:
Artykuł ten mozna porównac tak jakby piekarz zajmował sie mechanikom :D
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
Pływak 




Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Pon Sty 28, 2013 15:53   

Hahaha napisał wam Tronsek o co kaman, a wy dalej swoje. Oznaczenie na klapie hondy było 2.0i TD teraz czujecie różnice miedzy iTD, a IDT? Z resztą u nas w profilach piszą niektórzy TDI i też jest dobrze :lol:

_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
bizon 




Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Pon Sty 28, 2013 17:30   

Pływak napisał/a:
Z resztą u nas w profilach piszą niektórzy TDI i też jest dobrze :lol:

Zreszta co sie dziwic jak nawet Wydzial Komunikacji ma katalogi z nieprawdziwymi oznaczeniami
 
 
 
Remigiusz 




Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Sty 28, 2013 18:19   

leszczu, Non stop HGF i słoik majonezu gratis do tego :mrgreen: Ja po moich mechanikach wiem ze benzyny Rovera nie chcą robić :razz: Szpilki jak laska do chodzenia :mrgreen:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
andrew0503 




Dołączył: 26 Sie 2010
Posty: 501
Skąd: epaepa

Rover 45

Wysłany: Pon Sty 28, 2013 19:45   

Remigiusz napisał/a:
Non stop HGF i słoik majonezu gratis do tego

Z tym"non stop" to bym się tak nie zapędzał :P , "od czasu do czasu" brzmi lepiej, są defekty uszczelki bez majonezu :wink:
Remigiusz napisał/a:
a po moich mechanikach wiem ze benzyny Rovera nie chcą robić :razz:

Mechanik jak lekarz, jeden konował, drugi fachowiec :razz: U mnie w mieścinie są na szczęście w miarę rozgarnięci i Rover w k-serii to nie jest jakiś tajemniczy i niewdzięczny stwór :)
_________________
Andrzej
 
 
 
tronsek 




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Pon Sty 28, 2013 19:50   

Remigiusz napisał/a:
Ja po moich mechanikach wiem ze benzyny Rovera nie chcą robić
Bo to pewnie są ślusarze, nie mechanicy.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Remigiusz 




Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Sty 29, 2013 01:06   

tronsek, Oj tam znam ich akurat i chłopaki dobrze robią i jak coś mi trzeba to zawsze pomogą i zrobią jak trzeba problemów z L-seria u nich jeszcze nie miałem nigdy :wink:

Mozę to tez i to ze im źle nagadałem o K-serii :P :twisted:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
kadzaf 




Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Wto Sty 29, 2013 07:54   

Remigiusz napisał/a:
tronsek, Oj tam znam ich akurat i chłopaki dobrze robią i jak coś mi trzeba to zawsze pomogą i zrobią jak trzeba problemów z L-seria u nich jeszcze nie miałem nigdy :wink:

Mozę to tez i to ze im źle nagadałem o K-serii :P :twisted:

To teraz Remi powiedz im ze w L serii pekaja paski rozrzadu i choroba szalonych HGFów dopadac zaczyna rowniez je :mrgreen: (jak cos moze podac namiar na mnie) :rotfl2:
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
sobrus 




Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1525
Skąd: Lublin



Wysłany: Wto Sty 29, 2013 08:29   

Ja nie mam problemów z serwisem K. I nie jest to silnik jakiś bardzo nietypowy, bo fiatowskie FIRE ma taką samą konstrukcje i problemy z uszczelką.

Wpiszcie sobie np. "fiat punto uszczelka pod głowicą" to sie troche zdziwicie.
 
 
Remigiusz 




Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Sty 29, 2013 14:21   

Ja to oczywiście trochę napisałem z ironia :mrgreen: K-seria jest fajna jak byla dobrze przez kogoś eksploatowana a nie padlina :P

A co do Fire to nie spotkałem się jeszcze z HGF sąsiad ma jednego rdza go zjada ale śmiga ponad 250tys i nic się nie działo ale od nowości go maja, wujek ma tez fire i tez ma cos ponad 200tys i nic a ciotka jedna ma tez jeszcze jednego fire i ma już ponad 350tys i tez nie było nigdy hgf :razz:

Tylko ze wszystkie Fiaty co wymieniłem były od nowości kupione :mrgreen: Mozę dlatego.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
sobrus 




Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1525
Skąd: Lublin



Wysłany: Sro Sty 30, 2013 08:03   

Niektórzy też jeździli polonezami, rdza je zżarła a silnik działał jak zegarek.
Nie wszystkie egzemplarze K cierpiały na HGF i nie jest znana przyczyna.
Co do FIRE to zauważ, że są to silniki o małej w porównaniu do K mocy.

Ale najbardziej się uśmiałem czytając jakieś fiatowskie forum. Nawet slang dotyczący HGF mają podobny.

Wygląda na to, że HGF jest bezpośrednim skutkiem plastrowej konstrukcji silnika, do czego sie nie przyznają. Być może dlatego inni producenci takich ambitnych konstrukcji nie robią.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów KOLEJNE ROZSTANIE W BIAŁYMSTOKU
DEBEC Offtopic 9 Pon Paź 24, 2011 21:13
DEBEC
Brak nowych postów Kolejne autko w rodzinie :)
600-tka
Zukowaty Offtopic 20 Sob Maj 09, 2009 19:07
mieszko_2006
Brak nowych postów Kolejne problemy z uruchomieniem EPC
DEBEC Offtopic 15 Wto Lip 24, 2007 18:21
DEBEC
Brak nowych postów Kolejne pożegnanie - Czarna Panterka
kruszon Offtopic 15 Wto Lip 26, 2011 02:15
maniaq
Brak nowych postów Kolejne chamskie praktyki hipermarketów...
Mayson Offtopic 6 Pon Wrz 21, 2009 13:48
sobrus



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink